Niskie ciśnienie napełniania sprzęgła, falowanie.
: 13 sie 2019, o 16:59
Witam,
Nowy temat bo nie znalazłem podobnego.
Mam problem tak jak w temacie. Skrzynia automatuczna mechanicznie ok ponieważ była wyremontowana przez poprzedniego właściciela (wiem, że tak było bo auto po teściu) wszystkie zawory w skrzyni ok, parametry w skrzyni okej. Jest tak jakby strzał przy ruszaniu (po zapięciu się 1 biegu), przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 praktycznie zanika. Do tego na nie rozgrzanym silniku/skrzyni podczas przyspieszania "falowanie". Najtanszym kosztem wymieniłem pedał gazu. Na poprzednim i obecnym objawy identyczne. W pierwszym momencie winny był moduł sterujący EGS. Nie pokazywał parametrów dotyczacych sprzęgła. Został wymieniony, zaprogramowany, zaadaptowany. W nowym module zostało odczytane takie coś " niskie ciśnienie napełniania sprzęgła ". Wszystko robione na SD. Żadnych błędów. Tak samochód pracował przez remontem i po remoncie skrzyni, niby wymieniany był też kiedyś lock-up (tak stwierdził mechanik). Nie mam pomysłów. Pan który sprawdzał to wszystko na komputerem powiedział żebym jeszcze wymienił ten sterownik lewarka skrzyni biegów. Tylko kojarzę, że przy tym gorsze rzeczy się dzieją. Tak, więc może ktoś miał taki przypadek. Czy jest jakiś czujnij ciśnienia i gdzie on się znajduje? Czy są jakieś przewody mające wpływ na to ciśnienie? Gdzieś kiedyś odbiło mi się o uszy że też wał napędowy a raczej jego gumy, mocowania itp mają na to wpływ? Może ktoś chociaż odrobine nakierować. Będę bardzo wdzięczny.
Nowy temat bo nie znalazłem podobnego.
Mam problem tak jak w temacie. Skrzynia automatuczna mechanicznie ok ponieważ była wyremontowana przez poprzedniego właściciela (wiem, że tak było bo auto po teściu) wszystkie zawory w skrzyni ok, parametry w skrzyni okej. Jest tak jakby strzał przy ruszaniu (po zapięciu się 1 biegu), przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 praktycznie zanika. Do tego na nie rozgrzanym silniku/skrzyni podczas przyspieszania "falowanie". Najtanszym kosztem wymieniłem pedał gazu. Na poprzednim i obecnym objawy identyczne. W pierwszym momencie winny był moduł sterujący EGS. Nie pokazywał parametrów dotyczacych sprzęgła. Został wymieniony, zaprogramowany, zaadaptowany. W nowym module zostało odczytane takie coś " niskie ciśnienie napełniania sprzęgła ". Wszystko robione na SD. Żadnych błędów. Tak samochód pracował przez remontem i po remoncie skrzyni, niby wymieniany był też kiedyś lock-up (tak stwierdził mechanik). Nie mam pomysłów. Pan który sprawdzał to wszystko na komputerem powiedział żebym jeszcze wymienił ten sterownik lewarka skrzyni biegów. Tylko kojarzę, że przy tym gorsze rzeczy się dzieją. Tak, więc może ktoś miał taki przypadek. Czy jest jakiś czujnij ciśnienia i gdzie on się znajduje? Czy są jakieś przewody mające wpływ na to ciśnienie? Gdzieś kiedyś odbiło mi się o uszy że też wał napędowy a raczej jego gumy, mocowania itp mają na to wpływ? Może ktoś chociaż odrobine nakierować. Będę bardzo wdzięczny.