Nawiew na nogi się nie domyka

Moderator: Dziki Mar

marcin_2_1
VIP
Posty: 101
Rejestracja: 23 mar 2010, o 20:56
VIN:
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: marcin_2_1 »

Kratkę środkową drewno z panelem od klimy i przyciskami, popielniczkę i drewno przy schowku już demontowałem nic nie połamałem i po ponownym zmontowaniu nic trzeszczy :) Rozumiem że jak do zdejmę to czeka mnie jeszcze schowek i coś jeszcze ? Jak wyciągnąć cały podłokietnik ?
c classic 220 CDI 2002r manual- umarł ;(
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

marcin_2_1 pisze:A czy to prawda aby zdemontować schowek trzeba wyłamać jakieś jednorazowe zaślepki ??
nie prawda !!
na spokojnie jak zaczniesz demontować w sobotę rano to najdalej w niedzielę skończysz składać do kupy
tylko na spokojnie i z rozumem
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
Ermac20
VIP
Posty: 143
Rejestracja: 2 maja 2010, o 16:33
VIN:
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Ermac20 »

czyli skoro nie wieje na moje nogi i na nogi pasazera tzn ze cos nie tak jest z 2 klapami albo ich sterowaniem? Caly czas sadzilem ze chodzi o tylko jedna. No a jak jto jest z nawiewem na nogi pasazerow z tylu? Nie jest to powiazane z tymi klapami?
Żaden madafaka nie podskoczy do ERMACA :)
2,0 benzyna 95KW
Awatar użytkownika
Edi2
Użytkownik
Posty: 173
Rejestracja: 12 paź 2009, o 12:57
VIN:
Lokalizacja: Polska

Post autor: Edi2 »

Ermac20 pisze:czyli skoro nie wieje na moje nogi i na nogi pasazera tzn ze cos nie tak jest z 2 klapami albo ich sterowaniem? Caly czas sadzilem ze chodzi o tylko jedna. No a jak jto jest z nawiewem na nogi pasazerow z tylu? Nie jest to powiazane z tymi klapami?
Musisz odpiąć pod SD i wtedy na pewno po całkowitej diagnozie będziesz wiedział "co z czym"
:oczko:
Awatar użytkownika
Ermac20
VIP
Posty: 143
Rejestracja: 2 maja 2010, o 16:33
VIN:
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Ermac20 »

Dzisiaj zrobilem test, tzn wlaczylem kluczyk w pozycje 1 i wcisnalem te 2 przyciski o ktorych byla mowa. Test trwal moze 15 sekund. Potem wlaczylem silnik i o dziwo powietrze ladnie dmuchalo mi na nogi. Tylko niestety po tym calym zabiegu nawiew jakos przestal reagowac na moje pokretelko od kierunku nawiewu. Tzn po wlaczeniu zaplony czy tez silnika znowu jest ten samoczynny test ale po nim powietrze dmucha chyba w kosmos bo z zadnej kratki nic nie leci pomimo ze pokretlo ustawione jest na szyby. Kiedy przestawie je na nawiew z kratek to wtedy leci ale jak dam na nogi czy na szybe to lipa, leci gdzies szlag wie gdzie. Dopiero jak wlacze AUTO to wtedy zaczyna zaskakiwac. Robilem przez to kilka takich testow o ktorych wspomnialem na poczatku z nadzieja ze zaskoczy i bedzie dmuchac od razu tam gdzie wskazuje pokretlo ale nie. W miedzyczasie nawet zaczal dzialac nawiew na nogi kiedy przekrecilem pokretlo w tym kierunku, ale puki co problem zamienil sie na inny. Jutro jeszcze odepne akumulator.
W takim wypadku to raczej nie sa uszkodzone dzwigienki ani silniczki, co w takim razie moze byc problemem? Zawsze mnie cos pokusi zeby pogrzebac a potem zaluje :zmeczony:
Żaden madafaka nie podskoczy do ERMACA :)
2,0 benzyna 95KW
Awatar użytkownika
koko115
Użytkownik
Posty: 211
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
VIN:
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: koko115 »

Napisze jeszcze raz. Albo dźwigienki, albo silniczki i kropka. Nawet mogę się założyć :-)
W204 C320 CDI 224KM, 2007r, Avantgarde, Sedan .:WDD2040221A097417:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
Awatar użytkownika
Ermac20
VIP
Posty: 143
Rejestracja: 2 maja 2010, o 16:33
VIN:
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Ermac20 »

odlaczylem akumulator i po ponownym podlaczeniu wszystko wrocilo do stanu przed moim grzebaniem z ta tylko roznica ze chyba nawiew na nogi zaczal mocniej dmuchac, ale to tylko moje odczucie. Nie mam talentu do grzebania samemu heh.
Żaden madafaka nie podskoczy do ERMACA :)
2,0 benzyna 95KW
Awatar użytkownika
koko115
Użytkownik
Posty: 211
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
VIN:
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: koko115 »

Kolego tym odłączeniem akumulatora nic nie zrobiłeś, a pogorszyłeś sytuacje. Teraz udaj się do kogoś ze stardiagnozą żeby wykasował Ci wszystkie błędy które pojawiły się w kompie po odłączeniu akumulatora. Wiem zaraz napiszesz że żaden błąd się nie świeci, i masz rację, ale jak podłączysz komputer, to zobaczysz że wszystkie urządzenia będą z błędami - do wykasowania. Dwa, akumulator w w203 wymienia się za pomocą "podtrzymywacza", czyli najpierw podłącza się podtrzymywacz pod instalację, a potem się wymienia akumulator, w celu uniknięcia właśnie tych błędów które opisałem wcześniej.
Napisze więcej. Teraz jak będziesz chciał zdiagnozować jakąś usterkę za pomocą "Stara" to czeka Cie podwójna wizyta u elektryka, bo za pierwszym razem będzie musiał Ci wykasować błędy które sobie zrobiłeś przez odpięcie akumulator. Potem będziesz musiał pojeździć i przyjechać jeszcze raz do elektryka żeby zobaczył gdzie jest usterka.
W204 C320 CDI 224KM, 2007r, Avantgarde, Sedan .:WDD2040221A097417:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
Awatar użytkownika
Ermac20
VIP
Posty: 143
Rejestracja: 2 maja 2010, o 16:33
VIN:
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Ermac20 »

hmmm no to dziwne bo przeciez niektore osoby tutaj same doradzaja odlaczenie akumulatora.
Żaden madafaka nie podskoczy do ERMACA :)
2,0 benzyna 95KW
KORI
Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 17 gru 2009, o 17:11
VIN:
Lokalizacja: podhale

Post autor: KORI »

ja mam odwrotnie na szybe dmucha bardzo mocno a na nogi leciutko...co zrobic zeby bylo dobrze??? prosze o rade :ostr:
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

KORI pisze:co zrobic zeby bylo dobrze???
... dużo czytać i dużo myśleć :rotfl:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

koko115 pisze:Kolego tym odłączeniem akumulatora nic nie zrobiłeś, a pogorszyłeś sytuacje. Teraz udaj się do kogoś ze stardiagnozą żeby wykasował Ci wszystkie błędy które pojawiły się w kompie po odłączeniu akumulatora.
Kolega sie myli. Odlaczenie akumulatora nie skutkuje praktycznie zadnymi bledami, oprocz wpisu o tym ze ESP bylo niedostepne. Sam niejednokrotnie odpinalem akumulator, potem sprawdzalem bledy Carsoft'em i zawsze byl tylko jeden nowy wpis w modulach, o tym ze po odpieciu akumulatora ESP bylo niedostepne.

Sytuacja ktora opisujesz ma miejsce w momencie, kiedy odepniesz ktorys z modulow przy podpietym akumulatorze. Do wymiany akumulatora urzadzenia do podtrzymywania napiecia uzywa MB, po to zeby nie trzeba bylo ustawiac na nowo zegarka i normalizowac silownikow.

Nawet w instrukcji jest opisane, jak odlaczac akumulator i jak go podlaczac i normalizowac silowniki oraz aktywowac ESP.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
marcin_2_1
VIP
Posty: 101
Rejestracja: 23 mar 2010, o 20:56
VIN:
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: marcin_2_1 »

Koledzy a mam jeszcze takie pytanko, bo powoli dochodzę do wniosku ze jednak padła mi dźwigienka ale od nawiewu środkowego bo tam ja bardzo mocno słychać i tu nasuwa się moje pytanie czy do niej też jest taki kijowy dostęp ?
c classic 220 CDI 2002r manual- umarł ;(
Awatar użytkownika
Ermac20
VIP
Posty: 143
Rejestracja: 2 maja 2010, o 16:33
VIN:
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Ermac20 »

u mnei wyglada teraz to tak, ze gdy wlacze nawiew, powietrze dmucha na szybe, a kiedy rpzestawie na kratki, dmucha na kratki. Kiedy ustawie na nogi, slysze jak zamykaja sie klapy ale powietrze na nogi nie leci. Waczylem wtedy sile nawiewu na maxa i nagle klapy sie otworzyly i powietrze dymalo na nogi az miodzio ale potem gdy ustawilem nawiew na kratki albo szyby, powietrze wciaz walilo na nogi tzn klapy na nogi sie nie zamknely. po ponownym uruchomieniu silnika nadmuchu na nogi znowu nie bylo.
Żaden madafaka nie podskoczy do ERMACA :)
2,0 benzyna 95KW
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Może trzeba przeprowadzić tą kalibrację.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja i ogrzewanie”