Mercedes 220 CDI automat 2000r -zbyt duże spalanie
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 9 gru 2007, o 21:37
- VIN:
- Lokalizacja: szczecinek
Mercedes 220 CDI automat 2000r -zbyt duże spalanie
Witam.
Wlaśnie zakupiłem Mercedesa 220 CDI automat 2000r kombi. Długo męczyłem się nad wyborem marki i modelu. Jest to mój pierwszy Mercedes. Komfort, wygoda, przyspieszenie rewelacyjne. Skusiło mnie małe spalanie podobno miał mi palić na trasie 5.5 l, miasto 8,0 l, mieszany cykl 6,5 l. Chyba tak nie jest bo na trasie jadą naprawdę bez zrywów prędkość 100-120 km/h, a nawet i mniej często 90-100 km/h jazda delikatna spalił mi 7 l. Czy to normalne czy jest coś nie tak. Staram się jedzić naprawdę delikatnie, ale to nic nie daje. Zbiornik starczył mi do zapalenia się rezerwy na 800 km.
Niewiem ile moge jeszcze zrobić na rezerwie ile litrów tam zostaje.
Mam jeszcze pytanko jest taki przycisk przy drązku biegów takie falujące 4 kreski i napis off. Co to jest.
Na czym polega te vebasto, jaki to ma cel i do czego służy.
Miałbym wiele jeszcze innych pytań, ale nie chce narażać kogoś na siedzenie teraz przed kompem i odpowiadanie na nie. Jeśli znajdzie się chętna osoba to proszę o kontakt. Mój nr GG 7466446, lub na meila. Pytań miałbym wiele.PROSZE POMÓŻCIE.
Czy może być przyczyną zbyt wysokiego spalania niedogrzanie silnika mam chyba walnięty termostat.
Wlaśnie zakupiłem Mercedesa 220 CDI automat 2000r kombi. Długo męczyłem się nad wyborem marki i modelu. Jest to mój pierwszy Mercedes. Komfort, wygoda, przyspieszenie rewelacyjne. Skusiło mnie małe spalanie podobno miał mi palić na trasie 5.5 l, miasto 8,0 l, mieszany cykl 6,5 l. Chyba tak nie jest bo na trasie jadą naprawdę bez zrywów prędkość 100-120 km/h, a nawet i mniej często 90-100 km/h jazda delikatna spalił mi 7 l. Czy to normalne czy jest coś nie tak. Staram się jedzić naprawdę delikatnie, ale to nic nie daje. Zbiornik starczył mi do zapalenia się rezerwy na 800 km.
Niewiem ile moge jeszcze zrobić na rezerwie ile litrów tam zostaje.
Mam jeszcze pytanko jest taki przycisk przy drązku biegów takie falujące 4 kreski i napis off. Co to jest.
Na czym polega te vebasto, jaki to ma cel i do czego służy.
Miałbym wiele jeszcze innych pytań, ale nie chce narażać kogoś na siedzenie teraz przed kompem i odpowiadanie na nie. Jeśli znajdzie się chętna osoba to proszę o kontakt. Mój nr GG 7466446, lub na meila. Pytań miałbym wiele.PROSZE POMÓŻCIE.
Czy może być przyczyną zbyt wysokiego spalania niedogrzanie silnika mam chyba walnięty termostat.
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Cześć!
W skrucie:
nie wiem jak pali automat ( z teorii ok.1-1,5l) wiecej od manuala. Mój c220 manual pali w trasie tak jak ty to mówisz przy oszczednej jeździe 4.5l. MAX 8-9.
Oczywiście niedogrzenie silnika ma wpływ na spalanie i to DUŻE
WEBASTO - jest to tzw. ogrzewanie postojowe
W skrucie:
nie wiem jak pali automat ( z teorii ok.1-1,5l) wiecej od manuala. Mój c220 manual pali w trasie tak jak ty to mówisz przy oszczednej jeździe 4.5l. MAX 8-9.
Oczywiście niedogrzenie silnika ma wpływ na spalanie i to DUŻE
WEBASTO - jest to tzw. ogrzewanie postojowe
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
DOBRA RADA:
Zanim zaczniesz pytać poczytaj tematy na forum. Dowiesz się wielu ciekawych rzeczy i zycie bedzie prostsze
Zanim zaczniesz pytać poczytaj tematy na forum. Dowiesz się wielu ciekawych rzeczy i zycie bedzie prostsze
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 9 gru 2007, o 21:37
- VIN:
- Lokalizacja: szczecinek
Sliczne dzięki.
Jesli chodzi o czytanie to poczytałem, ale wiele wypowiedzi jest sprzecznych, wiem że rożnie ludzie jeżdzą i spalanie mogą by różne, doczytałem też ze jazda na trybie W- zimowym jest mniej ekonomiczna, jak narazie to jestem troche zdziwony bo uważam że za dużo mi pali. Wiem że do jazdy automatem trzeba się przyzwyczaić i umieć nim ekonomicznie jeździć. Mam nadzieje że będzie palił mniej. Termostat jade w środe wymienić. A wiecie może doczego jest tem przycisk z falującymi kreskami i napisem 0ff.
[ Dodano: 2007-12-09, 22:09 ]
Artur. Powiedz mi czy te vebasto po nagrzaniu się silnika samo się wyłącza, bo jak mam walnięty termostat to może być tak, że cały czas chodzi i dogrzewa silnik?
Jeśli wiesz coś na temat wentylatora bo ledwo na szybe daje na najwyższym biegu 5.
Jesli chodzi o czytanie to poczytałem, ale wiele wypowiedzi jest sprzecznych, wiem że rożnie ludzie jeżdzą i spalanie mogą by różne, doczytałem też ze jazda na trybie W- zimowym jest mniej ekonomiczna, jak narazie to jestem troche zdziwony bo uważam że za dużo mi pali. Wiem że do jazdy automatem trzeba się przyzwyczaić i umieć nim ekonomicznie jeździć. Mam nadzieje że będzie palił mniej. Termostat jade w środe wymienić. A wiecie może doczego jest tem przycisk z falującymi kreskami i napisem 0ff.
[ Dodano: 2007-12-09, 22:09 ]
Artur. Powiedz mi czy te vebasto po nagrzaniu się silnika samo się wyłącza, bo jak mam walnięty termostat to może być tak, że cały czas chodzi i dogrzewa silnik?
Jeśli wiesz coś na temat wentylatora bo ledwo na szybe daje na najwyższym biegu 5.
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Jeśl;i chodzi o dogrzewanie silnika to oczywiste jest że jak silnik uzyska właściwą temperaturę to dogrzewanie przestaje działać
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
-
- VIP
- Posty: 430
- Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
- VIN:
- Lokalizacja: RZEPIN
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 lut 2011, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Witam
Jakiś Tydzień temu zakupiłem MB Sport Coupe CDI 220.
Szukając opini przed zakupem większość użytkowników opisywało ten model za ekonomiczny spalanie około 6,0-7,5 l/100km.
W moim przypadku spalanie wacha sie od 8,5 przy spokojnej jeździe nawet do 12,0 l/100km.Średnio około 10l/100km.
Co powinienem sprawdzić wymienić żeby to naprawić.
W obecnej chwili jeżdżę na 225/45/17 zdaje sobie sprawę że to również ma wpływ ale nie sądzę ze aż 4l/100km.
Jeśli chodzi o temperaturę silnika, nagrzewa się do 90 stopni.
Mercedes Benz CDI 220 (110 KW) 2004r.
Jakiś Tydzień temu zakupiłem MB Sport Coupe CDI 220.
Szukając opini przed zakupem większość użytkowników opisywało ten model za ekonomiczny spalanie około 6,0-7,5 l/100km.
W moim przypadku spalanie wacha sie od 8,5 przy spokojnej jeździe nawet do 12,0 l/100km.Średnio około 10l/100km.
Co powinienem sprawdzić wymienić żeby to naprawić.
W obecnej chwili jeżdżę na 225/45/17 zdaje sobie sprawę że to również ma wpływ ale nie sądzę ze aż 4l/100km.
Jeśli chodzi o temperaturę silnika, nagrzewa się do 90 stopni.
Mercedes Benz CDI 220 (110 KW) 2004r.
Mercedes Sport Coupe CDI 220 (110 KW) 2004
- loaz
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 12 lut 2011, o 19:06
- VIN:
- Lokalizacja: Krynica
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 lut 2011, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 lut 2011, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 lut 2011, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
przy tych temperaturach i takim dystansie (nawet po mieście) z twardą podeszwą
max 8,5-9l
coś jest nie halo musisz zrobić szczegółową diagnostykę najlepiej StarDiagiem
max 8,5-9l
coś jest nie halo musisz zrobić szczegółową diagnostykę najlepiej StarDiagiem
napewno nie tonacki2 pisze:jest jakiś problem z nagrzewnicą z klapami L+P?
a to jest bardzo źle regulator daje ciałanacki2 pisze:Oraz problem z przeładowaniem akumulatora
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 lut 2011, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Dzisiaj jade do warsztatu wiec go sprawdzę,
Regulator w takim razie najprędzej bedzie trzeba wymienić.
Jeszcze jedna sprawa mnie zastanawia, wcześniej jezdziłem Golfem który miał 110 KM
przesiadłem sie w moje coupe które ma 150 km. i powiem szczeże że przyspieszenie nie jest powalające, na co powinienem zwrócić uwagę u mechanika żeby sprawdził co może być nie tak ?!
Regulator w takim razie najprędzej bedzie trzeba wymienić.
Jeszcze jedna sprawa mnie zastanawia, wcześniej jezdziłem Golfem który miał 110 KM
przesiadłem sie w moje coupe które ma 150 km. i powiem szczeże że przyspieszenie nie jest powalające, na co powinienem zwrócić uwagę u mechanika żeby sprawdził co może być nie tak ?!
Mercedes Sport Coupe CDI 220 (110 KW) 2004