Strona 2 z 3

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 25 kwie 2017, o 13:55
autor: xsqr
Jacques pisze:Przydaje się przy wypalaniu DPF
W weekend będę robił większą trasę - radzisz trochę go przegonić?

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 25 kwie 2017, o 21:15
autor: Jacques
Nie zaszkodzi tak z dwadzieścia minut powyżej 3000 obr/min może komputer zrobi swoje.

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 25 kwie 2017, o 21:59
autor: Malisz
xsqr pisze:
Jacques pisze:Przydaje się przy wypalaniu DPF
W weekend będę robił większą trasę - radzisz trochę go przegonić?
Przegonienie jak najbardziej wskazane, jednak DPF się nie wypali, bo go fabrycznie nie masz ;) (podobnie jak ja)

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 26 kwie 2017, o 11:05
autor: xsqr
Jak to nie mam DPF?!?

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 26 kwie 2017, o 11:31
autor: Malisz
Nie wszystkie C320 CDI mają DPF. DPF wychodził tylko na niektóre kraje

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 26 kwie 2017, o 12:08
autor: Jacques
xsqr pisze:Jak to nie mam DPF?!?
Nie masz kłopotu,należy się tylko cieszyć.

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 26 kwie 2017, o 13:06
autor: xsqr
Da się to jakoś po VIN sprawdzić - bo teraz naprawdę jestem "w kropce".

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 26 kwie 2017, o 13:49
autor: siwix
Po VIN nie masz DPF'a

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 9 maja 2017, o 17:04
autor: xsqr
Broler twierdzi że mam wycięty DPF :(

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 9 maja 2017, o 17:38
autor: siwix
Tak jak pisałem po VIN nigdy go nie było, a auto jest z 2005 r a dokładnie 28.10.2005
Może ktoś go założył (na pewno nie ASO) a potem ktoś go wyciął,ale fabrykę opuściło bez DPF

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 9 maja 2017, o 18:33
autor: Malisz
Ale to nie miałoby sensu, bo auto spełnia normy Euro 4 z jak i bez DPF-a.

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 9 maja 2017, o 19:02
autor: Dziki Mar
W b klasie która niedawno kupiłem też nie ma dpfa, potwierdzone w VIN, choć b klasy zazwyczaj są z filtrem cząstek stałych. Wydaje mi się że klient mógł sobie zażyczyć wersję bez filtra.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 9 maja 2017, o 22:01
autor: xsqr
Dziwne, że zauważyli by to dopiero teraz a nie przy przeglądzie. Poza tym inny mechanik jasno powiedział, że auto jest z katalizatorem.

Poza tym wydaje mi się mało sensowne dokładnie DPF, który generuje sporo problemów.

Pomijam fakt, że nic nigdzie nie jest spawane ani modyfikowane.

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 10 maja 2017, o 09:21
autor: siwix
I mechanik miał rację auto jest z katalizatorem
kat.JPG
poz 10. A 203 490 83 36 CATALYTIC CONVERTER SYS. (-) od budy F 224897 od daty: 01/04/2007 część niedostępna (czyli tego nie powinieneś mieć bo twój jest 2005)
poz 40. A 203 490 32 36 CATALYST (KATALIZATOR)-- ten powinieneś mieć.
DPF to A 203 490 06 36 przy silniku OM642+kod 474

Re: Mój pocisk C320 CDI

: 10 maja 2017, o 09:32
autor: xsqr
Mam na pewno tę część nr 40 bo patrzyłem pod maskę - a dalej mam chyba też tę 10