2.7 CDI roznica pomiędzy OM612 a OM647

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
lukasz_20
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: 14 maja 2008, o 17:23
VIN:
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

2.7 CDI roznica pomiędzy OM612 a OM647

Post autor: lukasz_20 » 5 sie 2018, o 18:56

Witam
Mam pytanie odnośnie możliwości przezbrojenia silnika Om612 i montażu go w aucie gdzie był silnik Om647
Możliwe że ktoś ma takie doświadczenie i podpowie czy to wogóle jest możliwe. A jesli tak to co trzeba przerobić?
Napewno różni się układ paliwowy i w nowszym silniku nie ma już pompy niskiego ciśnienia. Prosze o podpowiedz czy gra warta zachodu.
S320 \ C180 KOMPRESSOR \ Audi A4 tdi
WDC2030462R0905073
Awatar użytkownika
maciekolo
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: 13 paź 2017, o 08:36
VIN: WDB2153751AXXXXXX

Re: 2.7 CDI roznica pomiędzy OM612 a OM647

Post autor: maciekolo » 6 sie 2018, o 09:22

Robiłem coś takiego, największy problem, to odrzutnik oleju na wałku.
MB Klucze Rybka - dorabianie, naprawa, kodowanie, obudowy
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Awatar użytkownika
Pusz
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 27 sty 2019, o 17:52
VIN: WDB2032461F597578
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: 2.7 CDI roznica pomiędzy OM612 a OM647

Post autor: Pusz » 27 sty 2019, o 22:14

647 był tylko w W211 z tego co wiem. Blok różni się tym, że w miejscu dogrzewacza nie ma połączenia z kanałem wodnym. Reszta to różnice w osprzecie. Inna pokrywa, bo om647 ma odme w miejscu pompki wstępnej- żeby zamocować pompke trzeba zmienić płytę czołowa do której montuje się vacum pompę i pompke wstępną, trzeba tez przykrecic napęd vacum pompy do zebatki walka wydechowego. Każdy myślący mechanik sobie powinien poradzić.
fb.com/MercedesElektronik
Diagnostyka komputerowa, programowanie kluczyków, stacyjek, rygli, sterowników. Dodawanie opcji wyposażenia, chiptuning, modyfikacje.
Tel. 503050070
ŁÓDŹ
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki diesla”