pleban pisze:Ja uważam, że przestawienie koła kierownicy nie wpływa ujemnie ani na układ kierowniczy, ani na urządzenia elektryczne powiązane z kierownicą.
Jesteś w błędzie - hasło pomocnicze: środkowe położenie przekładni kierowniczej.
Moderator: Dziki Mar
pleban pisze:Ja uważam, że przestawienie koła kierownicy nie wpływa ujemnie ani na układ kierowniczy, ani na urządzenia elektryczne powiązane z kierownicą.
lukasz.gunther pisze:A czy ktoś wie jaki powinien być kąt wyprzedzenia kąta sworzznia jakie są normy?
Kolego, wróć się do podstawówki i trygonometrii.Nie rób tu zamętu.Gdyniak pisze:A co to ma wspólnego z "krzywo stoi kierownica"?V126 pisze: Przecież to inaczej mówiąc "kąt wyprzedzenia koła".
noc pisze: Kolego, wróć się do podstawówki i trygonometrii.Nie rób tu zamętu.
Gdyniak Gdyniuniu niekoniecznie ,,,,, dajmy na to u mnie , zużył się był wahacz przedni lewy tylny ,, , wymieniłem sobie go ,, i po wymianie tej , zauważyłem , że kiera w mej wyprostowała się ,, a była Ci " letko" w lewo i nie kombinowałem że zbierznościąGdyniak pisze:noc najczęściej jest to wynikiem źle ustawionej zbieżności względem środkowego położenia przekładni kierowniczej, czy jak kto woli kierownicy. Jeżeli popełniłem błąd w toku rozumowania, to proszę o skorygowanie.
Rumcajs pisze: niekoniecznie
A jak nie będzie to zerknij na sprężynę-dokładnie- może gdzie pękła.Dziki Mar pisze:Przesiądź się na prawą stronę i będzie dobrze