CL203 2.3 Kompresor by Kicherer
: 17 lut 2019, o 10:36
Minęły 2 lata od zakupu tej ciekawej i jedynej w swoim rodzaju wersji Sport Coupe, może i nawet jedynej wersji w Polsce Kicherer, więc postanowiłem trochę się pochwalić, tym bardziej że niedługo nastąpi rozstanie.
Samochód 2001 rok silnik m111 pojemności 2295 cm3 doładowany mechanicznie kompresorem eaton m45.
Wyposażenie jest dostępne po rozkodowaniu vin mogę podać tylko kilka smaczków
-kompletny, fabryczny pakiet zewnętrzny zderzaki i progi AMG
-zawieszenie tj stabilizatory, sprężyny i amortyzatory AMG
- hamulce 345 mm AMG
natomiast ja napiszę co dodatkowo na modziła przy nim niemiecka firma tuningowa Kicherer
Dekory karbonowe i gałka zmiany biegów karbonowa z logiem Kicherer
Licznik wyskalowany do 330 km/h z logiem Kicherer (jechałem najwiecej 270 km/h po niemieckiej autostradzie , ale odpuściłem z uwagi na zbliżanie się do grupy pojazdów) może z 280 wyciągnie.
ta sama firma założyła zestaw podnoszący moc firmy Kleemann do 232 KM ( wbite w dowód rejestracyjny)
dyfer (mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu- szpera) 30% spięcia cały czas.
Juz w polsce założony układ wydechowy El-Tec, zmodyfikowany przeze mnie o nowy katalizator i tłumik środkowy firmy magnaflow, poprawiony również ostatni (nowe wygłuszenie)
Samochód sprawdzony na hamowni 230 KM i 335Nm, jedzie jak wściekły, gdyby nie zmiana planów wsadziłbym dużu IC i mniejsze kółko na kompresorze celujac w 250 KM, a jeżeli kompresor by nie dał rady to zmiana na m62 i po strojeniu napewno 250+
Samochód 2001 rok silnik m111 pojemności 2295 cm3 doładowany mechanicznie kompresorem eaton m45.
Wyposażenie jest dostępne po rozkodowaniu vin mogę podać tylko kilka smaczków
-kompletny, fabryczny pakiet zewnętrzny zderzaki i progi AMG
-zawieszenie tj stabilizatory, sprężyny i amortyzatory AMG
- hamulce 345 mm AMG
natomiast ja napiszę co dodatkowo na modziła przy nim niemiecka firma tuningowa Kicherer
Dekory karbonowe i gałka zmiany biegów karbonowa z logiem Kicherer
Licznik wyskalowany do 330 km/h z logiem Kicherer (jechałem najwiecej 270 km/h po niemieckiej autostradzie , ale odpuściłem z uwagi na zbliżanie się do grupy pojazdów) może z 280 wyciągnie.
ta sama firma założyła zestaw podnoszący moc firmy Kleemann do 232 KM ( wbite w dowód rejestracyjny)
dyfer (mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu- szpera) 30% spięcia cały czas.
Juz w polsce założony układ wydechowy El-Tec, zmodyfikowany przeze mnie o nowy katalizator i tłumik środkowy firmy magnaflow, poprawiony również ostatni (nowe wygłuszenie)
Samochód sprawdzony na hamowni 230 KM i 335Nm, jedzie jak wściekły, gdyby nie zmiana planów wsadziłbym dużu IC i mniejsze kółko na kompresorze celujac w 250 KM, a jeżeli kompresor by nie dał rady to zmiana na m62 i po strojeniu napewno 250+