KOSZTY NAPRAW NASZYCH MERCEDESOW
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 76
- Rejestracja: 8 gru 2008, o 17:34
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
-
- Użytkownik
- Posty: 25
- Rejestracja: 6 sie 2008, o 20:26
- VIN:
- Lokalizacja: GRYFINO
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- VIP
- Posty: 76
- Rejestracja: 8 gru 2008, o 17:34
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
iceman007 który filtr paliwa wymieniałeś, ten przy silniku czy "wstępny" czy w benzynie nie ma filtra "wstępnego" (gdziekolwiek by on nie był) przydałoby się go wymienić a nie wiem gdzie on jest.
Odnośnie napraw poduszka powietrzna poczna lewa kierowcy około 620zł w ASO + wymiania, uszczelka drzwi tylnych kombi 419 zł ASO, hak mocujący górę pleców foteli przednich 6,30 zł ASO, zamek rolety 60 zł ASO, pióra wycieraczek przód i tył (tych starego typu jeszcze) na VALEO z jakimiś tam naklejkami wskazującymi zużycie wycieraczek 140 zł ale warto zbierają jak marzenie.
Odnośnie napraw poduszka powietrzna poczna lewa kierowcy około 620zł w ASO + wymiania, uszczelka drzwi tylnych kombi 419 zł ASO, hak mocujący górę pleców foteli przednich 6,30 zł ASO, zamek rolety 60 zł ASO, pióra wycieraczek przód i tył (tych starego typu jeszcze) na VALEO z jakimiś tam naklejkami wskazującymi zużycie wycieraczek 140 zł ale warto zbierają jak marzenie.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Wiesz co, jak oglądam zdjęcie z EPC zbiornika i wszystkich elementów z nim związanych itp. to jest narysowany filtr taki paliwowy, taki sam w benzynie i w dieslu i jest pokazany strzałką tak jakby był wewnątrz zbiornika, a przecież w dieslu filtr jest pod maską, a w benzynie pod osłoną przed tylnym kołem więc wskazywało by to właśnie na filtr wstępny...V126 pisze:ten przy silniku czy "wstępny" czy w benzynie nie ma filtra "wstępnego" (gdziekolwiek by on nie był) przydałoby się go wymienić a nie wiem gdzie on jest.
NR 130 na rysunku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
-
- VIP
- Posty: 228
- Rejestracja: 9 paź 2008, o 18:45
- VIN:
- Lokalizacja: KASZUBY
V126
u mnie był tylko jeden filtr i znajdował się koło baku z lewej strony patrząc od tyłu, pod osłoną. w komorze silinika nie znalazłem żadnego innego filtra paliwa, choć przeczesałem go dość dokładnie. Filtr ten ma dwa wloty i dwa wyloty i jak na razie nie rozgryzłem po co, choć wydaje mi się że to jest filtr dwusekcyjny czyli wstępny i właściwy w jednym
u mnie był tylko jeden filtr i znajdował się koło baku z lewej strony patrząc od tyłu, pod osłoną. w komorze silinika nie znalazłem żadnego innego filtra paliwa, choć przeczesałem go dość dokładnie. Filtr ten ma dwa wloty i dwa wyloty i jak na razie nie rozgryzłem po co, choć wydaje mi się że to jest filtr dwusekcyjny czyli wstępny i właściwy w jednym
Był: WDB2030451A119554
Jest: WDB2030451F002032
Jest: WDB2030451F002032
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
- tpolo
- VIP
- Posty: 186
- Rejestracja: 23 wrz 2008, o 07:41
- VIN:
- Lokalizacja: warm-mazur
garii, co skłoniło cie do wymiany szczotek (jakieś objawy, czy po prostu tak z przekory), jakie wsadziłeś zamiast oryginalnych, może jakiś krótki opis, lub chociaż jakieś rady żeby nie popełnić błędów które może ty popełniłeś przy wymianie.
T 200CDI-500.000 km na osiach i jedziemy dalej, kolektor zreanimowany, znowu pełna moc :-)
-
- VIP
- Posty: 76
- Rejestracja: 8 gru 2008, o 17:34
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
Witamtpolo pisze:garii, co skłoniło cie do wymiany szczotek (jakieś objawy, czy po prostu tak z przekory), jakie wsadziłeś zamiast oryginalnych, może jakiś krótki opis, lub chociaż jakieś rady żeby nie popełnić błędów które może ty popełniłeś przy wymianie.
Podczas jazdy wyświetlacz od komputra zapalał się na czerwono i był opis o problemach z akumulatorem/alternatorem....
Po chwili komunikat gasł, ładowanie patrząc miernikiem raz było idealne, a raz delikatnie za niskie...
Wyjąłem alternator i okazało się że szczotki są dosyć zjechane (po porównaniu z nowymi brakowało ok 10mm! )
Szczotki kupiłem w sklepie gdzie mają typowo części do alternatorów/rozruszników....
Mój alternator jest firmy DELPHI i jest chłodzony cieczą...
żeby wyciągnąć alternator to trzeba odkręcić stabilizator, odkręcić przewód od turbiny doprowadzający zimne powietrze do niej i oczywiście upuścić trochę chłodziwa...
Sam proces wyjęcia szczotek jest banalny... jak ktoś tam dojdzie to da sobie rade
Ale wsadzenie alternatora to trochę zabawa, ja bawiłem się sam i nie dałem rady, musi być druga osoba do pomocy.
Bo od góry trzeba trafić na rurkę doprowadzającą wodę, a z boku od strony silnika jest taka uszczelka (oring) który lubi wypadać, przy wkładaniu...
A w około jest mało miejsca i altek jest ciężkawy.
Chyba w miarę zrozumiale opisałem jak coś to pytać
Pozdrawiam
-
- VIP
- Posty: 978
- Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: ???????????/
Przegląd A po 129tys. - standardowe czynności obsługowe,uzupełnienie płynów, sprawdzenie świateł, zawieszenia, hamulców ,wymiana filtra poliwa, filtr oleju + olej 5W30 Mobil , filtr powietrza , podłączenie pod Star'a w celu sczytania ewentualnych błędów + kasowanie (był jeden ukryty ) to koszt 1048,- w serwisie mb W-wa Al. Jerozolimskie
-
- Użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 9 paź 2008, o 14:58
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
-
- VIP
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 maja 2008, o 08:22
- VIN:
- Lokalizacja: Kętrzyn