Wymiana kierownicy na trójramienną - problem z taśma AIRBAG
: 21 sty 2018, o 11:17
Bardzo proszę Kolegów o pomoc w tym temacie.
Proszę o pomoc osobę która zmieniała kierownicę 4ro ramienną na 3 ramienną w w203 lift. Zakupiłem kierownicę z takim gniazdem jak na zdjęciu, a moja taśma ma bardziej wąską prostokątną wtyczkę. Więc zmieniłem tasmę na taką z grubą wtyczką. Po tej operacji brak ESP i doświetlania zakrętów. Czy ktoś może powiedzieć gdzie zrobiłem błąd? Trzeba kupić inną taśmę czy kierownicę 3 ramienną z wąskim gniazdem ? Czy jest taka?
Mam też starą taśmę, czy jest możliwość przełożenia tylko tej czarnej wtyczki i będzie działać? Dodam, że robiłem w serwisie kalibrację czujnika kąta skrętu ale wychodzi na to że w moim modelu musi być ta wąska prostokątna wtyczka.
Coś nie może wczytać zdjęć:
https://ibb.co/hgSJEG
https://ibb.co/c5DEob
Proszę o pomoc osobę która zmieniała kierownicę 4ro ramienną na 3 ramienną w w203 lift. Zakupiłem kierownicę z takim gniazdem jak na zdjęciu, a moja taśma ma bardziej wąską prostokątną wtyczkę. Więc zmieniłem tasmę na taką z grubą wtyczką. Po tej operacji brak ESP i doświetlania zakrętów. Czy ktoś może powiedzieć gdzie zrobiłem błąd? Trzeba kupić inną taśmę czy kierownicę 3 ramienną z wąskim gniazdem ? Czy jest taka?
Mam też starą taśmę, czy jest możliwość przełożenia tylko tej czarnej wtyczki i będzie działać? Dodam, że robiłem w serwisie kalibrację czujnika kąta skrętu ale wychodzi na to że w moim modelu musi być ta wąska prostokątna wtyczka.
Coś nie może wczytać zdjęć:
https://ibb.co/hgSJEG
https://ibb.co/c5DEob