Strona 1 z 1

Nowa płyta sterująca Usterka bez zmian

: 28 cze 2020, o 20:06
autor: struna666
Witam
Błędy z SD :
P2500 SKRZYNIA BIEGÓW MA NIEDOPUSZCZALNE PRZEŁOŻENIE
P220B PRĘDKOŚĆ OBROTOWA Y3/6N2 LUB Y3/6N3 JEST ZA WYSOKA
P220A PORÓWNANIE PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ Y3/6N2 Z Y3/6N3 JEST NIEPRAWIDŁOWE
P2602 ZASILANIE NAPIĘCIEM ZAWORÓW JEST ZAKŁÓCONE
Wymieniony olej 2 razy (oraz filtr i wtyczka)
Założona nowa płyta conductor plate :
https://allegro.pl/oferta/modul-sterown ... 7222258038
Nadal występuje szarpniecie z 1 na 2 bieg niezależnie czy zimna czy ciepła . Przy łagodnej jeździe płynnie przełącza pozostałe biegi w górę i w dół. Podczas mocnego przyspieszania redukuje z szarpnięciem lub całkowicie rozłącza biegi wrzuca N? Dziś usłyszałem na P że stale klika jakiś zawór ale tylko w trybie W. Na S nie ma klikania.
Czy jaszcze mogę coś zdziałać oprócz wymiany skrzyni ?

Re: Nowa płyta sterująca Usterka bez zmian

: 29 cze 2020, o 00:27
autor: Przybek
A czemu nie wziąłeś płyty Febiego tylko jakiś wynalazek to raz? A dwa jakie są błędy na nowej płycie?

Re: Nowa płyta sterująca Usterka bez zmian

: 30 cze 2020, o 17:21
autor: struna666
Przybek pisze: 29 cze 2020, o 00:27 A czemu nie wziąłeś płyty Febiego tylko jakiś wynalazek to raz? A dwa jakie są błędy na nowej płycie?
Wziąłem to co najtańsze. Powinno działać coś przez jakiś czas. Tak mi się wydawało.
Błędy na zwykłym skanerze
P0700 sensor n2 or n3 excessive rpm
Czyli ten sam problem ?
Jakieś rady ?

Re: Nowa płyta sterująca Usterka bez zmian

: 5 lip 2020, o 17:55
autor: HatoriHanzo
Pierwsze primo te elementy niestety muszą być dobrych firm, nie powinno się brać chińskich zamienników. Ale narazie płytę zostawić I sprawdzić solenoidy, szarpnięcia na niskich biegach 1-3 najczęściej występują przez uszkodzone lub zużyte elektrozawory, które sterują konkretnymi biegami. Dalej bym ogarnął i sprawdził hydraulikę. Niestety budowa tych płyt jest tak zrobiona, że syf który zostaje w skrzyni niestety nie jest filtrowany bo spływa z góry skrzyni właśnie na płytę hydrauliczna zamiast spływać kanałem na dno misy. I ten mikro brud wlatuje do kanałów w hydraulice i do solenoidów. Raczej te nasze automaty 722.6xx nie są rozje*ywalne i wytrzymują ogromne momenty i są montowane w mocniejszych Chryslerach czy chociażby w AMG. Więc ja bym się kierował w stronę płyty hydraulicznej plus solenoidy. Pamiętać trzeba, żeby przy płukaniu płyty CAŁA ją rozebrać i nie maczać jej całej skręconej w benzynie ekstrakcyjnej czy w jakimś zmywaczu. Zawsze trzeba ją rozebrać w pył.

Re: Nowa płyta sterująca Usterka bez zmian

: 5 lip 2020, o 19:10
autor: struna666
Dziękuję za zainteresowanie tematem. Właśnie dziś założyłem oryginalną MB w 100% sprawną CP z mojego drugiego auta. Praca skrzyni zupełnie bez zmian. Jedynie co mi przyszło do głowy to wiązka z ASB do TCM. Muszę sprawdzić PIN po PINe. Myślałem o podmianie całej płyty sterującej z hydrauliką i zaworami, ale SD wskazywał na czujniki prędkości obrotowej. Czy hydraulika musi mieć dokładnie takie same numery czy działają w każdej skrzyni? Płyta sprawna którą mam, w jednaj części ma takie same numery a w drugiej inne. Może jeszcze jakieś jakieś sugestie?

Re: Nowa płyta sterująca Usterka bez zmian

: 5 lip 2020, o 19:35
autor: HatoriHanzo
Tak hydraulika powinna mieć ten sam nr.

Re: Nowa płyta sterująca Usterka bez zmian

: 18 lip 2020, o 15:44
autor: GIPSOWA RACICA
struna666 opychamy nasze żelaza i lecimy do Duda Cars po dwie piękne noweGelendy!
Co Ty na to?