A u mnie ostatnio zaczęła wyć pompa, na postoju jak ruszam kierownicą lewo/prawo słychać spore wycia, jednak tylko kiedy samochód jest rozgrzany. Płyn sprawdzałem i jest OK.
Kiedyś miałem podobnie w audi, i pomogła wymiana płynu. Co można wlać do mercedesa nie z oryginału ?
Wspomaganie ukladu kierowniczego
Moderator: Dziki Mar
- koko115
- Użytkownik
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: Małopolska
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Ostatnio zmieniony 6 sie 2010, o 18:02 przez Kompresssor, łącznie zmieniany 1 raz.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- VIP
- Posty: 89
- Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
- VIN:
- Lokalizacja: Radom/Kalisz
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Proste jak wiesz co
Przednia oś w górę aby zniwelować opory
odkręcasz przewód na przekładni
opróżniasz układ wspomagania kręcąc kierą w prawo i lewo do oporu kilka razy
skręcasz przewód
zalewasz zbiorniczek i kręcisz kierą od końca do końca aż przestaną lecieć bombelki
opuszczasz oś odpalasz silnik (dopiero teraz nie wcześniej) i ponownie kilkukrotnie kręcisz kierą do pełnego odpowietrzenia układu
Przednia oś w górę aby zniwelować opory
odkręcasz przewód na przekładni
opróżniasz układ wspomagania kręcąc kierą w prawo i lewo do oporu kilka razy
skręcasz przewód
zalewasz zbiorniczek i kręcisz kierą od końca do końca aż przestaną lecieć bombelki
opuszczasz oś odpalasz silnik (dopiero teraz nie wcześniej) i ponownie kilkukrotnie kręcisz kierą do pełnego odpowietrzenia układu
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3