Powietrze w układzie paliwowym
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 81
- Rejestracja: 16 cze 2008, o 10:05
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
Powietrze w układzie paliwowym
Witam, czy ktoś wie może co to z urządzonko jest na górze silnika do którego dochodzi jeden z przewodów paliwowych (wygląda mi to na plastikowy zaworek). Pytam bo z tamtego miejsca (tak mi sie wydaje) dostaje mi się powietrze do wężyka (zaznaczonego poniżej). Mam problem z zapalaniem i szukam którędy się dostaje powietrze (oringi na przewodach wymienione).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
-
- VIP
- Posty: 82
- Rejestracja: 19 lut 2009, o 09:17
- VIN:
Ponieważ w tym modelu nie masz pompy niskiego ciśnienia w zbiorniku, a zamiast niej masz pompę ssąco tłocząca (wysokiego ciśnienia), uklad paliwa nie może być zapowietrzony, w tym przypadku pompa nie zassie paliwka.
Pod ten zaworek w serwisie podłączają pompkę aby wyssać powietrze i napełnić układ paliwem ze zbiornika np. po wymianie filtra paliwa, lub któregoś elementu układu zasilana.
Większość warsztatów nie ma takich pompek, więc po wymianie filtra zalewa go paliwkiem, inaczej pompa nie zassie i nie odpalisz silnika.
Pod ten zaworek w serwisie podłączają pompkę aby wyssać powietrze i napełnić układ paliwem ze zbiornika np. po wymianie filtra paliwa, lub któregoś elementu układu zasilana.
Większość warsztatów nie ma takich pompek, więc po wymianie filtra zalewa go paliwkiem, inaczej pompa nie zassie i nie odpalisz silnika.
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin