2.0 K
: 12 mar 2019, o 18:45
Cześć,
Pacjent M111 2 litry kompresor
będę się zabierał za silnik w moim rdzawku i mam na początek kilka pytań.
1. Czy seryjna chłodnica oleju dobrze sobie daje radę, czy może lepiej dołożyć drugą wyprowadzoną przez podstawkę pod filtr oleju?
2. Gdzie najlepiej się wpiąć z pomiarem ciśnienia doładowania?
3. Czy seryjna sonda lamda da radę współpracować z uniwersalnym wskaźnikiem AFR?
Trochę może od złej strony zaczynam, ale muszę niedługo rozebrać tapicerkę, więc bym sobie odpowiednie przewody do wskaźników poprowadził.
W planach standardowo mniejsze kółko kompresora wtryski z 2.3 i ogarnięcie sterowania.
Pacjent M111 2 litry kompresor
będę się zabierał za silnik w moim rdzawku i mam na początek kilka pytań.
1. Czy seryjna chłodnica oleju dobrze sobie daje radę, czy może lepiej dołożyć drugą wyprowadzoną przez podstawkę pod filtr oleju?
2. Gdzie najlepiej się wpiąć z pomiarem ciśnienia doładowania?
3. Czy seryjna sonda lamda da radę współpracować z uniwersalnym wskaźnikiem AFR?
Trochę może od złej strony zaczynam, ale muszę niedługo rozebrać tapicerkę, więc bym sobie odpowiednie przewody do wskaźników poprowadził.
W planach standardowo mniejsze kółko kompresora wtryski z 2.3 i ogarnięcie sterowania.