Witam!
rece juz mi opadaja, co moze byc przyczyna (mam nadzieje ze nie jakas elektronika wtryskow?!), wracam ze sklepu, zapalam i zaskakuje silnik ale sie dusi, jak wlaczam bieg to gasnie, i tak ze 3 razy, po czym juz nie odpalil, a rozrusznik krecil caly czas, akumulator tez byl ok, po ok. 30 minutach zapalil bez problemu, pognalem szybko na stacje i wlalem nowego paliwa bo myslalem ze z paliwem zatankowanym poprzedniego dnia moze cos nie tak,przejechalem pare km, wszystko ok, znowu po krotkiej przerwie zalaczam stacyjke, dusi sie, ale zapala, ale jak tylko daje gazu albo wlaczam bieg to duszenie i gasnie, po 5 razie juz nie zapalil, tylko chodzil rozrusznik. Dodam ze na kopa tez nie odpalil, pchalismy go z gorki. Mo ktos pomysl co to moze byc? czy to moga byc swiece? bo nie wymienialem ich od nowego (przebieg 150 tys km,) gdzie mozna znalezc filtr paliwa? model c180, w203, 129 KM.pozdrawia i dzieki za rady.
c180 dusi sie, nie zapala, rozrusznik kreci,pomocy
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 lip 2008, o 21:32
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław
-
- Użytkownik
- Posty: 113
- Rejestracja: 13 lip 2008, o 10:21
- VIN:
- Lokalizacja: Kwidzyn
c180 dusi sie, nie zapala, rozrusznik kreci,pomocy
to wyglada na zapowietrzaie sie, Wymiana filtra paliwa to podstawa, idac dalej to ja ostatnio mialem podobne objawy- musialem wymienic oringi na przewodach paliwowych bo przepuszczaly paliwo i dostawalo sie powietrze dlatego sie dusil ciezko mial zapalic. Raczej podobnie u Ciebie cos z ukladem paliwowowym jakas nieszczelnosc
SPRZEDAM W 203 270CDI
2001r sedan, srebrny!!!!!
2001r sedan, srebrny!!!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 60
- Rejestracja: 25 mar 2008, o 03:43
- VIN:
- Lokalizacja: Kalifornia
filtr paliwa jest przy tylnym ,lewym kole,trzeba odkrecic czarna palstykowa oslone,wytarcza 2 srubki z tylu ,odchylic i cos podlozyc a opis wymiany jest gdzies na forum ,filtr powinno sie wymieniac co 60 tys km a swiece co 160 tys,tak jest u mnie
[ Dodano: 2008-07-30, 01:41 ]
a check engine nie zapalilo sie? mozesz miec uszkodzona przeplywke albo czujnik ustawienia walu,to sa najczestsze awarie,ktore uniemozliwiaja zapalenie
[ Dodano: 2008-07-30, 01:41 ]
a check engine nie zapalilo sie? mozesz miec uszkodzona przeplywke albo czujnik ustawienia walu,to sa najczestsze awarie,ktore uniemozliwiaja zapalenie
C 230 kompressor Coupe 2002
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
proponuje pod żadnym pozorem nie palić w taki sposóbkwo pisze:Dodam ze na kopa tez nie odpalil, pchalismy go z gorki.
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 lip 2008, o 21:32
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław