Problemy z Hamulcami

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

Jak dla mnie to to jest normalny objaw, tez tak mam. Gdy naciskasz szybko na hamulec, kilka razy z rzedu, to w koncu wyprzedzisz podcisnienie, i serwo nie bedzie dawalo rady. Wtedy serwo sie musi na pompowac cisnieniem (pare sekund) i dopiero wtedy zacznie na nowo dzialac jak powinny. Objaw wystepuje gdy sie mocno naciska ne pedal hamulca (do oporu) pare razy, i jak dla mnie, to jest to zjawisko normalne (jezdzilem Polonezem, Mercedesem W124, Clio II a teraz Mercedesem W203 i wszedzie tak samo). (wiem inne auta, to nizsza klasa, ale zasada dzialania jest ta sama).

Dlatego jak hamowac to albo silnikiem, albo lekko, lub raz mocno.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

kSmuk pisze:Jak dla mnie to to jest normalny objaw, tez tak mam. Gdy naciskasz szybko na hamulec, kilka razy z rzedu, to w koncu wyprzedzisz podcisnienie, i serwo nie bedzie dawalo rady. Wtedy serwo sie musi na pompowac cisnieniem (pare sekund) i dopiero wtedy zacznie na nowo dzialac jak powinny. Objaw wystepuje gdy sie mocno naciska ne pedal hamulca (do oporu) pare razy, i jak dla mnie, to jest to zjawisko normalne (jezdzilem Polonezem, Mercedesem W124, Clio II a teraz Mercedesem W203 i wszedzie tak samo). (wiem inne auta, to nizsza klasa, ale zasada dzialania jest ta sama).

Dlatego jak hamowac to albo silnikiem, albo lekko, lub raz mocno.
Tak ale w czasie jazdy nie ma tego efektu i nie ma zmiejszenia skuteczności hamowania.
ML W164 350
Opel Ampera
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

Masz racje, ja sprawdzalem to na postoju, gdy samochod chodzil na niskich obrotach.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy, ABS i ESP”