Nawiew na nogi się nie domyka
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 101
- Rejestracja: 23 mar 2010, o 20:56
- VIN:
- Lokalizacja: Olsztyn
Kratkę środkową drewno z panelem od klimy i przyciskami, popielniczkę i drewno przy schowku już demontowałem nic nie połamałem i po ponownym zmontowaniu nic trzeszczy Rozumiem że jak do zdejmę to czeka mnie jeszcze schowek i coś jeszcze ? Jak wyciągnąć cały podłokietnik ?
c classic 220 CDI 2002r manual- umarł ;(
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
nie prawda !!marcin_2_1 pisze:A czy to prawda aby zdemontować schowek trzeba wyłamać jakieś jednorazowe zaślepki ??
na spokojnie jak zaczniesz demontować w sobotę rano to najdalej w niedzielę skończysz składać do kupy
tylko na spokojnie i z rozumem
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
- Ermac20
- VIP
- Posty: 143
- Rejestracja: 2 maja 2010, o 16:33
- VIN:
- Lokalizacja: Lubin
czyli skoro nie wieje na moje nogi i na nogi pasazera tzn ze cos nie tak jest z 2 klapami albo ich sterowaniem? Caly czas sadzilem ze chodzi o tylko jedna. No a jak jto jest z nawiewem na nogi pasazerow z tylu? Nie jest to powiazane z tymi klapami?
Żaden madafaka nie podskoczy do ERMACA
2,0 benzyna 95KW
2,0 benzyna 95KW
- Edi2
- Użytkownik
- Posty: 173
- Rejestracja: 12 paź 2009, o 12:57
- VIN:
- Lokalizacja: Polska
Musisz odpiąć pod SD i wtedy na pewno po całkowitej diagnozie będziesz wiedział "co z czym"Ermac20 pisze:czyli skoro nie wieje na moje nogi i na nogi pasazera tzn ze cos nie tak jest z 2 klapami albo ich sterowaniem? Caly czas sadzilem ze chodzi o tylko jedna. No a jak jto jest z nawiewem na nogi pasazerow z tylu? Nie jest to powiazane z tymi klapami?
- Ermac20
- VIP
- Posty: 143
- Rejestracja: 2 maja 2010, o 16:33
- VIN:
- Lokalizacja: Lubin
Dzisiaj zrobilem test, tzn wlaczylem kluczyk w pozycje 1 i wcisnalem te 2 przyciski o ktorych byla mowa. Test trwal moze 15 sekund. Potem wlaczylem silnik i o dziwo powietrze ladnie dmuchalo mi na nogi. Tylko niestety po tym calym zabiegu nawiew jakos przestal reagowac na moje pokretelko od kierunku nawiewu. Tzn po wlaczeniu zaplony czy tez silnika znowu jest ten samoczynny test ale po nim powietrze dmucha chyba w kosmos bo z zadnej kratki nic nie leci pomimo ze pokretlo ustawione jest na szyby. Kiedy przestawie je na nawiew z kratek to wtedy leci ale jak dam na nogi czy na szybe to lipa, leci gdzies szlag wie gdzie. Dopiero jak wlacze AUTO to wtedy zaczyna zaskakiwac. Robilem przez to kilka takich testow o ktorych wspomnialem na poczatku z nadzieja ze zaskoczy i bedzie dmuchac od razu tam gdzie wskazuje pokretlo ale nie. W miedzyczasie nawet zaczal dzialac nawiew na nogi kiedy przekrecilem pokretlo w tym kierunku, ale puki co problem zamienil sie na inny. Jutro jeszcze odepne akumulator.
W takim wypadku to raczej nie sa uszkodzone dzwigienki ani silniczki, co w takim razie moze byc problemem? Zawsze mnie cos pokusi zeby pogrzebac a potem zaluje
W takim wypadku to raczej nie sa uszkodzone dzwigienki ani silniczki, co w takim razie moze byc problemem? Zawsze mnie cos pokusi zeby pogrzebac a potem zaluje
Żaden madafaka nie podskoczy do ERMACA
2,0 benzyna 95KW
2,0 benzyna 95KW
- koko115
- Użytkownik
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: Małopolska
- Ermac20
- VIP
- Posty: 143
- Rejestracja: 2 maja 2010, o 16:33
- VIN:
- Lokalizacja: Lubin
- koko115
- Użytkownik
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: Małopolska
Kolego tym odłączeniem akumulatora nic nie zrobiłeś, a pogorszyłeś sytuacje. Teraz udaj się do kogoś ze stardiagnozą żeby wykasował Ci wszystkie błędy które pojawiły się w kompie po odłączeniu akumulatora. Wiem zaraz napiszesz że żaden błąd się nie świeci, i masz rację, ale jak podłączysz komputer, to zobaczysz że wszystkie urządzenia będą z błędami - do wykasowania. Dwa, akumulator w w203 wymienia się za pomocą "podtrzymywacza", czyli najpierw podłącza się podtrzymywacz pod instalację, a potem się wymienia akumulator, w celu uniknięcia właśnie tych błędów które opisałem wcześniej.
Napisze więcej. Teraz jak będziesz chciał zdiagnozować jakąś usterkę za pomocą "Stara" to czeka Cie podwójna wizyta u elektryka, bo za pierwszym razem będzie musiał Ci wykasować błędy które sobie zrobiłeś przez odpięcie akumulator. Potem będziesz musiał pojeździć i przyjechać jeszcze raz do elektryka żeby zobaczył gdzie jest usterka.
Napisze więcej. Teraz jak będziesz chciał zdiagnozować jakąś usterkę za pomocą "Stara" to czeka Cie podwójna wizyta u elektryka, bo za pierwszym razem będzie musiał Ci wykasować błędy które sobie zrobiłeś przez odpięcie akumulator. Potem będziesz musiał pojeździć i przyjechać jeszcze raz do elektryka żeby zobaczył gdzie jest usterka.
W204 C320 CDI 224KM, 2007r, Avantgarde, Sedan .:WDD2040221A097417:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
- Ermac20
- VIP
- Posty: 143
- Rejestracja: 2 maja 2010, o 16:33
- VIN:
- Lokalizacja: Lubin
-
- Użytkownik
- Posty: 30
- Rejestracja: 17 gru 2009, o 17:11
- VIN:
- Lokalizacja: podhale
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
Kolega sie myli. Odlaczenie akumulatora nie skutkuje praktycznie zadnymi bledami, oprocz wpisu o tym ze ESP bylo niedostepne. Sam niejednokrotnie odpinalem akumulator, potem sprawdzalem bledy Carsoft'em i zawsze byl tylko jeden nowy wpis w modulach, o tym ze po odpieciu akumulatora ESP bylo niedostepne.koko115 pisze:Kolego tym odłączeniem akumulatora nic nie zrobiłeś, a pogorszyłeś sytuacje. Teraz udaj się do kogoś ze stardiagnozą żeby wykasował Ci wszystkie błędy które pojawiły się w kompie po odłączeniu akumulatora.
Sytuacja ktora opisujesz ma miejsce w momencie, kiedy odepniesz ktorys z modulow przy podpietym akumulatorze. Do wymiany akumulatora urzadzenia do podtrzymywania napiecia uzywa MB, po to zeby nie trzeba bylo ustawiac na nowo zegarka i normalizowac silownikow.
Nawet w instrukcji jest opisane, jak odlaczac akumulator i jak go podlaczac i normalizowac silowniki oraz aktywowac ESP.
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
-
- VIP
- Posty: 101
- Rejestracja: 23 mar 2010, o 20:56
- VIN:
- Lokalizacja: Olsztyn
- Ermac20
- VIP
- Posty: 143
- Rejestracja: 2 maja 2010, o 16:33
- VIN:
- Lokalizacja: Lubin
u mnei wyglada teraz to tak, ze gdy wlacze nawiew, powietrze dmucha na szybe, a kiedy rpzestawie na kratki, dmucha na kratki. Kiedy ustawie na nogi, slysze jak zamykaja sie klapy ale powietrze na nogi nie leci. Waczylem wtedy sile nawiewu na maxa i nagle klapy sie otworzyly i powietrze dymalo na nogi az miodzio ale potem gdy ustawilem nawiew na kratki albo szyby, powietrze wciaz walilo na nogi tzn klapy na nogi sie nie zamknely. po ponownym uruchomieniu silnika nadmuchu na nogi znowu nie bylo.
Żaden madafaka nie podskoczy do ERMACA
2,0 benzyna 95KW
2,0 benzyna 95KW