Problem z linka recznego

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
SzP4n3r
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 27 lip 2015, o 23:16
VIN:
Lokalizacja: Wielka Brytania

Problem z linka recznego

Post autor: SzP4n3r »

Witam serdecznie wszystkich posiadaczy Mietka, jestem szczęśliwym posiadaczem c klasy z 2004 roku, od jakiegoś czasu mam problem z linka ręcznego, mianowicie poczas jazdy ociera mi w takim.miejscu że tego nie widać i nie mogę wyeliminować tego dźwięku, doszedłem że ociera gdzieś Przy pedałem recznego gdzie linka wchodzi do podwozia od spodu nic nie widać i nie wiem jak tam się dostać!!! Może.ktoś z was miał podobny problem??? Proszę o pomoc i
Jara
VIP
Posty: 502
Rejestracja: 12 cze 2008, o 12:14
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jara »

Pewnie ktoś tam grzebał i brak czegoś ... pod kokpitem z reguły wszystkie luźne przewody są w otulinie z gąbki itd... (pełno jest zabezpieczeń aby świerszczy nie było ) jest to b.dobrze zabezpieczone.
Mój z 2002 roku .. 8 lat po wrocławskich drogach i jedyne świerszcze to z panelu środkowego .. wiec ekstremalne warunki mam i dlatego sądzę że ktoś u ciebie coś źle poskładał.
Ostatnio zmieniony 28 lip 2015, o 07:16 przez Jara, łącznie zmieniany 1 raz.
Mb sprzedany
Awatar użytkownika
SzP4n3r
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 27 lip 2015, o 23:16
VIN:
Lokalizacja: Wielka Brytania

Post autor: SzP4n3r »

O to chodzi ze jak kupiłem to nic takiego nie było słychać, jak odsłonie linkę przy pedałem i ja wepchne do środka to przestaje opierać ale niestety na krótki czas bo linka się cofa i dalej ociera
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

A nie wypięła się z jakiegoś uchwytu ?
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
SzP4n3r
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 27 lip 2015, o 23:16
VIN:
Lokalizacja: Wielka Brytania

Post autor: SzP4n3r »

Prawdopodobnie tak ale nie wiem jak sie tam dostac bo od spodu nic nie widac, tzn linke widac jak wychodzi z wnetrza i biegnie wzdloz walu napedowego ale tam jest wszysako ok
Jara
VIP
Posty: 502
Rejestracja: 12 cze 2008, o 12:14
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jara »

SzP4n3r pisze:Prawdopodobnie tak ale nie wiem jak sie tam dostac bo od spodu nic nie widac, tzn linke widac jak wychodzi z wnetrza i biegnie wzdloz walu napedowego ale tam jest wszysako ok
Pod tylnymi siedzeniami masz kwadratową klapkę na 4 śrubki nad wałem napędowym jest.
To jest dojście do linek ręcznego ... rozgałęzienia na koła ... może tam coś nie tak jest. W spoczynku linka powinna być trochę napięta i tam to można chyba wyregulować ... przydaję się też wyczyszczenie tego i przesmarowanie.
A ręczny ci trzyma ??
Mb sprzedany
Awatar użytkownika
SzP4n3r
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 27 lip 2015, o 23:16
VIN:
Lokalizacja: Wielka Brytania

Post autor: SzP4n3r »

Jak juz napisalem z recznym jest wszystko ok, trzyma wysmienicie i pod klapka wszystko jest ok zakonserwowane itd, problem lezy z przodu, nie wiem jak sie dostac tam pod popielniczke moze tam jest jakies dojcie do tej linki
presstarter
VIP
Posty: 91
Rejestracja: 8 sty 2014, o 18:44
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: presstarter »

Pod popielniczką jest faktycznie linka ale ja tam nie widziałem żadnych uchwytów które mogą mieć wpływ na jej grzechotanie. Wydaje mi się, że tam i tak nic nie znajdziesz.
Instrukcja do rozbiórki :ok:
https://www.youtube.com/watch?v=pyDm3S2hnEU
Ostatnio zmieniony 28 lip 2015, o 12:09 przez presstarter, łącznie zmieniany 1 raz.
C220 CDI Elegance, 2004 lift
WDB2030081F558376
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Zrób sobie po bożemu proszę stopkę z VIN jak chcesz zadawać pytania związane z techniką. Póki co jeśli jest jak jest obejrzyj sobie film od 3 minuty i 33 sekundy jeśli się chcesz dostać pod popielniczkę i podobną metodą znajdziesz na you tube jak rozberać kokpit od spodu po stronie kierowcy. Założyłem, że masz polifta i chodzi Ci o tą popielniczkę z przodu a nie z tyłu w tunelu, bo wtedy podobną metodą znajdziesz jak rozebrać cały tunel a ta z tyłu po prostu się wyciąga jak w polonezie. :tak:

https://www.youtube.com/watch?v=gXNYunwBg_k
Ostatnio zmieniony 28 lip 2015, o 12:15 przez Smart, łącznie zmieniany 2 razy.
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
SzP4n3r
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 27 lip 2015, o 23:16
VIN:
Lokalizacja: Wielka Brytania

Post autor: SzP4n3r »

Wszystko ładnie pięknie tylko czy po zdemontowaniu tego wszystkiego zeczywiscie ujrze linkę od ręcznego

[ Dodano: 2015-07-28, 15:45 ]
Mój VIN WDB2032082F588785 :zly:
presstarter
VIP
Posty: 91
Rejestracja: 8 sty 2014, o 18:44
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: presstarter »

Ujrzysz ;)
C220 CDI Elegance, 2004 lift
WDB2030081F558376
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

I może to Ci pomoże. :ok: Zwróc uwgę na mocowania linek przy kopycie nożnego. Może tam coś. :tak:

Ps. Żeby wkleić VIN do stopki musisz to zrobić przez profil. :ok:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
SzP4n3r
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 27 lip 2015, o 23:16
VIN:
Lokalizacja: Wielka Brytania

Post autor: SzP4n3r »

Niestety po zdemontowaniu radia, popielniczki oraz panelu ogrzewania ku mojemu zdziwieniu linka hamulca się nie ukazała ukazała, wydaje mi się że jedyną opcją jest zdemontować skrzynie od spodu może wtedy wyjaśni
Jara
VIP
Posty: 502
Rejestracja: 12 cze 2008, o 12:14
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jara »

Może ci stuka o osłonę termiczną pod autem. Ona gdzieś pod kokpitem ma przelotkę na drugą stronę ( jeszcze jej kawałek widać od mechanizmu do zaciągania, który jest pod kokpitem i jak dobrze pamiętam po stronie kierowcy pod kokpitem ją też cała jeszcze widać) .. a że to linka to nie może być za mocno zginana, więc nie skręci od razu o 90 stopni i może tak być że biegnie nad skrzynią w tunelu bo z tyłu jest nad wałem napędowym ( ale znaleźć to to pewnie nie łatwo bo pewnie pod wygłuszeniem to siedzi).
Mb sprzedany
presstarter
VIP
Posty: 91
Rejestracja: 8 sty 2014, o 18:44
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: presstarter »

O ch****ra, ja parę dni temu rozbierałem właśnie popielniczkę i panel od biegów i móglbym przysiąc, że ta linka tam jest! U mnie bankowo w okolicy mechanizmu zmiany biegów biegnie jakaś linka, pancerz trochę grubszy niż w rowerze. Nie przyglądałem się jej ale w każdym razie przepraszam za wprowadzenie w błąd...
Ostatnio zmieniony 28 lip 2015, o 22:50 przez presstarter, łącznie zmieniany 2 razy.
C220 CDI Elegance, 2004 lift
WDB2030081F558376
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy, ABS i ESP”