ciężko chodzi wspomaganie Co za przyczyna? jak temu zaradzic

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

jarod32, pojezdzij sobie trochę w204. ; Brain mówił, że ma układ parametryczny............. choroba no naprawdę polecam........bajka :ok:
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

pewnie fajowski .. :D
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
xangel
VIP
Posty: 264
Rejestracja: 16 kwie 2012, o 02:06
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: xangel »

Ja mam w swoim taki kod:
213 - Parametryczny Układ Kierowniczy

:haha:
Niepuszczone bąki unoszą się do głowy i stąd się biorą posrane pomysły.

Srebrne C 270 CDI kombi 2004r (modelowo 2005) / Automat / SportEdition+ / delikatny chip
WDB2032161F645378
PioTrek88
VIP
Posty: 14
Rejestracja: 24 lis 2013, o 09:16
VIN:
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: PioTrek88 »

Panowie podepnę się do tematu.
U mnie również kierownica ciężko pracuje i również przy kręceniu czuć takie przeskoki, wiecie o co chodzi?
W203 220 CDI 143 KM Elegance
xangel
VIP
Posty: 264
Rejestracja: 16 kwie 2012, o 02:06
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: xangel »

Jak u mnie czuć było jakieś przeskoki i chrupanie, to miałem do wymiany drążki kierownicze.... (a już myślałem, że będę miał przekładnię do regeneracji).
Chyba mogą to być również łożyska McPhersona, ale raczej musisz podnieść samochód i obadać...
Ewentualnie jeszcze przychodzi mi do głowy zbyt niski poziom płynu, ale rozumiem, że to sprawdziłeś, zanim zadałeś pytanie :haha:
Ostatnio zmieniony 30 lis 2013, o 11:03 przez xangel, łącznie zmieniany 2 razy.
Niepuszczone bąki unoszą się do głowy i stąd się biorą posrane pomysły.

Srebrne C 270 CDI kombi 2004r (modelowo 2005) / Automat / SportEdition+ / delikatny chip
WDB2032161F645378
PioTrek88
VIP
Posty: 14
Rejestracja: 24 lis 2013, o 09:16
VIN:
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: PioTrek88 »

xangel pisze:Jak u mnie czuć było jakieś przeskoki i chrupanie, to miałem do wymiany drążki kierownicze.... (a już myślałem, że będę miał przekładnię do regeneracji).
Chyba mogą to być również łożyska McPhersona, ale raczej musisz podnieść samochód i obadać...
Ewentualnie jeszcze przychodzi mi do głowy zbyt niski poziom płynu, ale rozumiem, że to sprawdziłeś, zanim zadałeś pytanie :haha:
Szczerze to nie sprawdziłem, ponieważ w poprzednim aucie( nie w MB) gdy brakowało płynu przy kręceniu kierownicą szumiała.
Ale sprawdzę :yyy:

[ Dodano: 2013-11-30, 16:30 ]
Słuchajcie sprawdziłem płyn. Są dwie miarki 1. min-max przy 20 stopniach i 2. min-max przy 80 stopniach. Na zimnym silniku jest na min przy 20 stopniach... Więc nie wiem czy dolać. Jak tak to jaki?

Pany jeszcze jedna sprawa, co to jest za bagnet, który znajduję się głębiej od zbiorniczka do oleju od wspomagania?? Bagnet jest krótki i jest na nim ok 2mm oleju...
Proszę o pomoc
W203 220 CDI 143 KM Elegance
adrianb
Użytkownik
Posty: 88
Rejestracja: 23 wrz 2011, o 13:13
VIN:
Lokalizacja: Kraków

Post autor: adrianb »

Poziomu oleju w silniku
cl203 coupe c220cdi 2002r
Awatar użytkownika
xandercage14
VIP
Posty: 144
Rejestracja: 28 cze 2013, o 16:05
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: xandercage14 »

Komputer wam pokaże jak będzie mało płynu w układzie wspomagania
C230K SportCoupe Semi Lift

viewtopic.php?p=141653#141653
Awatar użytkownika
adaśko
Użytkownik
Posty: 762
Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
VIN:
Lokalizacja: Rumia

Post autor: adaśko »

xandercage14 pisze:Komputer wam pokaże jak będzie mało płynu w układzie wspomagania
Tak inteligentny to nie jest.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
PioTrek88
VIP
Posty: 14
Rejestracja: 24 lis 2013, o 09:16
VIN:
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: PioTrek88 »

adrianb pisze:Poziomu oleju w silniku
Na pewno? Pytam ponieważ komputer pokazuje mi prawidłowy stan oleju(6,2-6,3)... A ten bagnet jest krótki i prawie nie ma na nim oleju...
W203 220 CDI 143 KM Elegance
Awatar użytkownika
adaśko
Użytkownik
Posty: 762
Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
VIN:
Lokalizacja: Rumia

Post autor: adaśko »

xandercage14 pisze:Komputer wam pokaże jak będzie mało płynu w układzie wspomagania
PioTrek88 pisze:Na pewno? Pytam ponieważ komputer pokazuje mi prawidłowy stan oleju(6,2-6,3)... A ten bagnet jest krótki i prawie nie ma na nim oleju.
O jakim oleju mówisz? Jak czyta się niektóre kwiatki to nie dziwne, że później są głupie pytania. Tu jest temat o wspomaganiu kierowniczym i przeradza się w olej i płyn do silnika.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
Awatar użytkownika
xandercage14
VIP
Posty: 144
Rejestracja: 28 cze 2013, o 16:05
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: xandercage14 »

No nie wiem mi MrBraindeath mówił żebym olał stan tego płynu od wspomagania bo komputer będzie krzyczał chyba że się nie zrozumieliśmy
C230K SportCoupe Semi Lift

viewtopic.php?p=141653#141653
Awatar użytkownika
adaśko
Użytkownik
Posty: 762
Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
VIN:
Lokalizacja: Rumia

Post autor: adaśko »

Spuść płyn z układu wspomagania kierownicy i uruchom silnik, tryby zarżniesz, a na wyświetlaczu nic niepokojącego nie zobaczysz.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
PioTrek88
VIP
Posty: 14
Rejestracja: 24 lis 2013, o 09:16
VIN:
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: PioTrek88 »

Panowie widzę że nie czytacie postów ze zrozumieniem....

Problem dotyczy wspomagania układu kierowniczego. Otóż po demontażu górnej maskownicy silnika i zlokalizowaniu zbiorniczka na płyn do wspomagania sprawdziłem stan na zimnym silniku i jest min przy skali na 20 stopniach Celsjusza i pytałem cze dolać czy nie i odpowiedzi nie dostałem....

Drugą sprawą którą opisałem w tym temacie to bagnet, który znajduje się dalej niż zbiorniczek do płynu do wspomagania... Pytam bo ponoć w W203 olej w silniku sprawdza się poprzez komputer... Także CO TO ZA BAGNET?
W203 220 CDI 143 KM Elegance
Awatar użytkownika
adaśko
Użytkownik
Posty: 762
Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
VIN:
Lokalizacja: Rumia

Post autor: adaśko »

PioTrek88 pisze:ponoć w W203 olej w silniku sprawdza się poprzez komputer.
jest taka opcja, wystarczy poszukać
PioTrek88 pisze:Także CO TO ZA BAGNET?
zamiast opisywać wrzuć zdjęcie, wyciągałeś go kiedyś? Najprawdopodobniej od poziomu oleju w skrzyni biegów.

[ Dodano: 2013-12-01, 18:45 ]
PioTrek88 pisze:Panowie widzę że nie czytacie postów ze zrozumieniem.
niektórzy piszą bez zrozumienia, bo jak zauważysz nie tylko Ty poruszasz tu jakiś problem i czasami odpowiedź nie odnosi się do Twojego pytania.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ kierowniczy”