Wymienione wszystkie końcówki na przodzie...

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Wymienione wszystkie końcówki na przodzie...

Post autor: ktos92 »

Witam wszystkich. Dzisiaj byłem na geometrii autka ale niestety nie jestem zadowolony. Panowie mi powiedzieli, że przy tych wartościach nie muszą ustawiać kątów na kole a śruby kupiłem do tego specjalnie wczoraj. Załączam zdjęcie z geometrii autka.

Obrazek
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
murgrabia
VIP
Posty: 167
Rejestracja: 11 paź 2012, o 08:18
VIN: wdb2030351a079570
Lokalizacja: lublin

Post autor: murgrabia »

Tylko pogratulować mechanikom, że wymienili wszystkie końcówki i nie ma potrzemy ustawiać geometrii ani zbieżności . Czego chcesz więcej ściąga auto? opony drze i ząbkuje? jak jest ok to daj sobie spokój a śruby zapakuj w pudełeczko jeszcze się przydadzą. dodam od siebie zdjęcie z geometrii tez są jakieś odchylenia ale wszystko w normie auto jedzie jak po sznurku i opon nie zdziera. Jeśli tez tak masz to zajmij się świętowaniem mamy Wielkanoc
WESOŁYCH ŚWIĄT
Obrazek
C180 m111 2001r Classic
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

Problem polega na tym, że go ciągnie lekko w lewo. Mam nówki opony na przodzie ale na tyle mam opony Nankang, które będąc na przodzie powodowały znoszenie auta w lewo lub prawo - zamieniałem koła, żeby się upewnić. Tak się zastanawiam czy to czasem te oponki nie są winne.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2014, o 20:01 przez ktos92, łącznie zmieniany 1 raz.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Ja właśnie w tamtym roku miałem taki problem. Byłem na geometrii w ASO i po ustawieniu dalej lekko ciągnął w jedną stronę. Wszystkie nastawy w normie, a on dalej ściąga. Po kombinacjach i jazdach próbnych chłopaki zmienili koła (przednie prawe poszło na tył i odwrotnie) i jak ręką odjął.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

Kompresssor dzięki za odpowiedź. Najpierw zmienie oponki i później będę kombinował...

Wesołego Jajka wszystkim :)

Edit@
Co do opon to już się nauczyłem, żeby żadnych wynalazków nie kupować :) Dunlopy SP Blue Response muszę powiedzieć, że trzymają o niebo lepiej niż Khumo które miałem.

[ Dodano: 2014-04-20, 21:32 ]
Panowie jeszcze wyczytałem, że może wartość pochylenia amortyzatora czyli Caster powinien zostać ustawiony. Sam nie wiem czy pchać się w ustawianie kątów skoro mieszczą się w normie? Wszystko nowe łącznie z opony a autko ucieka jak uciekało... Ręcę mi opadają :zly:
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2014, o 21:31 przez ktos92, łącznie zmieniany 2 razy.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Pietrzak
VIP
Posty: 249
Rejestracja: 4 cze 2009, o 18:39
VIN:
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Pietrzak »

Mój ściągał na prawo tak, że ciągle należało kontrować. Byłem przerażony , wymieniłem opony na nowe i teraz mogę wręcz spać , a autko idzie jak po sznurku.
Aleksander Pietrzak C220 CDI kombi, automat.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ kierowniczy”