Malowanie zacisków

Moderator: Dziki Mar

iee
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: 5 lip 2011, o 23:27
VIN:
Lokalizacja: WLKP

Post autor: iee »

bosky pisze:
iee pisze:Maluj na srebrno lub czarno, nie będzie się rzucało w oczy, a będzie schludnie wyglądało
.
Ja osobiście w celince mam w kolorze grafitowo-stalowym. I za pomalowaniem nie przemawiają tylko walory wizualne ale i użytkowe. Jak pomalujesz wrzuć fotkę.
Ten kolor też oczywiście może być. Jest pochodną wymienionych przeze mnie. Chodziło mi o to, żeby nie dawać jakieś żarówy kolorowej do zwykłych zacisków. Co innego jak ktoś ma 4 tłoczkowe, te można wyeksponować :-D
'05 MB C180 Kompressor M271 Avantgarde. Jest komfortowo...
'03 Saab 9-3 SS 227KM/367Nm. Jest dobrze...
leeon1981
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 13:17
VIN:
Lokalizacja: węgorzewo

Post autor: leeon1981 »

ja posiadam zaciski brembo=rambo i pomalowalem na czerwony kolor i nie wygladaja jak wies tuning. wystarczy troche popracowac nad nimi przed malowaniem i uzyc dobrej farby. ja mam z foliatecu i po roku nie widac zmian.
dodatkowo mam bialy napiis producenta zacisków i uwazam ze nic im nie brakuje.
damzzii
Użytkownik
Posty: 225
Rejestracja: 11 gru 2010, o 12:16
VIN:
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: damzzii »

Kiedyś chciałem pomalować na kolor "miedziany" duże Brembo, ale odpuściłem.
Podeślij zdjęcie jeżeli możesz, ciekawy jestem jak to wygląda.
C180K, 2004r, rodzinne kombi ;)
leeon1981
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 13:17
VIN:
Lokalizacja: węgorzewo

Post autor: leeon1981 »

oki. jutro postaram sie podeslać!!!
Ostatnio zmieniony 12 maja 2013, o 18:03 przez leeon1981, łącznie zmieniany 1 raz.
kudłaty
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 22 lip 2011, o 23:17
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kudłaty »

Podepnę się pod temat.

Właśnie się szykuję do pomalowania zacisków. Kolor nie ważne to indywidualna sprawa każdego, natomiast jak to zrobić?!

Ja chciałbym zdemontować wszystkie zaciski obróbka strumieniowa i dopiero farba może nawet podkład.

Pomocy potrzebuję w kwestii napełniania ponownie układu płynem hamulcowym, czy z tym są jakieś większe kłopoty?

Czy da się to zrobić domowym sposobem przelewowym, czy trzeba już do tego jakieś urządzenie i np. SD?

Bardzo proszę o merytoryczne podpowiedzi.
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

kudłaty pisze: Bardzo proszę o merytoryczne podpowiedzi.


Nie bierz się za tą robotę...
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
kudłaty
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 22 lip 2011, o 23:17
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kudłaty »

U...
No to była wyczerpująca odpowiedź na moje pytania.
Dziękuję.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, o 19:25 przez kudłaty, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
abgutek
VIP
Posty: 163
Rejestracja: 4 sie 2013, o 21:31
VIN:
Lokalizacja: BL

Post autor: abgutek »

Gdyniak pisze:
kudłaty pisze: Bardzo proszę o merytoryczne podpowiedzi.


Nie bierz się za tą robotę...
W czym jest problem w malowaniu czy odpowietrzaniu hamulców?
Rozmawiałem z dwoma mechanikami na temat wymiany płynu i zapewniali mnie że bez problemu mogę to zrobić tradycyjną metodą samodzielnie.
C180k 2007 sedan automat
WDB2030461f916494
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Jak się przygotujesz do przedsięwzięcia to nie będziesz miał problemów.

4 koziołki, 4 kapturki na przewody i do dzieła.
Niebezpieczne jest tylko to piaskowanie, musisz dokładnie zabezpieczyć newralgiczne miejsca zacisków.

Poza tym i tak wymieniłbym przy okazji prowadnice i zaopatrzył się w zestaw naprawczy zacisków.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kudłaty
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 22 lip 2011, o 23:17
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kudłaty »

Kapturki rozumiem żeby nałożyć na przewody zdjęte z zacisków i zabezpieczyć przed swobodnym wypływem płynu?!

Zabezpieczenie gładzi cylindrów, otworów gwintowanych i etc. przed piaskowaniem, rzecz oczywista.

Wiem, że pytania są laickie ale nie do końca jest tak że nie wiem co robić;-)
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, o 22:20 przez kudłaty, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

kudłaty pisze: zabezpieczyć przed swobodnym wypływem płynu?!
Będzie Ci łatwiej odpowietrzyć
Jest urządzenie do wymiany płynu hamulcowego, świetnie radzi sobie z odpowietrzaniem, musiałbyś popytać czy ktoś zrobi Ci na miejscu.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
mateX
VIP
Posty: 91
Rejestracja: 21 lut 2018, o 09:53
VIN: WDB2032461F665703

Re: Malowanie zacisków

Post autor: mateX »

Jakby komuś brakowało pomysłu jak zabezpieczyć tłoczek i uszczelke przed malowaniem, to dzielę się swoim rozwiązaniem - użyłem foliowych kapci ochronnych.
Łatwo założyć i szczelnie chronią.
zacisk.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dudek13
VIP
Posty: 212
Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
VIN: WDB2030611A008098
Lokalizacja: Śląsk

Re: Malowanie zacisków

Post autor: Dudek13 »

Witam.
Czy farba musi być jakaś termiczna czy zwykła?
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
mateX
VIP
Posty: 91
Rejestracja: 21 lut 2018, o 09:53
VIN: WDB2032461F665703

Re: Malowanie zacisków

Post autor: mateX »

"Zwykła" czyli jaka?
Ja pomalowałem Motipem do zacisków. W sprayu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy, ABS i ESP”