korpus osi
: 26 lis 2018, o 18:46
Witam, po diagnozie u mechanika ( lekkie nie trzymanie zawieszenia, czasem stuk, kierownica lekkie drgania)
stwierdzono wybite końcówki drążka kierowniczego -kupione 2x lemforder
oraz uwaga stwierdził luzy w belce tylnego zawieszenia, stwierdził ze tragedii nie ma ale pomału trzeba myśleć o wymianie.
I teraz tak ktoś z Was miał już doczynienia z tym ?
Co lepiej kupic taki zestaw:
LEMFÖRDER 25428 02 + LEMFÖRDER 25427 02
czy MEYLE 014 035 0100 + MEYLE 014 035 0095
dodam też, że moi zadaniem i amortyzatory nie są już najświeższe, przebieg maja 260k ( prawdopodobnie są od nowości )
Co byście radzili ?
( wcześniej w zawieszenie robione było tylej pływające x2 lem, wachacz dolny przedni l i p lem, spręzyny na przodzie sachs )
stwierdzono wybite końcówki drążka kierowniczego -kupione 2x lemforder
oraz uwaga stwierdził luzy w belce tylnego zawieszenia, stwierdził ze tragedii nie ma ale pomału trzeba myśleć o wymianie.
I teraz tak ktoś z Was miał już doczynienia z tym ?
Co lepiej kupic taki zestaw:
LEMFÖRDER 25428 02 + LEMFÖRDER 25427 02
czy MEYLE 014 035 0100 + MEYLE 014 035 0095
dodam też, że moi zadaniem i amortyzatory nie są już najświeższe, przebieg maja 260k ( prawdopodobnie są od nowości )
Co byście radzili ?
( wcześniej w zawieszenie robione było tylej pływające x2 lem, wachacz dolny przedni l i p lem, spręzyny na przodzie sachs )