Słabo przyspiesza pomorze ktoś???

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
sław
VIP
Posty: 33
Rejestracja: 21 lis 2008, o 18:28
VIN:
Lokalizacja: Boruja

Słabo przyspiesza pomorze ktoś???

Post autor: sław »

w moim mb dzieje się tak że jak delikatnie wciskam pedał gazu to przyśpiesza niby normalnie a jak chciałbym mu depnąć to jakby nie miał mocy? ma dużego muła. A na 6biegu to już bardzo słabo do140km i dalej nie chce, co to może być wrażenie takie jakby turbiny nie było. Pomóżcie proszę.
Ostatnio zmieniony 4 gru 2008, o 21:09 przez sław, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Pierwsza rzecz jaki silnik????!!!! :zly:
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
victor321
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 30 lis 2008, o 16:09
VIN:
Lokalizacja: warszawa

Post autor: victor321 »

Ja mialem identycznie w c270 okazalo sie ze to przeplywomierz do tego filtr powietrza byl ostro zjechany.
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

mercfan pisze:Pierwsza rzecz jaki silnik????!!!! :zly:
Od tego trzeba zaczac.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
sław
VIP
Posty: 33
Rejestracja: 21 lis 2008, o 18:28
VIN:
Lokalizacja: Boruja

sorki zapomniałem o najwarzniejszej rzeczy

Post autor: sław »

silnik Cklasa 220CDI

[ Dodano: 2008-12-04, 18:09 ]
sław pisze:w moim mb dzieje się tak że jak delikatnie wciskam pedał gazu to przyśpiesza niby normalnie a jak chciałbym mu depnąć to jakby nie miał mocy? ma dużego muła. A na 6biegu to już bardzo słabo do140km i dalej nie chce, co to morze być wrażenie takie jakby turbiny nie było. Pomóżcie proszę.
Awatar użytkownika
Cohones
Użytkownik
Posty: 142
Rejestracja: 17 lip 2008, o 00:01
VIN:
Lokalizacja: Bretten/Gdańsk

Post autor: Cohones »

Czyzby wpadl z jakiegos powodu w notlauf?? :uee: Mozliwe tez ze jest jakas nieszczelnosc przed turbo lub przeplywka...
2006-Audi S3 8L/ 2007-Audi A3 3.2 Quattro/2008-BMW 130i,Mercedes C320CDI/2009-BMW E92 335i/2010-???
Awatar użytkownika
sław
VIP
Posty: 33
Rejestracja: 21 lis 2008, o 18:28
VIN:
Lokalizacja: Boruja

Post autor: sław »

nieszczelności przed turbo nie ma powiem inaczej nie kiedy ma kopa a jak mu przyłożysz na wyższych obrotach to właśnie później nie ma mocy?
Ostatnio zmieniony 23 gru 2008, o 17:52 przez sław, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Zaraz... ma w koncu w ogole moc czy nie ma?
U mnie bylo to samo, wiecej niz 140 nie jechal, a wyprzedzanie przy 80km/h to bylo prawdziwa meczarnia.

Najpierw powiedz czy juz rozwiazales problem?
Awatar użytkownika
bojar
VIP
Posty: 164
Rejestracja: 1 lis 2007, o 13:05
VIN:
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Post autor: bojar »

Przepływomierz bym obstawiał- jedź do mechanika i On Ci spr. kompem...
Pozdro dla wszystkich!
album_personal.php?user_id=49
C-KLASSE W203, 220 CDI, CLASSIC
E-klasse w211 320 CDI Avantgarde
toomek4
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 27 paź 2008, o 19:30
VIN:
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: toomek4 »

Powiedz kolego kiedy wymieniałeś filtr paliwa :?:
Bo możesz mieć zapchany układ paliwowy , Bo jeśli dodajesz gazu delikatnie i autko jakoś reaguje , a przy gwałtownym naciśnięciu na gaz pobór paliwa jest znacznie większy i może tyle nie dostawać ile potrzebuje .
Ostatnio zmieniony 11 gru 2008, o 10:41 przez toomek4, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
new_rejs
VIP
Posty: 61
Rejestracja: 1 sty 2008, o 15:31
VIN: WDB2032201F787812
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: new_rejs »

Z tego co się orientuję - opisane objawy oznaczają że silnik pracuje w trybie awaryjnym.
Czyli max. obroty silnika - 3500 dla CDI. Stąd ten brak mocy i prędkość max. ok. 120 km/h.
Dodam, że żaden komunikat się nie wyświetla!

Bez podpięcia do komputera się raczej nieobędzie.

Jeszcze z doświadczenia powiem, że tryb awaryjny może się włączyć przy określonej prędkości np. samochód po właczeniu pracuje normalnie i normalnie przyśpiesza ale po przekroczeniu np. 170 km/h silnik przełącza się w tryb awaryjny i samochód traci moc i nie można jechać szybciej jak wspomniane 120 km/h.
Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko może być w porządku znowu do osiągni[fade]cia 170km/h.
[/fade]
W203 C320CDI automat 7G, 2006r., kombi, VIN WDB2032201F787812
W203 C220CDI automat, 2001r., kombi (ex)
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

CDI w trybie awaryjnym nie przekracza 3000 obr.

Mialem to samo, kupilem miesiac temu nowy przeplywomierza i jezdzil.
Dzis ta sama usterka, jutro zaloze inny przeplywomierz i sie dowiem.

W razie czego mam przeplywomierze PIERBURG, takie jak wstawia MB, tylko bez gwiazdki, po 250 PLN do 220 CDI.
Remazz
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 14 kwie 2008, o 22:19
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Remazz »

kichcio pisze:CDI w trybie awaryjnym nie przekracza 3000 obr.
Mam podobny problem,auto nie ma mocy(nie przkracza 3000obr.),wymieniłem przepływomierz i filtr powietrza i nic nie pomogło.Mam też problem z wiatrakiem przez cały czas chodzi i pokazuje mi się komunikat "Coolant visit workshop",kiedy pokazał mi się ten komunikat od razu auto straciło moc.Myślę,że może włączył mi się tryb awaryjny i auto nie ma mocy,aby nie przegrzać silnika ?! Co Ty na to? :bezradny:
Ostatnio zmieniony 9 gru 2008, o 23:40 przez Remazz, łącznie zmieniany 1 raz.
C220 CDI Avantgarde
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Wymieniles przeplywomierz i filtr powietrza tak w ciemno?
Wymien jeszce filtr paliwa, a w ogole zrob sobie przeglad jak juz tak lecisz:p

Dlaczego wymieniles te rzeczy, jakie bledy komputer zapisal?

A plyn w chlodnicy masz? Profilaktycznie pytam:P
Remazz
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 14 kwie 2008, o 22:19
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Remazz »

Byłem w serwisie i mam do wymiany moduł sterujący silniczkim od wiatraka,ale nie o to się pytam,tylko czy przez to mógł włączyć się tryb awaryjny?
C220 CDI Avantgarde
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”