Rano nie zapala..
Moderator: Dziki Mar
- karkwiatek
- Użytkownik
- Posty: 51
- Rejestracja: 18 kwie 2008, o 23:40
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
Rano nie zapala..
Witam ponownie z problemem.
Znowu zrobiło sie zimno i rano nie chce zapalac. Po 5min kreceniu odpala i pozniej caly dzien jest ok. Oringi były wymieniane, filtr paliwa tez. Co dalej???
Pozdrawiam, KK.
Znowu zrobiło sie zimno i rano nie chce zapalac. Po 5min kreceniu odpala i pozniej caly dzien jest ok. Oringi były wymieniane, filtr paliwa tez. Co dalej???
Pozdrawiam, KK.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2008, o 21:05 przez karkwiatek, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 C270 Avangarde '02, dodatki AMG.
-
- Użytkownik
- Posty: 282
- Rejestracja: 2 maja 2008, o 00:53
- VIN:
- Lokalizacja: Opolskie
Sprawdź akumulator. Jakis czas temu miałem podobny przypadek. Akumulator miałem roczny (bosch) i jak sie okazało po podpięciu do prostownika był slabiutki. Po kilkunasto godzinnym ładowaniu problem ustał i do dnia dzisiejszego nie pojawił sie ani razu.
A co do ubywającej mocy akumulatora to kwstia poboru lewego prądu. Elektryk mówi że może to być mechanizm sterujący szyberdachem.
A co do ubywającej mocy akumulatora to kwstia poboru lewego prądu. Elektryk mówi że może to być mechanizm sterujący szyberdachem.
Ostatnio zmieniony 23 lis 2008, o 10:06 przez tomuniooo, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 C200 Kompressor 2001
- karkwiatek
- Użytkownik
- Posty: 51
- Rejestracja: 18 kwie 2008, o 23:40
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
-
- VIP
- Posty: 24
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 08:59
- VIN:
- Lokalizacja: Bolesławiec
Sprawdź czujnik ciśnienia paliwa ,taki czujnik wkręcany na końcu listwy wtryskowej od strony szyby przedniej.Poprostu nie trzyma ciśnienia ,układ się zapowietrza ,a ty krecisz i kręcisz .Cena ok 550 zł za boscha.karkwiatek pisze:Akumulator jest ok. Wymieniłem przewody przy filtrze paliwa. Tydzień było dobrze a jak stał weekend na dworze znowu nie chciał odpalić.. W serwisie polecają dalsza wyminę przewodów.. Ciekawe ile jeszcze rzeczy wymienię..
220 cdi 2001 automat
- karkwiatek
- Użytkownik
- Posty: 51
- Rejestracja: 18 kwie 2008, o 23:40
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
- nawaho76
- VIP
- Posty: 120
- Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
Kolega dobrze radzi, ale ja proponuje wymienic oring i uszczelniacz na tym wlasnie czujniku cisnienia . W serwisie wymieniaja czujnik za 550zl a ja dostalem u nich komplet uszczelniajacy ten czujnik za 10zl. Niechetnie to sprzedaja ale wystepuje. Pozdrawiam
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
album_personal.php?user_id=36
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 4 paź 2008, o 19:13
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
jakie oringi powymieniałeś?? przewodów paliwowych niema potrzeby wymieniać jak nie są poprzecierane wystarczy uszczelniacze łącznie ich tam idzie 6 sztuk polecam orginalne z aso koszt niewielki do tego jeszcze nowe spinki (łatwo je połamać 2 sztuki) do przewodów paliwowych które idą pod pompą ciśnieniową.
- karkwiatek
- Użytkownik
- Posty: 51
- Rejestracja: 18 kwie 2008, o 23:40
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
-
- VIP
- Posty: 156
- Rejestracja: 15 wrz 2008, o 15:17
- VIN:
- Lokalizacja: Wadowice
tak na zdrowy rozum jeśli przelewa czyli leje jeden wtrysk na 3 garkach powinien zapalić - z drugiej strony jesli leje to spada ciśnienie i w pozostałych nie rozpyla właściwie paliwa a to nie rozpylone lub gdy będzie go za mało wtryśnięte nie zapali.
Więc może być jak dla mnie
a jesli przewody nie leją nie ma sensu ich wymieniać
Więc może być jak dla mnie
a jesli przewody nie leją nie ma sensu ich wymieniać
C 200 CDI W203 T po lifcie
Automat rok 2004
WDB2032071F638505
Automat rok 2004
WDB2032071F638505
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Ja się z tym do końca nie zgodzę. na jednym "lejącym" wtryskiwaczu powinien zapalić. Może cięzko ale zapalić powinienkarkwiatek pisze:Zgadzacie sie z tą opinią?
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
-
- VIP
- Posty: 156
- Rejestracja: 15 wrz 2008, o 15:17
- VIN:
- Lokalizacja: Wadowice
-
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: 7 wrz 2008, o 13:33
- VIN:
- Lokalizacja: lisburn
ja mialem podobny problem. serwis tez mnie naciagna na wymiane wszystkich przewodow paliwowych, filtra paliwa i chcial nawet te 2 ''pompki'' ktore sie znajduja w zbiorniku. ale okazalo sie ze to pompa wysokiego cisnienia paliwa.
co do ceny czujnika jest znacznie nizsza:P
pozdrawiam
co do ceny czujnika jest znacznie nizsza:P
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 gru 2008, o 20:25 przez strzalafsl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 4 paź 2008, o 19:13
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
przelewa to nie znaczy że leje chodzi oto że nie utrzymuje ciśnienia na wtrysku i paliwo wraca spowrotem do zbiornika przez przelew przez co ciśnienie na listwie spada do takiego poziomu że przez inne wtryskiwacze nie może sie przebić. Te wtryski nigdy a przenigdy nie lały występuja w nich trzy usterki:
- zacinajaca sie iglica przez co silnik pracuje nierówno
- cewka odpowiedzialna za unoszenie iglicy (silnik nie odpali)
- przelew czyli zaworek trzymajacy ciśnienie paliwa (silnik może ale i nie musi odpalić w zależności jak mocno jest uszkodzony .
Myśle że moja wypowiedź troche wam wyjaśni pozdrawiam
- zacinajaca sie iglica przez co silnik pracuje nierówno
- cewka odpowiedzialna za unoszenie iglicy (silnik nie odpali)
- przelew czyli zaworek trzymajacy ciśnienie paliwa (silnik może ale i nie musi odpalić w zależności jak mocno jest uszkodzony .
Myśle że moja wypowiedź troche wam wyjaśni pozdrawiam
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom