Zbiornik paliwa 270 cdi
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 maja 2009, o 12:54
- VIN:
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontakt:
Zbiornik paliwa 270 cdi
Witam!!
Mam problem. mam w203 270cdi 2003r. Gdy zostaje mi w zbiorniku 1/4 paliwa to auto się dusi i gaśnie, po czym się zapowietrza. Stało się tak dwa razy. Teraz się pilnuje żeby nie wyjechać całego zbiornika. Jaka może być tego przyczyna?? Pytałem w jednym servisie to powiedzieli że w zbiorniku są jakieś kubki przelewowe?, które trzeba wymienić.
Może ktoś jest zorientowany jak to naprawić, jaki jest koszt, a być może to coś innego, jakaś pierdołka??
Z góry wielkie dzięki za wszystkie opinie na ten temat
Pozdrawiam!!
Mam problem. mam w203 270cdi 2003r. Gdy zostaje mi w zbiorniku 1/4 paliwa to auto się dusi i gaśnie, po czym się zapowietrza. Stało się tak dwa razy. Teraz się pilnuje żeby nie wyjechać całego zbiornika. Jaka może być tego przyczyna?? Pytałem w jednym servisie to powiedzieli że w zbiorniku są jakieś kubki przelewowe?, które trzeba wymienić.
Może ktoś jest zorientowany jak to naprawić, jaki jest koszt, a być może to coś innego, jakaś pierdołka??
Z góry wielkie dzięki za wszystkie opinie na ten temat
Pozdrawiam!!
-
- Użytkownik
- Posty: 80
- Rejestracja: 19 gru 2007, o 16:54
- VIN:
- Lokalizacja: Słubice
Słuchaj był identyczny problem na forum przedstawiany akurat mój dobry kumpel to opisywał bo miał identyczną sytuacje w 2.2 cdi. Spytaj sie go na privie a jeśli sie nie dasz rade skontaktowac z nim tutaj napisz do mnie ja z nim pogadam. Bo z tego co wiem duze koszta poniosl szukajac usterki a sie okazało ze musiał dojsc sam do sedna usterki. W kazdym razie poszukaj najpier na forum!!!
pozdro
pozdro
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 maja 2009, o 12:54
- VIN:
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 142
- Rejestracja: 6 mar 2009, o 21:52
- VIN:
- Lokalizacja: łódzkie
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 maja 2009, o 12:54
- VIN:
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontakt:
Dzieki za odp. Ale to na pewno nie jest jak we fiacie:) w mercedesie bak jest podzielony na dwie komory i tam jest jakiś system kubków przelewowych. Tak sie bynajmniej dowiedziałem w serwisie gdzie zajmują się tylko mercedesami. powiedzieli że trzeba to wymienić (koszt około 600-1000pln). Dlatego założyłem ten temat ponieważ być może ktoś miał taki problem i udało się go inaczej rozwiązać. w jeździe mi to nie przeszkadza, po prostu muszę częściej tankować i nie dopuszczać do sytuacji kiedy w zbiorniku zostaje mniej niż 1/4 paliwa. Jeśli ktoś coś wie na ten temat. Czekam na posty. Pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: 7 wrz 2008, o 13:33
- VIN:
- Lokalizacja: lisburn
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 maja 2009, o 21:52
- VIN:
- Lokalizacja: Plock
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 maja 2009, o 12:54
- VIN:
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontakt:
Witam!! Rozebrałem mój zbiornik rzeczywiście, tak jak było pisane na forum, tam w tych kubkach nie ma sie co zepsuć, jedynie może sie coś zapchać. wstepnie jestem w trakcie wymiany oringów na przewodach paliwowych przy silniku, jeśli to nie pomoże to znalazłem we wrocławiu ludzi którzy handlują oryginalnymi zestawami naprawczymi pomp wysokiego cisnienia w mercedesie. w pompie można wymienić: -grupę zaworów zwrotnych; -zestaw uszczelek; -uszczelniacze 2szt.; sekcja tłocząca 3szt. w sumie to wszystko kosztuje około 350pln ale uczywiście nie koniecznie wszystkie te elementy muszą być uszkodzone. podobno wystarczy tylko uszczelki wymienić. zobacze, zbadam i napisze:)
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 maja 2009, o 21:52
- VIN:
- Lokalizacja: Plock
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 maja 2009, o 12:54
- VIN:
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontakt:
jak narazie jeszcze nie do końca. nie miałem czasu, za dużo pracy. ale zmieniłem te oringi na przewodach paliwowych - jednak to nie pomogło, chociaż troszke lepiej już sie tam to paliwo w zbiorniku przelewało. kupiłem teraz na allegro zestawy naprawcze do pompy wysokiego ciśnienia ale poprostu nie mam kiedy narazie tego zrobić. kupiłem uszczelki i grupe zaworów zwrotnych. reszta, uznałem z mechanikiem że jest dobra, ponieważ auto jeździ dobrze więc pompka tłoczy paliwo dlatego tej sekcji tłoczącej nie będe wymieniał. jak już to zrobie to napewno napisze. myśle że do końca przyszłego tygodnia czyli do 5 czerwca będzie finał tej sprawy. pozdrawiam