Strona 2 z 4

: 27 lis 2013, o 19:35
autor: supi
jarod32, pojezdzij sobie trochę w204. ; Brain mówił, że ma układ parametryczny............. choroba no naprawdę polecam........bajka :ok:

: 27 lis 2013, o 20:11
autor: jarod32
pewnie fajowski .. :D

: 27 lis 2013, o 22:40
autor: xangel
Ja mam w swoim taki kod:
213 - Parametryczny Układ Kierowniczy

:haha:

: 30 lis 2013, o 10:52
autor: PioTrek88
Panowie podepnę się do tematu.
U mnie również kierownica ciężko pracuje i również przy kręceniu czuć takie przeskoki, wiecie o co chodzi?

: 30 lis 2013, o 10:58
autor: xangel
Jak u mnie czuć było jakieś przeskoki i chrupanie, to miałem do wymiany drążki kierownicze.... (a już myślałem, że będę miał przekładnię do regeneracji).
Chyba mogą to być również łożyska McPhersona, ale raczej musisz podnieść samochód i obadać...
Ewentualnie jeszcze przychodzi mi do głowy zbyt niski poziom płynu, ale rozumiem, że to sprawdziłeś, zanim zadałeś pytanie :haha:

: 30 lis 2013, o 12:08
autor: PioTrek88
xangel pisze:Jak u mnie czuć było jakieś przeskoki i chrupanie, to miałem do wymiany drążki kierownicze.... (a już myślałem, że będę miał przekładnię do regeneracji).
Chyba mogą to być również łożyska McPhersona, ale raczej musisz podnieść samochód i obadać...
Ewentualnie jeszcze przychodzi mi do głowy zbyt niski poziom płynu, ale rozumiem, że to sprawdziłeś, zanim zadałeś pytanie :haha:
Szczerze to nie sprawdziłem, ponieważ w poprzednim aucie( nie w MB) gdy brakowało płynu przy kręceniu kierownicą szumiała.
Ale sprawdzę :yyy:

[ Dodano: 2013-11-30, 16:30 ]
Słuchajcie sprawdziłem płyn. Są dwie miarki 1. min-max przy 20 stopniach i 2. min-max przy 80 stopniach. Na zimnym silniku jest na min przy 20 stopniach... Więc nie wiem czy dolać. Jak tak to jaki?

Pany jeszcze jedna sprawa, co to jest za bagnet, który znajduję się głębiej od zbiorniczka do oleju od wspomagania?? Bagnet jest krótki i jest na nim ok 2mm oleju...
Proszę o pomoc

: 30 lis 2013, o 18:39
autor: adrianb
Poziomu oleju w silniku

: 30 lis 2013, o 19:42
autor: xandercage14
Komputer wam pokaże jak będzie mało płynu w układzie wspomagania

: 30 lis 2013, o 22:46
autor: adaśko
xandercage14 pisze:Komputer wam pokaże jak będzie mało płynu w układzie wspomagania
Tak inteligentny to nie jest.

: 1 gru 2013, o 09:14
autor: PioTrek88
adrianb pisze:Poziomu oleju w silniku
Na pewno? Pytam ponieważ komputer pokazuje mi prawidłowy stan oleju(6,2-6,3)... A ten bagnet jest krótki i prawie nie ma na nim oleju...

: 1 gru 2013, o 09:49
autor: adaśko
xandercage14 pisze:Komputer wam pokaże jak będzie mało płynu w układzie wspomagania
PioTrek88 pisze:Na pewno? Pytam ponieważ komputer pokazuje mi prawidłowy stan oleju(6,2-6,3)... A ten bagnet jest krótki i prawie nie ma na nim oleju.
O jakim oleju mówisz? Jak czyta się niektóre kwiatki to nie dziwne, że później są głupie pytania. Tu jest temat o wspomaganiu kierowniczym i przeradza się w olej i płyn do silnika.

: 1 gru 2013, o 09:58
autor: xandercage14
No nie wiem mi MrBraindeath mówił żebym olał stan tego płynu od wspomagania bo komputer będzie krzyczał chyba że się nie zrozumieliśmy

: 1 gru 2013, o 13:17
autor: adaśko
Spuść płyn z układu wspomagania kierownicy i uruchom silnik, tryby zarżniesz, a na wyświetlaczu nic niepokojącego nie zobaczysz.

: 1 gru 2013, o 18:32
autor: PioTrek88
Panowie widzę że nie czytacie postów ze zrozumieniem....

Problem dotyczy wspomagania układu kierowniczego. Otóż po demontażu górnej maskownicy silnika i zlokalizowaniu zbiorniczka na płyn do wspomagania sprawdziłem stan na zimnym silniku i jest min przy skali na 20 stopniach Celsjusza i pytałem cze dolać czy nie i odpowiedzi nie dostałem....

Drugą sprawą którą opisałem w tym temacie to bagnet, który znajduje się dalej niż zbiorniczek do płynu do wspomagania... Pytam bo ponoć w W203 olej w silniku sprawdza się poprzez komputer... Także CO TO ZA BAGNET?

: 1 gru 2013, o 18:43
autor: adaśko
PioTrek88 pisze:ponoć w W203 olej w silniku sprawdza się poprzez komputer.
jest taka opcja, wystarczy poszukać
PioTrek88 pisze:Także CO TO ZA BAGNET?
zamiast opisywać wrzuć zdjęcie, wyciągałeś go kiedyś? Najprawdopodobniej od poziomu oleju w skrzyni biegów.

[ Dodano: 2013-12-01, 18:45 ]
PioTrek88 pisze:Panowie widzę że nie czytacie postów ze zrozumieniem.
niektórzy piszą bez zrozumienia, bo jak zauważysz nie tylko Ty poruszasz tu jakiś problem i czasami odpowiedź nie odnosi się do Twojego pytania.