: 13 lut 2015, o 09:46
Witam,
Pękła mi sprężyna i niewiem jaki komplet na tył kupić, pomożecie?
Pozdrawiam
Pękła mi sprężyna i niewiem jaki komplet na tył kupić, pomożecie?
Pozdrawiam
Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)
https://w203.pl/
210 324 36 04 280 zł szt dostaniesz w 48hMagnus pisze:Witam,
Pękła mi sprężyna i niewiem jaki komplet na tył kupić, pomożecie?
Pozdrawiam
To są sprężyny obniżone jak do wersji avantgarde ? Czyli razem komplet tył 560 zł. Coś więcej muszę dokupić czy to są komplety ?petersen pisze:210 324 36 04 280 zł szt dostaniesz w 48hMagnus pisze:Witam,
Pękła mi sprężyna i niewiem jaki komplet na tył kupić, pomożecie?
Pozdrawiam
wersja stylizacji nie ma tu znaczenia. Petersen dobrał do Twojego auta.... do Twojego zawieszenia. Możesz kupić na sztuki, ale to głupota.........wymienia się komplet dwóch sztuk.Magnus pisze:To są sprężyny obniżone jak do wersji avantgarde
dokładnieMagnus pisze:Czyli razem komplet tył 560 zł.
pewnie , że jak masz komplet nowych to nie ma co porównywać ze starymi wytłuczonymi po większym przebiegu, że o uszkodzeniu mechanicznym nie wspomnęJara pisze:I teraz sunie jak po szynach
Wiesz co powiem Ci, że mam trochę wątpliwości co do serwisów nieautoryzowanych w przypadku mietka. Nie nie jestem "nawiedzony" na punkcie MBJara pisze:Mi serwis od zawieszeni ( od 10 lat tam robie zawieszenia) dobrał Keyba na tył
Nie przesadzajmy to są tylko sprężymy, mają swoją charakterystykę to nie jest jakiś hokus pokus. Tego serwisu to nie jest pierwszy i ostatnie MB ... W203 po względem zawieszenia znają już na wylot ( nie grzeszy ono trwałością na bukówce pamietającej Hitlera ) - mogło ich to zaskoczyć jak kupiłem go 8 lat temu .. ale nie teraz.supi pisze:pewnie , że jak masz komplet nowych to nie ma co porównywać ze starymi wytłuczonymi po większym przebiegu, że o uszkodzeniu mechanicznym nie wspomnęJara pisze:I teraz sunie jak po szynach
Wiesz co powiem Ci, że mam trochę wątpliwości co do serwisów nieautoryzowanych w przypadku mietka.Jara pisze:Mi serwis od zawieszeni ( od 10 lat tam robie zawieszenia) dobrał Keyba na tył
Jara pisze:Nie przesadzajmy to są tylko sprężymy, mają swoją charakterystykę to nie jest jakiś hokus pokus. Tego serwisu to nie jest pierwszy i ostatnie MB ... W203 po względem zawieszenia znają już na wylot ( nie grzeszy ono trwałością na bukówce pamietającej Hitlera ) - mogło ich to zaskoczyć jak kupiłem go 8 lat temu .. ale nie teraz.supi pisze:pewnie , że jak masz komplet nowych to nie ma co porównywać ze starymi wytłuczonymi po większym przebiegu, że o uszkodzeniu mechanicznym nie wspomnęJara pisze:I teraz sunie jak po szynach
Wiesz co powiem Ci, że mam trochę wątpliwości co do serwisów nieautoryzowanych w przypadku mietka.Jara pisze:Mi serwis od zawieszeni ( od 10 lat tam robie zawieszenia) dobrał Keyba na tył
To W203 a nie W204..205 i już jest "wybadane" nie trzeba odwiedzać "wytwórców" problemów czyt. naciągaczy.
a co to za różnica Nawet w przypadku w202 MB przewiduje dobór sprężyn na zasadzie dopasowywania do typu zawieszenia i liczenie punktacji Widocznie ma to jednak znaczenieJara pisze:To W203 a nie W204..205 i już jest "wybadane" nie trzeba odwiedzać "wytwórców" problemów czyt. naciągaczy.