Dlaczego warto regenerować kompressor...

Moderator: Dziki Mar

terecha
VIP
Posty: 22
Rejestracja: 1 sty 2009, o 15:10
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Dlaczego warto regenerować kompressor...

Post autor: terecha »

nieaktualne
Ostatnio zmieniony 13 cze 2009, o 09:53 przez terecha, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Toć to bardzo ciekawa rzecz, napisane macie na stronce, że pierwszymi oznakami tej że awarii jest głośniejsze wycie/praca kompresora. Mam C jak i E klasę z tym samym rodzajem silnika z kompresorem, przebiegi już takie same, W C klasie prawie nie słyszę wycia kompresora, natomiast w E klasie kompresor ma można powiedzieć takie "napady" dziwnego wycia nienaturalnie głośnego co jest dziwne, może to właśnie początek tego problemu... Zobaczymy co inni napiszą...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

Troszkę nie rozumiem tej aukcji.
Sprzedajesz zestaw regeneracyjny od złotówki. Hmmmmmmmm..............jeśli ktoś da 2 zł i bedzi to najwyzsza oferta to oznacza to że jesteś fundacją charytatywną?
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Ja nie rozumiem, czemu kazesz rozbierac kompresor i sprawdzac czy nie ma rys na koncu wirnika, a w zestawie sa lozyska i kolko. Jaki to ma zwiazek z rysami?
toner
Użytkownik
Posty: 56
Rejestracja: 27 lis 2008, o 14:44
VIN:
Lokalizacja: Wawa

Post autor: toner »

Hmmmm....
Konieczność regeneracji kompresora przy przebiegu rzędu 50-100 tysięcy kilometrów oznacza ,że jest to najbardziej zawodne urządzenie tego typu montowane w autach....
Ogłoszenie dotyczy także silników volkswagenowskich typu "G" a akurat miałem swego czasu dwa auta tego typu i mowa o "ruszaniu" sprężarki była dopiero powyżej 250 tysięcy przy normalnej eksploatacji.
Mercedes wprowadził doładowanie kompresorem w latach dwudziestych XX wieku i śmiem wątpić aby puszczał bubla wymagającego regeneracji częściami za dwa złote.....
A tak swoją drogą skoro to taki zawodny element to dlaczego nie zaleca się jego wymiany wraz z przeglądem "B" ???
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Ja znowu słyszałem, że kompresor to lepsze rozwiązanie niż turbina i bardziej żywotne od niej, a tu występowałaby taka awaria?? :uee:
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Turbina to bardzo skomplikowane urządzenie, która ma bardzo wysokie obroty, kompresor jest napędzany paskiem, ma mniejsze obroty, i jest mniej skomplikowany, co czyni go mniej zawodnym.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

No dokładnie tak V126, tylko skąd nagle taka informacja ze jest taka awaria??
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
nygus7
Użytkownik
Posty: 298
Rejestracja: 23 paź 2008, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: nygus7 »

mercfan pisze:No dokładnie tak V126, tylko skąd nagle taka informacja ze jest taka awaria??
Cos mi sie nie chce wierzyc w misje pomocy usera Terecha uzytkownikom Kompressorow...
Mysle ze to zwykla reklama rzeczy ktorymi handluje.

Bez jaj... regeneracja co 50 tys km... :glupek: toz to szybciej niz slynne sprezarki G w corrado
A180 CDI Avantgarde, 109KM, 2007r - sprzedany
C180 Sport Coupe Evolution, 129KM, 2002r - sprzedany[/b]
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

No właśnie mi też się to wydaje nieco zchorzałe...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
krolik2002
Użytkownik
Posty: 157
Rejestracja: 15 maja 2008, o 19:13
VIN:
Lokalizacja: wawa

Post autor: krolik2002 »

oj....wystarczy sprawdzić czy faktycznie Mercedes zaleca wymianę takiego zestawu co 50kkm. Jeśli to kłamstwo to trzeba olać "reklamowego" posta i tyle.
C270 CDI 2002r
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Turbina wytrzymuje duuużo więcej niż 50 tys. pomimo tego, że jest bardziej delikatna.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

V126 pisze:Turbina wytrzymuje duuużo więcej niż 50 tys
Nie rozpędzałbym się tak, potrafią się rozpaść nawet wcześniej, ale najczęściej padają przy przebiegach 70-120 tyś. Wszystko zależy od użytkownika.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
toner
Użytkownik
Posty: 56
Rejestracja: 27 lis 2008, o 14:44
VIN:
Lokalizacja: Wawa

Post autor: toner »

Turbina może paść i zaraz po wyjechaniu z salonu..... jak się ma niefart ;/
Tak czy inaczej pierwszy raz spotykam się z informacją o konieczności regeneracji kompresora w ogóle ( jakoś Mercedes w instrukcjach i przeglądach o tym nie wspomina...) a przy przebiego 50-100 tysi to już mi trąci bajką z tysiąca i jednej nocy.......
Awatar użytkownika
voytecku
VIP
Posty: 430
Rejestracja: 11 lis 2008, o 19:09
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: voytecku »

Jesli ktos jest naprawde zainteresowany regeneracja swojego kompresora, to polecam tych gosci: www.pse.us
terecha pisze:Nowy kompresor kosztuje 1600 Euro i szkoda go psuć.
To jest cena kompresora do w203? Jesli tak, to musze powiedziec, ze jest bardzo atrakcyjna.

Pytanie do terecha, na aukcji jest napisane, ze regenerujecie wszystkie kompresory, zatem czy regenerujecie rowniez taki: Mazda/IHI w silniku 2.3 (KJ) w samochodzie Mazda Millenia S?

Pozdrawiam,
voytecku.
WDB2030461A522509
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”