Miały być zdjęcia wcześniej, ale dopiero teraz znalazłem siły na uporządkowanie i napisanie parę słów do albumu.
Po małym przeglądzie, zamówione zostało rolka alternatora (sprzęgło - INA)
DSC_1967.JPG
komplet spinek metalowej osłony dolnej silnika i plastikowej skrzyni (zamiennik za 40 zł ale muszę powiedzieć, że bardzo dobrej jakości, bo oryginał około 140),
dywaniki gumowe (ori jednak od zwykłej wersji. 4matic różni się wystającą częścią w nogach przestrzeni pasażera, co skutkuje odstawaniem dywanika, podobno do 4matica już nie produkują. Udało mi się załatwić problem nacinając dywanik), oraz zamówiłem spinki i mocowania osłon plastikowych w komorze silnika. Dramat... Te 3 spinki na zdjęciu występują tylko w oryginale po 9zł/sztuka, a i tak jedną za mało zamówiłem bo liczyć najwyraźniej nie umiem
DSC_1964.JPG
spinki.jpg
Ogarnijcie w jakim kraju produkowane są oryginale gumowe dywaniki MB
DSC_1969.JPG
Po czasie zdecydowałem się także na montaż isofixa.(wszystko w oryginale, prawie). Na dwie strony wyszło około 160 zł, jednakże nie licząć nitów, ponieważ same nity powinny kosztować około 140 zł a wyszły około 30, dlatego zakupiłem jedną sztukę oryginalną, a resztę 19 nitów dobrałem w internecie. Są to nity stalowe 6,4x14, choć można było wziąć krótsze nieco. Mają ogromną wytrzymałość na ścinanie i zrywanie (6500N i 8500N), aluminiowe nie mają połowy tego. Na zdjęciu także osłona zamka bagażnika, gdyż stara miała ułamane zatrzaski.
DSC_1977.JPG
DSC_1981.JPG
Schowałem także te nieszczęsne diody pod dekor i osłonę słupka A. Okazało się to najlepszym i najprostszym rozwianiem, bo nie chciałem bawić się w cięcie, czy wyrzucać alarmu, bo wydaje fajny dźwięk przy zamykaniu i otwieraniu pojazdu (dwa i jedno piknięcie, dość głośne)
DSC_1912.JPG
Na koniec wrzucam powrót z imprezy, gdzie prowadziła pojazd moja kobieta. Mam nadzieję, że udało mi się uchwycić to oświetlenie ambientowe. Choć nie do końca jestem zadowolony z tego zdjęcia, bo dodatkowy efekt dają latarnie miejskie...
DSC_1922.JPG