Zbiornik paliwa 270 cdi

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
djkonrad.com
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 8 maja 2009, o 12:54
VIN:
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Zbiornik paliwa 270 cdi

Post autor: djkonrad.com »

Witam!!
Mam problem. mam w203 270cdi 2003r. Gdy zostaje mi w zbiorniku 1/4 paliwa to auto się dusi i gaśnie, po czym się zapowietrza. Stało się tak dwa razy. Teraz się pilnuje żeby nie wyjechać całego zbiornika. Jaka może być tego przyczyna?? Pytałem w jednym servisie to powiedzieli że w zbiorniku są jakieś kubki przelewowe?, które trzeba wymienić.
Może ktoś jest zorientowany jak to naprawić, jaki jest koszt, a być może to coś innego, jakaś pierdołka??
Z góry wielkie dzięki za wszystkie opinie na ten temat
Pozdrawiam!!
tasior
Użytkownik
Posty: 80
Rejestracja: 19 gru 2007, o 16:54
VIN:
Lokalizacja: Słubice

Post autor: tasior »

Słuchaj był identyczny problem na forum przedstawiany akurat mój dobry kumpel to opisywał bo miał identyczną sytuacje w 2.2 cdi. Spytaj sie go na privie a jeśli sie nie dasz rade skontaktowac z nim tutaj napisz do mnie ja z nim pogadam. Bo z tego co wiem duze koszta poniosl szukajac usterki a sie okazało ze musiał dojsc sam do sedna usterki. W kazdym razie poszukaj najpier na forum!!!
pozdro
djkonrad.com
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 8 maja 2009, o 12:54
VIN:
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: djkonrad.com »

dzięki! ale właśnie szukałem coś na ten temat na forum i nie mogę nic znaleść. Może zapytaj swojego kumpla i podaj mu gg moje(5769743) i wtedy podpytam go co i jak.
raz jeszcze wielkie dzięki za info. pozdrawiam!!
oczywiście jeśli ktoś coś jeszcze wie na ten temat to czekam;]
Bartosz
Użytkownik
Posty: 142
Rejestracja: 6 mar 2009, o 21:52
VIN:
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Bartosz »

Witam,miałem taki sam problem we fiacie brava.Auto o coś szorowało spodem(już takie kupiłem) i okazało się że rurki zasysające paliwo podgięły się i tak zostały kilka cm nad dnem zbiornika.Może masz tak samo?
c 220 CDI, 2001r. 143 KM automat, VIN WDB2030061A119508
djkonrad.com
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 8 maja 2009, o 12:54
VIN:
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: djkonrad.com »

Dzieki za odp. Ale to na pewno nie jest jak we fiacie:) w mercedesie bak jest podzielony na dwie komory i tam jest jakiś system kubków przelewowych. Tak sie bynajmniej dowiedziałem w serwisie gdzie zajmują się tylko mercedesami. powiedzieli że trzeba to wymienić (koszt około 600-1000pln). Dlatego założyłem ten temat ponieważ być może ktoś miał taki problem i udało się go inaczej rozwiązać. w jeździe mi to nie przeszkadza, po prostu muszę częściej tankować i nie dopuszczać do sytuacji kiedy w zbiorniku zostaje mniej niż 1/4 paliwa. Jeśli ktoś coś wie na ten temat. Czekam na posty. Pozdrawiam :)
strzalafsl
Użytkownik
Posty: 65
Rejestracja: 7 wrz 2008, o 13:33
VIN:
Lokalizacja: lisburn

Post autor: strzalafsl »

pompa wysokiego cisnienia paliwa, znajduje sie z przodu silnika obok pompy paliwowej. pzyczyczyna - prawdopodobnie zabraklo Ci kiedys paliwa
pozdrawiam
jansu
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 17 maja 2009, o 21:52
VIN:
Lokalizacja: Plock

Post autor: jansu »

tasior, mam do ciebie goraca prosbe czy moglbys skontaktowac mnie z tym swoim kolega co mial problem z rezerwa paliwa w mercedesie znalazlem twoj post na forum mam ten sam problem i nie wiem jak to naprawic moj nr 600079900 pusc mi sygnal to oddzwonie i pogadamy z gory bardzo dziekuje i pzdr :placz:
djkonrad.com
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 8 maja 2009, o 12:54
VIN:
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: djkonrad.com »

Witam!! Rozebrałem mój zbiornik rzeczywiście, tak jak było pisane na forum, tam w tych kubkach nie ma sie co zepsuć, jedynie może sie coś zapchać. wstepnie jestem w trakcie wymiany oringów na przewodach paliwowych przy silniku, jeśli to nie pomoże to znalazłem we wrocławiu ludzi którzy handlują oryginalnymi zestawami naprawczymi pomp wysokiego cisnienia w mercedesie. w pompie można wymienić: -grupę zaworów zwrotnych; -zestaw uszczelek; -uszczelniacze 2szt.; sekcja tłocząca 3szt. w sumie to wszystko kosztuje około 350pln ale uczywiście nie koniecznie wszystkie te elementy muszą być uszkodzone. podobno wystarczy tylko uszczelki wymienić. zobacze, zbadam i napisze:)
jansu
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 17 maja 2009, o 21:52
VIN:
Lokalizacja: Plock

Post autor: jansu »

mozesz napisac czy poradziles sobie z problemem
djkonrad.com
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 8 maja 2009, o 12:54
VIN:
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: djkonrad.com »

jak narazie jeszcze nie do końca. nie miałem czasu, za dużo pracy. ale zmieniłem te oringi na przewodach paliwowych - jednak to nie pomogło, chociaż troszke lepiej już sie tam to paliwo w zbiorniku przelewało. kupiłem teraz na allegro zestawy naprawcze do pompy wysokiego ciśnienia ale poprostu nie mam kiedy narazie tego zrobić. kupiłem uszczelki i grupe zaworów zwrotnych. reszta, uznałem z mechanikiem że jest dobra, ponieważ auto jeździ dobrze więc pompka tłoczy paliwo dlatego tej sekcji tłoczącej nie będe wymieniał. jak już to zrobie to napewno napisze. myśle że do końca przyszłego tygodnia czyli do 5 czerwca będzie finał tej sprawy. pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”