Rano nie zapala..

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
karkwiatek
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 18 kwie 2008, o 23:40
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Rano nie zapala..

Post autor: karkwiatek »

Witam ponownie z problemem.
Znowu zrobiło sie zimno i rano nie chce zapalac. Po 5min kreceniu odpala i pozniej caly dzien jest ok. Oringi były wymieniane, filtr paliwa tez. Co dalej???

Pozdrawiam, KK.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2008, o 21:05 przez karkwiatek, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 C270 Avangarde '02, dodatki AMG.
tomuniooo
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: 2 maja 2008, o 00:53
VIN:
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: tomuniooo »

Sprawdź akumulator. Jakis czas temu miałem podobny przypadek. Akumulator miałem roczny (bosch) i jak sie okazało po podpięciu do prostownika był slabiutki. Po kilkunasto godzinnym ładowaniu problem ustał i do dnia dzisiejszego nie pojawił sie ani razu.
A co do ubywającej mocy akumulatora to kwstia poboru lewego prądu. Elektryk mówi że może to być mechanizm sterujący szyberdachem.
Ostatnio zmieniony 23 lis 2008, o 10:06 przez tomuniooo, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 C200 Kompressor 2001
Awatar użytkownika
karkwiatek
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 18 kwie 2008, o 23:40
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: karkwiatek »

Akumulator jest ok. Wymieniłem przewody przy filtrze paliwa. Tydzień było dobrze a jak stał weekend na dworze znowu nie chciał odpalić.. W serwisie polecają dalsza wyminę przewodów.. Ciekawe ile jeszcze rzeczy wymienię..
W203 C270 Avangarde '02, dodatki AMG.
dolo
VIP
Posty: 24
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 08:59
VIN:
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: dolo »

karkwiatek pisze:Akumulator jest ok. Wymieniłem przewody przy filtrze paliwa. Tydzień było dobrze a jak stał weekend na dworze znowu nie chciał odpalić.. W serwisie polecają dalsza wyminę przewodów.. Ciekawe ile jeszcze rzeczy wymienię..
Sprawdź czujnik ciśnienia paliwa ,taki czujnik wkręcany na końcu listwy wtryskowej od strony szyby przedniej.Poprostu nie trzyma ciśnienia ,układ się zapowietrza ,a ty krecisz i kręcisz .Cena ok 550 zł za boscha.
220 cdi 2001 automat
Awatar użytkownika
karkwiatek
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 18 kwie 2008, o 23:40
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: karkwiatek »

Dzieki za rade. Podjade do mechanika sprawdzić. Jak będę wiedziec wiecej dam znać.
Pozdrawiam, KK.
W203 C270 Avangarde '02, dodatki AMG.
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

Kolega dobrze radzi, ale ja proponuje wymienic oring i uszczelniacz na tym wlasnie czujniku cisnienia . W serwisie wymieniaja czujnik za 550zl a ja dostalem u nich komplet uszczelniajacy ten czujnik za 10zl. Niechetnie to sprzedaja ale wystepuje. Pozdrawiam
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
serwisant
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 4 paź 2008, o 19:13
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: serwisant »

jakie oringi powymieniałeś?? przewodów paliwowych niema potrzeby wymieniać jak nie są poprzecierane wystarczy uszczelniacze łącznie ich tam idzie 6 sztuk polecam orginalne z aso koszt niewielki do tego jeszcze nowe spinki (łatwo je połamać 2 sztuki) do przewodów paliwowych które idą pod pompą ciśnieniową.
Awatar użytkownika
karkwiatek
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 18 kwie 2008, o 23:40
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: karkwiatek »

Witam, dalej walcze z tą usterką. Dzis sie dowiedzialem ze mi jeden wtrysk przelewa i to moze byc przyczyna ze rano mi nie zapala... Zgadzacie sie z tą opinią?
Pozdrawiam.
W203 C270 Avangarde '02, dodatki AMG.
bobik123
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 15 wrz 2008, o 15:17
VIN:
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: bobik123 »

tak na zdrowy rozum jeśli przelewa czyli leje jeden wtrysk na 3 garkach powinien zapalić - z drugiej strony jesli leje to spada ciśnienie i w pozostałych nie rozpyla właściwie paliwa a to nie rozpylone lub gdy będzie go za mało wtryśnięte nie zapali.

Więc może być jak dla mnie
a jesli przewody nie leją nie ma sensu ich wymieniać
C 200 CDI W203 T po lifcie
Automat rok 2004
WDB2032071F638505
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

karkwiatek pisze:Zgadzacie sie z tą opinią?
Ja się z tym do końca nie zgodzę. na jednym "lejącym" wtryskiwaczu powinien zapalić. Może cięzko ale zapalić powinien
bobik123
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 15 wrz 2008, o 15:17
VIN:
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: bobik123 »

Pytanie jeszcze jak leje - bo jesli mocno to ciśnienie w pompie spada dość poważnie przez co reszta wtrysków może nie podawać paliwa wogóle.
Tak czy siak potrzeba mu mechanika - bo na forum mu tego nie naprawimy
C 200 CDI W203 T po lifcie
Automat rok 2004
WDB2032071F638505
strzalafsl
Użytkownik
Posty: 65
Rejestracja: 7 wrz 2008, o 13:33
VIN:
Lokalizacja: lisburn

Post autor: strzalafsl »

ja mialem podobny problem. serwis tez mnie naciagna na wymiane wszystkich przewodow paliwowych, filtra paliwa i chcial nawet te 2 ''pompki'' ktore sie znajduja w zbiorniku. ale okazalo sie ze to pompa wysokiego cisnienia paliwa.
co do ceny czujnika jest znacznie nizsza:P
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 gru 2008, o 20:25 przez strzalafsl, łącznie zmieniany 1 raz.
serwisant
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 4 paź 2008, o 19:13
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: serwisant »

przelewa to nie znaczy że leje chodzi oto że nie utrzymuje ciśnienia na wtrysku i paliwo wraca spowrotem do zbiornika przez przelew przez co ciśnienie na listwie spada do takiego poziomu że przez inne wtryskiwacze nie może sie przebić. Te wtryski nigdy a przenigdy nie lały występuja w nich trzy usterki:
- zacinajaca sie iglica przez co silnik pracuje nierówno
- cewka odpowiedzialna za unoszenie iglicy (silnik nie odpali)
- przelew czyli zaworek trzymajacy ciśnienie paliwa (silnik może ale i nie musi odpalić w zależności jak mocno jest uszkodzony .

Myśle że moja wypowiedź troche wam wyjaśni pozdrawiam
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Jak to wtryski nigdy nie laly, mozesz jasniej?

karwiatek, a uszczelniles ten czujnik na koncu listwy?
serwisant
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 4 paź 2008, o 19:13
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: serwisant »

starego typu wtryskiwacze zużywały w ten oto sposób że lały te które występują w CDI tak sie nie uszkadzają
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”