nie odpala - mam kody usterek

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
BlackEryk
VIP
Posty: 12
Rejestracja: 16 sie 2012, o 16:28
VIN:
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

nie odpala - mam kody usterek

Post autor: BlackEryk »

W środę zakupiłem C200K i w czwartek już nie dał się uruchomić.
Dzisiaj przyjechał ekspert z kompem T30 i sczytał mi kody usterek.

P2024 - B28 (czujnik ciśnienia), Zwarcie z biegunem dodatnim / Przerwa w przewodzie [P0108]

P2004 - B18 (czujnik ciśnienia wysokości) Sygnał, Zwarcie z biegunem dodatnim / Przerwa w przewodzie [P0108]

P203A - M16/7 (Siłownik klapy obejściowej powietrza), potencjometr wartości mierzonej 1 Napięcie sygnału jest za niskie. [P0245]

P203A - M16/7 (Siłownik klapy obejściowej powietrza), potencjometr wartości mierzonej 2 Napięcie sygnału jest za wysokie. [P0245]

P2005 - B11/4 (czujnik temperatury płynu chłodzącego), Zwarcie z biegunem dodatnim / Przerwa w przewodzie [P0118]

P2006 - B2/5b1 (czujnik temperatury powietrza zasysanego) Sygnał, Zwarcie z biegunem dodatnim / Przerwa w przewodzie [P0113]



Czy to może być usterka związana z tym problemem "Olej we wiązce silnika M111 EVO"?
(na kablu wchodzącym do kompa nie ma oleju i jest zamontowany dodatkowy kabelek przy tym elektromagnesie).
Na pulpicie mam czerwony błąd "Engine Oil Level Visit Workshop"

Jeśli nie jest to ta usterka - to super, ale co w takim razie mogło spowodować taką nagłą awarię i takie kody usterki?

Aha mam jeszcze jedno pytanko - brakuje mi czegoś miedzy kolektorem dolotowym a wentylatorami od chłodnicy - jest okrągły otwór z drutem, na samym przodzie silnika (chyba do zatrzaskiwania czegoś co dopina się do kolektora?)

Czy ktoś z Was może coś podpowiedzieć?

[ Dodano: 2012-08-19, 12:02 ]
Mam kilka pomysłów

Czy to może być wina czujnika położenia wału?

Albo może przestawił się rozrząd i przez to takie dziwne błędy?

Odłanczałem czujnik B28 (jeśli go dobrze zlokalizowałem : jakieś 25cm na prawo od listwy wtryskowej) i autko nadal nie chce zaskoczyć.


Chciałbym to zdiagnozować zanim wezwę lawete , tak żeby trafił do odpowiedniego mechanika.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2012, o 14:22 przez BlackEryk, łącznie zmieniany 2 razy.
MB SportCoupe C-200 Kompressor 2001r.

Rover 75 2.0 V6 1999r.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”