Brak mocy,duże spalani

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
gregor3miasto
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 15 lip 2011, o 04:32
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Brak mocy,duże spalani

Post autor: gregor3miasto »

Witam mój w203(2.0 kompressor 2001 r) strasznie dużo pali w tej chwili ok 25 l w mieście, tak zaczęło się dziać po wymianie sondy lambda przed katalizatorem,no i jeszcze błędy w postaci P0244,i P0410 na czytniku OBD.Dodaje że filtry,płyny itp są po wymianie,wizyta na sd(kody błędów P203A - M16/7 (Siłownik klapy obejściowej powietrza), potencjometr wartości mierzonej 1 Napięcie sygnału jest za niskie. [P0245]P203A - M16/7 (Siłownik klapy obejściowej powietrza), potencjometr wartości mierzonej 2 Napięcie sygnału jest za wysokie. [P0245]) wykasowanie błędów pojawiły się znowu.Panowie pomocy bo mam ochotę go porąbać :censored: Może ktoś z forumowiczów doradzi,albo poleci dobrego speca z 3miasta.
Bodo-K
VIP
Posty: 182
Rejestracja: 14 gru 2009, o 23:56
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Duże spalanie

Post autor: Bodo-K »

Hmm. Jak by Tobie nie radzić to i tak zedrą z Ciebie kasę.Ale w sumie dobrych(moim zdaniem) jest dwóch.Ul. limbowa (Orłowo) Na Grabówku jadąc w stronę Chlyoni od strony Gdyni nie pamiętam jaka to ulica ale jest równoległa do Morskiej Wjazd wis a wis Kalksztajna Jest tam szyld Powodzenia .
gregor3miasto
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 15 lip 2011, o 04:32
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: gregor3miasto »

Dzięki za namiary wrócę do kraju za kilka dni postaram się ogarnąć auto narazie żona tak jeździ spróbuje na Limbowej może nie trzeba będzie stać nad nimi
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

Bodo-K pisze:.Ul. limbowa (Orłowo)

Tych odradzam. Zdecydowanie.

Bodo-K pisze:Na Grabówku jadąc w stronę Chlyoni od strony Gdyni

Ci są OK.
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Hej, odgrzewam kotleta - zanim jeszcze zabiorę się za rozbierania auta...

Dopadł mnie P0244 oraz P0203A. Po kasowaniu powracają jak bumerang, więc coś jest na rzeczy.

Ogólnie:
Wiązka ok - pod względem oleju, wycieków, była regenerowana na jesieni,
Wycieki ok - MSG ok,
Przepustnica - była podmieniana więc powinna być ok, - błąd mówi o złym zakresie pracy ( niepięcia ? )
Podciśnienia ? - czekam aż mi silnik ostygnie i sprawdzę wszystkie jeszcze raz,

Jak ktoś coś wie, proszę o info w sprawie tych błędów - oprócz tego co wymieniłem może jakaś znana usterka ?
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
trufel
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 14 lip 2011, o 09:58
VIN:
Lokalizacja: Ostrzeszow-Poznań

Post autor: trufel »

ja miałem podobne objawy, powód? Złe odczyty drugiej sondy, za katem. Okazało się, u mnie, że nie mam KATA ! Przez co druga sonda miała te same odczyty co pierwsza, A powinna mieć inne, lepsze :haha:
Ostatnio zmieniony 6 cze 2015, o 19:12 przez trufel, łącznie zmieniany 1 raz.
Motockl jest bogiem, a wiara w boga nałogiem MT01

Mercedes C200 Kompressor rok 2001 kombi ( T203)
WDB2032451F118449
Mercedes W203 220CDI rok 2001 sprzedane
WDB2030061A142104
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

trufel, To co miałeś to inna bajka.
Ja mam problem z doładowaniem - dla zaspokojenia umysłu, praca sond jest poprawna - zakres pracy obydwu sond prawidłowy. Wtyczki suchutkie :ok:

[ Dodano: 2015-06-07, 13:28 ]
Sprawdziłem wszystkie podciśnienia, cały dolot i dwie przepustnice.
Jedyne co mnie zaniepokoiło to te nieszczęsne druciki w przepustnicy kompressora, które "jeżdżą" po płytce elektrycznej. Jest ich 4 szt. po 10 drucików w każdej tworząc takie miotły.
Jedna z 4 była po całości wgięta do środka, co mogło uniemożliwiać pełny styk z płytką elektryczną.

Przygiąłem wszystkie "miotły" aby lepiej dotykały płytki, zrobiłem adaptację i narazie działa.

Brak błędu, moc wróciła - ale podejrzewam, że skończy się na podmianie przepustnicy kompressora.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”