Strona 10 z 12

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 30 cze 2018, o 07:16
autor: lechita
W zamyśle i na zdjęciach bardzo ładnie. Ciekawy jestem jakie zmiany dokonały się w osiągach silnika w stosunku do fabrycznych.

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 5 lip 2018, o 20:05
autor: przecinek
Do sprawdzenia mocy trzeba jeszcze zaczekać to dlatego że mam problem z duszeniem się silnika na wysokich obrotach i większym doładowaniu szukam już co jest od ponad pół roku , przez to między innymi zrobiłem super mocna iskrę bo myślałem że zapłon wypada , podmieniałem ecu mastera , sprawdzałem wtryski ,kompresje ogólnie to wszystko co tylko możliwe , teraz mam przypuszczenia że prowanice zaworowe mają luz albo popychacze się pompują i zawory sie nie domykają ogólnie coś z głowicą ,niestety musiałem też trochę testować rożne rzeczy na odcince i teraz trzeba rzucić wszystko bo problem się nasila już w połowie obrotów i doładowaniu 0.3 bara przerywa, więc jutro zabieram się za wyjęcie silnika i rozkręcenie do na części pierwsze bo i przy okazji jest tam kila rzeczy do poprawienia .
Wcześniej też myślałem że to przez kolektor ssący się dusi więc zacząłem prace nad nowym :D tak to na razie wygląda:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 6 lip 2018, o 08:17
autor: maciekolo
Ale piękna robota :)

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 6 lip 2018, o 08:28
autor: larry.bigl
Zarzuć w końcu zdjęciem reparaturki

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 6 lip 2018, o 09:42
autor: przecinek
Sorki zapominam ciągle o tym, zobacz zdjęcia na stronie 5 czy Ci wystarczą, albo ściągnij i przybliż resztę zdjęć, póki co :)

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 10 lip 2018, o 21:38
autor: przecinek
Obrazek

Silnik już w częściach pierwszych
Zakres prac :
-Planowanie bloku i głowicy
-wymiana prowadnic , frezowanie gniazd
-odprężenie przez stoczenie tłoków
-wymiana uszkodzonego tłoka
-montaż twardszych podwójnych sprężyn zaworowych od m104 i talerzyków tytanowych
-nowy custom zbiorniczek płynu wspomagania
-spasowanie kolektora ssącego

Takie kwiatki można znaleźć przy okazji xD Stuk przy 1.5 bara zebrał żniwo na szczęście nic się nie stało z gładzią cylindra, półka była pęknięta i dopiero wleciał kawałek jak to wyrwałem
Obrazek

W zakresie prac wpisałem Custom zbiorniczek wspomagania...o co chodzi ? A no o to żeby kolektor miał ładny przepływ musi iść nad zbiorniczkiem który jest kilka cm za wysoki więc trzeba zrobić niższy :) ps. już prawie gotowy

Obrazek

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 11 lip 2018, o 10:38
autor: lechita
,,przecinek", Twoje zaangażowanie we wszystkie modyfikacje jest naprawdę godne podziwu.

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 11 lip 2018, o 10:52
autor: Dziki Mar
Takie pytanie, czy twardsze sprężyny zaworowe nie wpływają bardziej na zużycie krzywki wałka?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 11 lip 2018, o 11:24
autor: olafik
Dziki Mar pisze:Takie pytanie, czy twardsze sprężyny zaworowe nie wpływają bardziej na zużycie krzywki wałka?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Pewnie wpływają, i to nie tylko na krzywki, ale co to dla kolegi Przecinka, wyciągnie silnik i wstawi wałek własnej roboty :rotfl: .

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 11 lip 2018, o 11:47
autor: Dziki Mar
Co do tego nie ma wątpliwości. Chciałem wymusić odpowiedź czy wałek został oryginał czy może go zakuł czy inne cuda.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 11 lip 2018, o 13:38
autor: przecinek
Te spręzynki są jakieś 50% twardsze od oryginalnych, skoro jeździ to w m104 to i tu będzie tam wałki są identyczne tyle że o 2 cyl dłuższe, narazie jeszcze zostają orginalne, ale juz wszystko wiem co i jak i gdzie wysłac wałki do przerobienia na sportowe :)

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 14 lip 2018, o 17:53
autor: przecinek
Udało się skończyć kolektor oraz zbiorniczek pompy wspomagania :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak wygląda sprzęgło widać że dawało radę nic nie poprzepalane itp

Obrazek

Ale mocno się zastanawiam czy zostać przy jednomasie czy wrzucić z powrotem dwumas , do 2 tys to dało się jednie na lekkim gazie jeździć jak się chciało przyśpieszyć to do 2 tys wszystko wibrowało a z drugiej strony na jednomasie jest dużo lepiej jak się chce pobawić :mysli:

Obrazek

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 14 lip 2018, o 19:57
autor: Dziki Mar
Teraz to tylko wystaw turbo ponad maskę jak w hamerykańcach, najlepiej takie z 30 cm od scani

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 17 lip 2018, o 12:15
autor: elquako87
Nie chcesz czasem dorobić jeszcze jednego zestawu camber plate? ;)

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 17 lip 2018, o 14:15
autor: przecinek
Nie opłaca się,prawie takie same są do w202 jak moje i można je kupić,pisałem że p&p nie ma do w203, problem w tym że założenie tego jest już trwałą ingerencją i jak bd chciał komuś sprzedać auto to może się o to przyczepić miej to na uwadzę jak bd wycinał kielichy :D na zdjęciach też nie pokazałem sposobu zrobienia idalnego otworu okrągłego pod to jest z tym dużo pracy wiercenia szlifowania itp, jak cos to znam kogoś kto ma na sprzedaż camber Silver project