BRAK MOCY !!!

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Ciężko będzie pomóc ci za pośrednictwem forum. Może spróbuj u innego dobrego w mercedesach mechanika. Czasami człowiek zabrnie w ślepy zaułek i wydaje się że nie ma już innego wyjścia.... ale ono jest. Brakuje tylko człowieka który je zauważy. :prosi: Ale pojechałem :haha:
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
WojtekC240
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 16 cze 2009, o 15:41
VIN:
Lokalizacja: śląskie

Post autor: WojtekC240 »

Całkowicie zdesperowany wziąłem moją księżniczkę na przejażdzkę autostradą. 30km 210km/h i wiecie co?.....wszystko wróciło do NORMY! Autko sie zbiera jak należy w każdej chwili i w każdym położeniu gazu. Jeśli macie podejrzenia że Wasze MB jest troche mułowate to tylko na autostrade i pełny gaz. Tylko zerknijcie czasem do lusterka czy za Wami nie jedzie ktos z ....kamerą :haha:
pozdrawiam
Grześ2000
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 9 lis 2009, o 11:58
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Brak mocy

Post autor: Grześ2000 »

Witam wszystkich,
Powracam na forum do mojego problemu - utrata mocy w C200 Kompressor.
Samochód traci moc. Po pewnym czsie, ostatnio 3-7 dniach zapala się kontrolka silnika. Podłączam wtedy tester diagnostyczny Ctools ( zakupiony za 60zł ) i pokazuje on mi błąd nr 0410 - wada wtrysku wtórnego obiegu powietrza. Co może być tego przyczyną, gdzie szukać usterki, co wymienić? Mechanik u którego byłem podpowiedział mi abym udał się do serwisu i zlecił zresetowanie komputera. Co o tym sądzicie? Wg niego nieprawidłowo działa przepustnica powietrza ale co jest przyczyną jej niepoprawnego działania nie wie.
Pomóżcie proszę.
Za pomoc z góry dziękuję.
W203 C200 Kompressor 2001r.
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

HAHA wiedziałem, że pełna pizd... Zawsze pomaga :ok:
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Pewnie nagaru się nazbierało, kiedyś też tak miałem, że jadę 105 km/h pod górę na 5, a on nie przyspiesza, później za górą była podłoga i 6 i dalej podłoga, po około 60 km (dopiero wtedy przestałem gnieść) odczułem, że po problemie tylko wspomnienie zostało.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
zezek1990
Użytkownik
Posty: 673
Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
VIN:
Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK

Post autor: zezek1990 »

Bo przy równej prędkości na dość znacznym odcinku i obrotach wyższych wypalamy syf (sadze z układu wydechowego). Zapchany wydech też jest powodem trybu awaryjnego. Dlatego lepiej jeździc dynamicznie niż eko bo przez to eko często silnik dostaje po dupie.
Diagnostyka: STAR DIAGNOSIS
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..

Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ :)
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Problem pojawia się w zimie
...bo zimny piec i troche szkoda deptać :haha:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Deptaniem nie wypalasz tylko nagaru z wydechu, wewnątrz silnika też się tego nazbiera i trzeba to wypluć. Tylko, że w zimie nie ma gdzie depnąć (coby nie przenieść się do lepszego świata).
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
zezek1990
Użytkownik
Posty: 673
Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
VIN:
Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK

Post autor: zezek1990 »

No tak to też miałem na myśli :P
tylko cały syf z silnika zostaje w wydechu. a jak się weźmie na autostradke mesia i rozgrzeje do czerwoności katalizator itp to odrazu wygodniej Mu oddychać :)
Diagnostyka: STAR DIAGNOSIS
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..

Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ :)
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

A jak masz DPF to już całkiem trzeba co jakiś czas tak lepiej podrzucić ognia do kotła, bo zapchanie się filtra = niezły drenaż portfela.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
mackowski31
Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
VIN:
Lokalizacja: wrocław

Post autor: mackowski31 »

Do pieca miło dać zwłaszcza, że efekt jest wyczuwalny prawie natychmiast ale czy nie dobijam tym sond lambda?
mackowski31@wp.pl
W203 sedan, 2002 r, C-180 2.0 129KM
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Awatar użytkownika
MZR
Użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 20 lut 2009, o 14:31
VIN:
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: MZR »

mercfan pisze:HAHA wiedziałem, że pełna pizd... Zawsze pomaga :ok:
U mnie niestety nie... Nie ma możliwości, żeby jakiś nagar się zebrał. Zima czy lato zawsze bokiem poleci i przeprostuje rurę a problem znika i się pojawia raz z błędem raz bez błędu... Raz wróci szybko do mocy a niekiedy trwa to kilka dni...
album_personal.php?user_id=1675
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============
rysio-misio
VIP
Posty: 2
Rejestracja: 25 paź 2009, o 18:18
VIN: WDB2030401A794402
Lokalizacja: Przemyśl

brak mocy

Post autor: rysio-misio »

Poruszę taki wątek usterki jaką mam, która dokładnie pasuje do tematu - brak mocy, niewrażliwość na pedał przyspieszenia, nie wchodzi na wysokie obroty.

C200 kompressor, 2001, manual

Diagnoza komputerem podaje komunikat o zbyt małym ciśnieniu doładowania powietrza. Poza tym jak włączać zapłon to przepustnica na komresorze wydaje głośny, tubalny dzwięk, słyszalny w kabinie kierowcy - wpada w jakieś wibracje.
Jak ja zdemontowałem to okazało się że przepustnica nie zamyka się całkowicie tylko do pewnego położenia i tyle.
Poddałem tę przepustnice testom - wymontowana i podłączona do napięcia na krótką chwilę, pracuje poprawnie myśle, tzn. zamyka sie, nie wpada w wibracje i jest cicho wiec mam wątpliwości czy to jest uszkodzona przepustnica czy może zły sygnał sterujący podawany jest do układu sterowania przepustnicą. Chociarz moze te wibracje sa spowodowane przez obudowe, a nie da się ich wyczuć na przepustnicy bez obudowy trzymanej w ręku.
Jeśli przepustnica się nie zamknie to ciśnienie oczywiście może być za niskie i moze stąd jest ten błąd.

Czy ktoś ma jakieś sugestie w tej sprawie ?

Dziekuje
Awatar użytkownika
MZR
Użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 20 lut 2009, o 14:31
VIN:
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: MZR »

We wtorek jestem umówiony w mercedesie na wizytę to dam znać co było przyczyną mojej usterki...
album_personal.php?user_id=1675
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============
misha1982
VIP
Posty: 995
Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: wroc

Post autor: misha1982 »

MZR pisze:We wtorek jestem umówiony w mercedesie na wizytę to dam znać co było przyczyną mojej usterki...
Siema. i co było twoją przyczyną mułowatości. Bo ja zaczełem się borykać z tym samym problemem. pierwszy raz miesiac temu. c200 kompressor stracił coś na mocy. tzn był mułowaty, wkręcał się do maxymalnych obrotów ale nie z takim efektem jak dawniej, poprostu widoczny spadek mocy. pozyczyłem auto kolesiowi z mercedesa (bo miał zawieść auto na ogledziny po tym jak koles wjechał mi w zderzak) i mowi ze jak odpalil pojawiła sie kontrolka check engine ale autu nie brakuje mocy, wręcz przeciwnie jak go zabrałem to nawet tak jakby miał wiecej mocy jak przed zmulenie. zczytałem błedy, skasowałem ( były jakies od przepływomierza ), ale skoro autu juz nic nie brakowało to nic nie wymieniałem. przed wczoraj jak jechałem do rodziny a4 troche mu depnołem, na poczatku szedł ładnie ale pozniej zauważyłem ze znowu brakuje mu mocy. dojechałem do domu, na drugi dzien myslalem ze sie poprawi ale nic, zamulony i wyskoczyła kontrolka silnika check engine. co to możę być? pozdrawiam i smacznego jajka
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”