M18 engine pre-heater
Moderator: Dziki Mar
- dziki
- VIP
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 sie 2008, o 23:10
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
M18 engine pre-heater
Witam
Rozkodowałem swój vin i w opcjach mam coś takiego M18 engine pre-heater. Czy ktoś wie co to za opcja i na czym to polega.
Pozdrowienia
Andrzej vel dziki
Rozkodowałem swój vin i w opcjach mam coś takiego M18 engine pre-heater. Czy ktoś wie co to za opcja i na czym to polega.
Pozdrowienia
Andrzej vel dziki
C 200 kompresor 2004 T-model
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
-
- Użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 sie 2008, o 22:43
- VIN:
- Lokalizacja: Wawa
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
niezupełnie
To jest grzałka w bloku silnika załączająca się przy niskich temperaturach (mroźna noc).
Co ciekawsze miałem taką popsutą i przy załączeniu grzała do rozładowania aku. Temp silnika po takim zabiegu ok 80°C!
To jest grzałka w bloku silnika załączająca się przy niskich temperaturach (mroźna noc).
Co ciekawsze miałem taką popsutą i przy załączeniu grzała do rozładowania aku. Temp silnika po takim zabiegu ok 80°C!
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
No to ładnie, z innych patentów mercedesa słyszałem że w W140 w przepływomierzu w benzynowych silnikach jest platynowy drucik który po każdym przejechanym 1000km nagrzewa się do wysokiej temperatury i wypala wszelkie zabrudzenia, ale nie chce mi się w to wierzyć.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
-
- VIP
- Posty: 56
- Rejestracja: 7 kwie 2008, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
wredny możesz napisać coś więcej na temat samej grzałki jaki był koszt naprawy???
Pytam ponieważ rozładowywał mi się całkowicie akum po ok 1-2 h.
Warsztat jeden kolejny itd bezpieczniki przekaźniki alarmy, ktoś do tego doszedł i "naprawił"
problem w tym że nie chcą się przyznać za bardzo co zrobili dziwna praktyka.. pod jakims tam naciskiem z mojej strony usłyszałem "jest tam taka grzała którą mszycy wywalają bo nie jest potrzebna ". I właśnie tak skojarzyłem że to może być ta w bloku silnika , co się stanie gdy jest odłączona? , może miał ktoś podobny problem????
Pytam ponieważ rozładowywał mi się całkowicie akum po ok 1-2 h.
Warsztat jeden kolejny itd bezpieczniki przekaźniki alarmy, ktoś do tego doszedł i "naprawił"
problem w tym że nie chcą się przyznać za bardzo co zrobili dziwna praktyka.. pod jakims tam naciskiem z mojej strony usłyszałem "jest tam taka grzała którą mszycy wywalają bo nie jest potrzebna ". I właśnie tak skojarzyłem że to może być ta w bloku silnika , co się stanie gdy jest odłączona? , może miał ktoś podobny problem????
W203 C220 CDI 2001./W220 s400 CDI 2001r. www.gregfoto.pl
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
Dłużej grzał = więcej palił. Ale co poradzić, nowa kosztuje dużo kasy a i wymiana raczej nie w 15min bo dostęp do niej kiepski
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]