BRAK MOCY !!!
Moderator: Dziki Mar
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Ciężko będzie pomóc ci za pośrednictwem forum. Może spróbuj u innego dobrego w mercedesach mechanika. Czasami człowiek zabrnie w ślepy zaułek i wydaje się że nie ma już innego wyjścia.... ale ono jest. Brakuje tylko człowieka który je zauważy. Ale pojechałem
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 cze 2009, o 15:41
- VIN:
- Lokalizacja: śląskie
Całkowicie zdesperowany wziąłem moją księżniczkę na przejażdzkę autostradą. 30km 210km/h i wiecie co?.....wszystko wróciło do NORMY! Autko sie zbiera jak należy w każdej chwili i w każdym położeniu gazu. Jeśli macie podejrzenia że Wasze MB jest troche mułowate to tylko na autostrade i pełny gaz. Tylko zerknijcie czasem do lusterka czy za Wami nie jedzie ktos z ....kamerą
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 9 lis 2009, o 11:58
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
Brak mocy
Witam wszystkich,
Powracam na forum do mojego problemu - utrata mocy w C200 Kompressor.
Samochód traci moc. Po pewnym czsie, ostatnio 3-7 dniach zapala się kontrolka silnika. Podłączam wtedy tester diagnostyczny Ctools ( zakupiony za 60zł ) i pokazuje on mi błąd nr 0410 - wada wtrysku wtórnego obiegu powietrza. Co może być tego przyczyną, gdzie szukać usterki, co wymienić? Mechanik u którego byłem podpowiedział mi abym udał się do serwisu i zlecił zresetowanie komputera. Co o tym sądzicie? Wg niego nieprawidłowo działa przepustnica powietrza ale co jest przyczyną jej niepoprawnego działania nie wie.
Pomóżcie proszę.
Za pomoc z góry dziękuję.
Powracam na forum do mojego problemu - utrata mocy w C200 Kompressor.
Samochód traci moc. Po pewnym czsie, ostatnio 3-7 dniach zapala się kontrolka silnika. Podłączam wtedy tester diagnostyczny Ctools ( zakupiony za 60zł ) i pokazuje on mi błąd nr 0410 - wada wtrysku wtórnego obiegu powietrza. Co może być tego przyczyną, gdzie szukać usterki, co wymienić? Mechanik u którego byłem podpowiedział mi abym udał się do serwisu i zlecił zresetowanie komputera. Co o tym sądzicie? Wg niego nieprawidłowo działa przepustnica powietrza ale co jest przyczyną jej niepoprawnego działania nie wie.
Pomóżcie proszę.
Za pomoc z góry dziękuję.
W203 C200 Kompressor 2001r.
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Pewnie nagaru się nazbierało, kiedyś też tak miałem, że jadę 105 km/h pod górę na 5, a on nie przyspiesza, później za górą była podłoga i 6 i dalej podłoga, po około 60 km (dopiero wtedy przestałem gnieść) odczułem, że po problemie tylko wspomnienie zostało.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- zezek1990
- Użytkownik
- Posty: 673
- Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK
Bo przy równej prędkości na dość znacznym odcinku i obrotach wyższych wypalamy syf (sadze z układu wydechowego). Zapchany wydech też jest powodem trybu awaryjnego. Dlatego lepiej jeździc dynamicznie niż eko bo przez to eko często silnik dostaje po dupie.
Diagnostyka: STAR DIAGNOSIS
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..
Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..
Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- zezek1990
- Użytkownik
- Posty: 673
- Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK
No tak to też miałem na myśli
tylko cały syf z silnika zostaje w wydechu. a jak się weźmie na autostradke mesia i rozgrzeje do czerwoności katalizator itp to odrazu wygodniej Mu oddychać
tylko cały syf z silnika zostaje w wydechu. a jak się weźmie na autostradke mesia i rozgrzeje do czerwoności katalizator itp to odrazu wygodniej Mu oddychać
Diagnostyka: STAR DIAGNOSIS
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..
Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..
Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław
- MZR
- Użytkownik
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 lut 2009, o 14:31
- VIN:
- Lokalizacja: Podkarpackie
U mnie niestety nie... Nie ma możliwości, żeby jakiś nagar się zebrał. Zima czy lato zawsze bokiem poleci i przeprostuje rurę a problem znika i się pojawia raz z błędem raz bez błędu... Raz wróci szybko do mocy a niekiedy trwa to kilka dni...mercfan pisze:HAHA wiedziałem, że pełna pizd... Zawsze pomaga
album_personal.php?user_id=1675
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============
-
- VIP
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 18:18
- VIN: WDB2030401A794402
- Lokalizacja: Przemyśl
brak mocy
Poruszę taki wątek usterki jaką mam, która dokładnie pasuje do tematu - brak mocy, niewrażliwość na pedał przyspieszenia, nie wchodzi na wysokie obroty.
C200 kompressor, 2001, manual
Diagnoza komputerem podaje komunikat o zbyt małym ciśnieniu doładowania powietrza. Poza tym jak włączać zapłon to przepustnica na komresorze wydaje głośny, tubalny dzwięk, słyszalny w kabinie kierowcy - wpada w jakieś wibracje.
Jak ja zdemontowałem to okazało się że przepustnica nie zamyka się całkowicie tylko do pewnego położenia i tyle.
Poddałem tę przepustnice testom - wymontowana i podłączona do napięcia na krótką chwilę, pracuje poprawnie myśle, tzn. zamyka sie, nie wpada w wibracje i jest cicho wiec mam wątpliwości czy to jest uszkodzona przepustnica czy może zły sygnał sterujący podawany jest do układu sterowania przepustnicą. Chociarz moze te wibracje sa spowodowane przez obudowe, a nie da się ich wyczuć na przepustnicy bez obudowy trzymanej w ręku.
Jeśli przepustnica się nie zamknie to ciśnienie oczywiście może być za niskie i moze stąd jest ten błąd.
Czy ktoś ma jakieś sugestie w tej sprawie ?
Dziekuje
C200 kompressor, 2001, manual
Diagnoza komputerem podaje komunikat o zbyt małym ciśnieniu doładowania powietrza. Poza tym jak włączać zapłon to przepustnica na komresorze wydaje głośny, tubalny dzwięk, słyszalny w kabinie kierowcy - wpada w jakieś wibracje.
Jak ja zdemontowałem to okazało się że przepustnica nie zamyka się całkowicie tylko do pewnego położenia i tyle.
Poddałem tę przepustnice testom - wymontowana i podłączona do napięcia na krótką chwilę, pracuje poprawnie myśle, tzn. zamyka sie, nie wpada w wibracje i jest cicho wiec mam wątpliwości czy to jest uszkodzona przepustnica czy może zły sygnał sterujący podawany jest do układu sterowania przepustnicą. Chociarz moze te wibracje sa spowodowane przez obudowe, a nie da się ich wyczuć na przepustnicy bez obudowy trzymanej w ręku.
Jeśli przepustnica się nie zamknie to ciśnienie oczywiście może być za niskie i moze stąd jest ten błąd.
Czy ktoś ma jakieś sugestie w tej sprawie ?
Dziekuje
- MZR
- Użytkownik
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 lut 2009, o 14:31
- VIN:
- Lokalizacja: Podkarpackie
We wtorek jestem umówiony w mercedesie na wizytę to dam znać co było przyczyną mojej usterki...
album_personal.php?user_id=1675
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============
-
- VIP
- Posty: 995
- Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: wroc
Siema. i co było twoją przyczyną mułowatości. Bo ja zaczełem się borykać z tym samym problemem. pierwszy raz miesiac temu. c200 kompressor stracił coś na mocy. tzn był mułowaty, wkręcał się do maxymalnych obrotów ale nie z takim efektem jak dawniej, poprostu widoczny spadek mocy. pozyczyłem auto kolesiowi z mercedesa (bo miał zawieść auto na ogledziny po tym jak koles wjechał mi w zderzak) i mowi ze jak odpalil pojawiła sie kontrolka check engine ale autu nie brakuje mocy, wręcz przeciwnie jak go zabrałem to nawet tak jakby miał wiecej mocy jak przed zmulenie. zczytałem błedy, skasowałem ( były jakies od przepływomierza ), ale skoro autu juz nic nie brakowało to nic nie wymieniałem. przed wczoraj jak jechałem do rodziny a4 troche mu depnołem, na poczatku szedł ładnie ale pozniej zauważyłem ze znowu brakuje mu mocy. dojechałem do domu, na drugi dzien myslalem ze sie poprawi ale nic, zamulony i wyskoczyła kontrolka silnika check engine. co to możę być? pozdrawiam i smacznego jajkaMZR pisze:We wtorek jestem umówiony w mercedesie na wizytę to dam znać co było przyczyną mojej usterki...
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265