BRAKE PAD WEAR VISIT WORKSHOP

Moderator: Dziki Mar

vati
VIP
Posty: 124
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 19:36
VIN: brak auta
Lokalizacja: Kraków

Post autor: vati »

Dziękuję za odpowiedź. Czujnik oczywiście kupię;)

Przy okazji zapytam:)
Tylne klocki zaczną piszczeć jak będą się kończyć? Czy nie ma żadnej sygnalizacji zużycia?
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 10:26 przez vati, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Mówiąc wprost czujnika tam z tyłu nie masz a ja osobiście jeszcze nie dojeździłem do zera klocków z tyłu w MB (też nie mam czujnika z tyłu), więc nie wiem i nie będę spekulował. :bezradny:
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Trzeba zwalić koła i zobaczyć czy są tam sygnalizatory akustyczne. Można też w EPC zobaczyć.. penie na rycinie będzie widać. Ze zdjęć na allegro wynika, że brak jest sygnalizatorów.
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
wasiliew
VIP
Posty: 118
Rejestracja: 15 lut 2015, o 13:07
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Po prostu co zmianę kół zima/lato trzeba kontrolować i tyle ;)
W203 C180T kompressor '06 WDB2032461F829195

Obrazek
vati
VIP
Posty: 124
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 19:36
VIN: brak auta
Lokalizacja: Kraków

Post autor: vati »

Dziękuję Wam jeszcze raz za odpowiedzi.
Jutro wymienię klocki to popatrzę przy okazji co tam z tyłu słychać.
Rafał.W
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 15 mar 2024, o 22:33
VIN: wdb2093161f137105

Re: BRAKE PAD WEAR VISIT WORKSHOP

Post autor: Rafał.W »

mam podobny przypadek, wymieniłem klocki i czujniki a komunikat jak wisiał tak wisi. czy możliwe jest, że jest jakiś czujnik na szczękach hamulca "ręcznego", tam nie zaglądałem i nie wiem w jakim są stanie
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3356
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: BRAKE PAD WEAR VISIT WORKSHOP

Post autor: Przybek »

Możesz mieć zaśniedziałe styki na złączu w przednim nadkolu (podwójne złączę czujnika zużycia klocków i ABS) - nie napisałeś na której osi było robione. Czujnik masz na prawym przodzie i na prawym tyle. Możliwe też że wtyczka nowego czujnika nie siedzi do końca w gnieździe w zacisku (wbrew pozorom tam trzeba sporo siły żeby to wsadzić poprawnie) lub są zaśniedziałe styki.
Rafał.W
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 15 mar 2024, o 22:33
VIN: wdb2093161f137105

Re: BRAKE PAD WEAR VISIT WORKSHOP

Post autor: Rafał.W »

dziękuję, robiłem przód i tył. zamówiłem dodatkowe czujniki, w wolnej chwili zrzucę koła i sprawdzę tak jak radzisz
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3356
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: BRAKE PAD WEAR VISIT WORKSHOP

Post autor: Przybek »

Nie zachęcam i nie polecam tego rozwiązania ale można stare czujniki spiąć na krótko. Nie będzie komunikatu ani ostrzeżenia o kończących się klockach.
Rafał.W
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 15 mar 2024, o 22:33
VIN: wdb2093161f137105

Re: BRAKE PAD WEAR VISIT WORKSHOP

Post autor: Rafał.W »

temat ogarnięty, jeden z czujników był uszkodzony. dziękuję za pomoc
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy, ABS i ESP”