W209 2002r kierownica sama ściąga

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Cygan1991
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 10 lip 2017, o 09:54
VIN: WDB2093421F026230

W209 2002r kierownica sama ściąga

Post autor: Cygan1991 »

Witam.
Jak w temacie mam w209 1.8k z 2002r i mam taki problem ze podczas jazdy na łuku sciąga mi kierownicę, na postoju tak samo i trzepie kierownicą przy hamowaniu przy prędkości 100-120km/h

Wymieniłem
Wahacze przód dolne
Koncówki drażków
Pompę wspomagania
Tarcze z klocami ( sprawdzane miernikiem bicie było 2setki )
Całe kola

Film z tego co się dzieje na postoju
https://photos.app.goo.gl/x6Qj5A8nE5BFQuca6

Oczywiście kierownica sama sciąga

Proszę o jakieś porady
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: W209 2002r kierownica sama sciaga

Post autor: Dziki Mar »

Co znaczy sciaga?
Jak można później znajdować informacje na forum jeśli niektórzy nie potrafią pisać zgodnie z zasadami? Zacznę chyba bardziej walczyć o poprawność pisowni i z miejsca będę usuwał posty.

Odnośnie problemu były już tematy o tym i należy poszukać informacji.

Pierwszy lepszy temat uklad-kierowniczy-f44/drzenie-kierownicy-t1167.html
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Cygan1991
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 10 lip 2017, o 09:54
VIN: WDB2093421F026230

Re: W209 2002r kierownica sama ściąga

Post autor: Cygan1991 »

Wrzucilem.link z filmem jak to wyglada. Nigdzie nie moglem.znalesc podobnego postu
Cygan1991
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 10 lip 2017, o 09:54
VIN: WDB2093421F026230

Re: W209 2002r kierownica sama ściąga

Post autor: Cygan1991 »

Maglownica zawor dystrybucyjny uwalony
misiaksnk
VIP
Posty: 86
Rejestracja: 7 lis 2016, o 14:55
VIN: WDB2037061A417194
Lokalizacja: Sanok

Re: W209 2002r kierownica sama ściąga

Post autor: misiaksnk »

U mnie przekładnia była na regeneracji, bo stukała. Potem zrobiłem na niej 30 000km i trafiło zawór dystrybucyjny, listwę ciśnienia (jak zwał tak zwał...). Efekt był taki, że kierownica chodziła zdecydowanie lżej, jakbym miał dodatkowo elektryczne wspomaganie oraz występowały pewnego rodzaju zacięcia w kręceniu. Próbując delikatnie skręcać kierownica kawałek szło płynnie, później był większy opór, żeby na końcu przeskoczyć do dobre kilkanaście stopni - szarpiąc. Po naprawie gwarancyjnej kierownica zaczęła się kręcić że znanym oporem oraz zjawisko przeskakiwania, kopania, blokowania kirownicy nie występuję.
W203, 220 CDI Sport Coupe, 2002r.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ kierowniczy”