Mercedes 220 CDI automat-dziwny przycisk
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 9 gru 2007, o 21:37
- VIN:
- Lokalizacja: szczecinek
Mercedes 220 CDI automat-dziwny przycisk
Witam.
Mój Mercedes ma przy dzwigni zmiany biegów dziwny przycisk. Są to 4 falujące kreski z napisem off. Do czego to służy? Jak go włacze to zapala się na nim lampka, ele nie wiem do czego służy więć odrazu go wyłączyłem.
Jak ktoś wie to proszę o pomoc.
Mój Mercedes ma przy dzwigni zmiany biegów dziwny przycisk. Są to 4 falujące kreski z napisem off. Do czego to służy? Jak go włacze to zapala się na nim lampka, ele nie wiem do czego służy więć odrazu go wyłączyłem.
Jak ktoś wie to proszę o pomoc.
Mercedes 220 CDI automat 2000r
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
To proste!
Jak przytrzymasz na zapalonym min10 sekund to wszystko wybuchnie
P.S.
To był oczywiście żart
Jak możesz to daj fotkę bo jakoś nie moge załapać przycisku
Jak przytrzymasz na zapalonym min10 sekund to wszystko wybuchnie
P.S.
To był oczywiście żart
Jak możesz to daj fotkę bo jakoś nie moge załapać przycisku
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 9 gru 2007, o 21:37
- VIN:
- Lokalizacja: szczecinek
Dzięki. Z tym wybuchem to też sę tego obawiam. Dlatego na krótko go włączyłem. Przesyłam zdjęcie pulpitu gdzie jest ten dziwny przycisk oraz jego zbliżenie. To jest ten kolo regulacji lusterek.
[ Dodano: 2007-12-10, 21:16 ]
Miałbym jeszcze jedno pytanko jak wiesz to powiedz mi czy lepiej jeździć na automacie czy na tip tronicu. I jaka jest najoszczędniejsza jazda automatem. Bo mój jak narazie pali jak smok.
[ Dodano: 2007-12-10, 21:16 ]
Miałbym jeszcze jedno pytanko jak wiesz to powiedz mi czy lepiej jeździć na automacie czy na tip tronicu. I jaka jest najoszczędniejsza jazda automatem. Bo mój jak narazie pali jak smok.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2007, o 21:16 przez devil.zomo, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes 220 CDI automat 2000r
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Nie wiem czy to nie jest przypadkeim przycisk od podgrzewania foteli, ale nie mam pewności.
Co do oszczędnej jazdy to ja ci nie pomoge bo mam manuala
Co do oszczędnej jazdy to ja ci nie pomoge bo mam manuala
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
Witam!
Przycisk ten służy do wyłączania dogrzewacza silnika ,jeśli lampka się świeci to jest WYŁĄCZONY a jeśli się nie pali to przechodzi w tzw tryb AUTO. Załącza sie jak temp. na zewn. jest niższa niż +8st C i temp. płynu chłodzącego wynosi mniej niż 70st C.
Proponuję ustawić w poz. Auto, szybciej silnik się nagrzeje i co za tym idzie w środku będzie lepiej grzało.
Przycisk ten służy do wyłączania dogrzewacza silnika ,jeśli lampka się świeci to jest WYŁĄCZONY a jeśli się nie pali to przechodzi w tzw tryb AUTO. Załącza sie jak temp. na zewn. jest niższa niż +8st C i temp. płynu chłodzącego wynosi mniej niż 70st C.
Proponuję ustawić w poz. Auto, szybciej silnik się nagrzeje i co za tym idzie w środku będzie lepiej grzało.
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 9 gru 2007, o 21:37
- VIN:
- Lokalizacja: szczecinek
Śliczne dzięki moje autko ma vebast czy to makiś związek z tym przyciskiem. ja jeżdze na wyłączonym tym przycisku tj. lampka zgaszono. Czy on sam automatycznie się włączy gdy temperatura będzie niższa.
Rozumiem z tego że lepiej go nie używać.
[ Dodano: 2007-12-10, 21:34 ]
Czyli jak mam narazie walnięty termostat i silnik nagrzewa się do temperatury max do 50 S to te dogrzewanie cały czas chodzi. Bo autko pali mi jak smok na trasie przy delikatnej jeżdzie.
[ Dodano: 2007-12-10, 21:35 ]
Jak smok to mam na myśli 7-7. l na sto na trasie przy naprawdę delikatnej jeździe .
Rozumiem z tego że lepiej go nie używać.
[ Dodano: 2007-12-10, 21:34 ]
Czyli jak mam narazie walnięty termostat i silnik nagrzewa się do temperatury max do 50 S to te dogrzewanie cały czas chodzi. Bo autko pali mi jak smok na trasie przy delikatnej jeżdzie.
[ Dodano: 2007-12-10, 21:35 ]
Jak smok to mam na myśli 7-7. l na sto na trasie przy naprawdę delikatnej jeździe .
Mercedes 220 CDI automat 2000r
devil.zomo pisze:ja jeżdze na wyłączonym tym przycisku tj. lampka zgaszono
Jak lampka się nie pali to jest załączony tryb AUTO. Do momentu wymiany termostatu możesz wyłączać to urządzenie (wciśnij żeby lampka się zapaliła)
Czyli mamy przyczynę większego spalania. Zmień termostat jak najszybciej. Silnik który nie osiąga prawidłowej temp. pracy (ok.80 st C) będzie więcej palił.devil.zomo pisze:Czyli jak mam narazie walnięty termostat i silnik nagrzewa się do temperatury max do 50
POZDRAWIAM
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 9 gru 2007, o 21:37
- VIN:
- Lokalizacja: szczecinek
-
- VIP
- Posty: 430
- Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
- VIN:
- Lokalizacja: RZEPIN
- Kontakt:
devil.zomo w Twoim samochodzie zainstalowany jest podgrzewacz webasto. Nie jest to w pełni funcjonalne niezależne ogrzewanie. W Twoim przypadku uruchamia sie ono automatycznie tylko podczas pracy silnika. Nie ma mozliwosci uruchomienia ogrzewania na wyłączonym silniku. Niestety nie ma to nic wspólnego z ogrzewaniem postojowym webasto (takim jak ja mam). Można rozbudować istniejący u Ciebie "podgrzewacz" do wersji "pełnej" czyli postojowej, gdzie ogrzewanie załącza Ci się na wyłączonym silniku.
Urządzenie powinno byc zainstalowane u Ciebie w samochodzie pod zderzakiem po lewej stronie stojąc twarzą do przodu samochodu (sprawdz) . To samo opisałam w temacie ciepły nawiew.
pozdr.M.
Urządzenie powinno byc zainstalowane u Ciebie w samochodzie pod zderzakiem po lewej stronie stojąc twarzą do przodu samochodu (sprawdz) . To samo opisałam w temacie ciepły nawiew.
pozdr.M.
- homontos
- Moderator VIP
- Posty: 504
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
- VIN:
- Lokalizacja: gdynia
look at this
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W203 C180 Kombi
album_personal.php?user_id=54
album_personal.php?user_id=54
-
- VIP
- Posty: 430
- Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
- VIN:
- Lokalizacja: RZEPIN
- Kontakt:
sorry zezek1990 jakis nawiedzony jesteś nie mieszaj ludziom w głowach bo jak czytam co piszesz to nóz w kieszeni sie otwiera
Webasto o mocy 5kW zuzywa 0.5 l diesla na godzine pracy( przy maksymalnej wydajnosci grzewczej - im wieksza temp. plynu tym mniejsza moc grzewcza urzadzenia a zatem i spalanie, ktore przy min spada do ok 0,2 L ). Jadac samochodem w godzine mozesz przejechac 100km i wedlug ciebie pracujace webasto zawyzy drastycznie spalanie ????? dziwne rozumowanie
wlasnie dlatego ze silniki cdi maja duza sprawnosc ( inaczej mowiac trudno sie nagrzewaja ) sa do nich montowane webasta pracujace jako dogrzewacz w wersji dla "biednych" lub jako pelne ogrzewanie.
Poprawnie dzialajacy silnik nagrzeje sie sam z siebie ale to niestety trwa. W okresie zimowym mozemy miec problemy z przekroczeniem 80 st ale to juz taka ich uroda .
heaterbooster to tak naprawde ma znikomy wplyw na nagrzewanie silnika gdyz tak naprawde to wieksza czesc ciepla jest zuzyta przez nagrzewnice , urzadzenie to wspomaga nagrzanie wnetrza pojazdu.
dobrze dzialajace ogrzewanie webasto nagrzewa silnik wylaczony do temp ok 85 stopni max 30 minut , ogrzewanie wlaczone na dzialajacym silniku nagrzewa go w czasie ok 10 minut po czym i tak sie wylacza.
czy webasto ( dogrzewacz ) dziala latwo sprawdzic wystarczy w zimny poranek ponizej 5 stopni odpalic autko i po chwili przylozyc reke do rury wydechowej z ogrzewania -bedzie czuc goracy dym.
dobra koniec wywodow bo i tak nie zrozumiesz
Webasto o mocy 5kW zuzywa 0.5 l diesla na godzine pracy( przy maksymalnej wydajnosci grzewczej - im wieksza temp. plynu tym mniejsza moc grzewcza urzadzenia a zatem i spalanie, ktore przy min spada do ok 0,2 L ). Jadac samochodem w godzine mozesz przejechac 100km i wedlug ciebie pracujace webasto zawyzy drastycznie spalanie ????? dziwne rozumowanie
wlasnie dlatego ze silniki cdi maja duza sprawnosc ( inaczej mowiac trudno sie nagrzewaja ) sa do nich montowane webasta pracujace jako dogrzewacz w wersji dla "biednych" lub jako pelne ogrzewanie.
Poprawnie dzialajacy silnik nagrzeje sie sam z siebie ale to niestety trwa. W okresie zimowym mozemy miec problemy z przekroczeniem 80 st ale to juz taka ich uroda .
heaterbooster to tak naprawde ma znikomy wplyw na nagrzewanie silnika gdyz tak naprawde to wieksza czesc ciepla jest zuzyta przez nagrzewnice , urzadzenie to wspomaga nagrzanie wnetrza pojazdu.
dobrze dzialajace ogrzewanie webasto nagrzewa silnik wylaczony do temp ok 85 stopni max 30 minut , ogrzewanie wlaczone na dzialajacym silniku nagrzewa go w czasie ok 10 minut po czym i tak sie wylacza.
czy webasto ( dogrzewacz ) dziala latwo sprawdzic wystarczy w zimny poranek ponizej 5 stopni odpalic autko i po chwili przylozyc reke do rury wydechowej z ogrzewania -bedzie czuc goracy dym.
dobra koniec wywodow bo i tak nie zrozumiesz
- zezek1990
- Użytkownik
- Posty: 673
- Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK
-
- VIP
- Posty: 430
- Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
- VIN:
- Lokalizacja: RZEPIN
- Kontakt:
- Gruby
- VIP
- Posty: 212
- Rejestracja: 6 lis 2007, o 16:07
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- VIP
- Posty: 430
- Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
- VIN:
- Lokalizacja: RZEPIN
- Kontakt: