Swap 2.2 cdi na 2.7 cdi

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Marysza
VIP
Posty: 72
Rejestracja: 17 wrz 2016, o 17:46
VIN: WDB2030041F179911

Swap 2.2 cdi na 2.7 cdi

Post autor: Marysza » 11 sie 2019, o 19:47

Witam.

Padł mi silnik 2.2 cdi. Szukam czegoś na chodzie, żeby silnik podmienić i zastanawiam się nad większym silnikiem.

Więcej na ten temat można przeczytać tu : silnik-i-osprzet-f36/czy-to-juz-koniec-t24607-s15.html

Znalazłem takie ogłoszenie : https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... BJjCj.html

Z tego co tam jest napisane, ten silnik ma najechane tylko 136 tysięcy. Więc to niewiele w porównaniu z moim 2.2 gdzie strzeliło już ponad 280

Pytanie: Czy z silnika 2.2 do silnika 2.7 pasuje ten sam osprzęt?

Jeżeli pasuje to jak z awaryjnością jednostki 2.7? Wytrzyma dłużej niż 2.2 ?
Meniu
VIP
Posty: 913
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606
Lokalizacja: Tarnów małopolska

Re: Swap 2.2 cdi na 2.7 cdi

Post autor: Meniu » 14 sie 2019, o 09:09

O wytrzymałości to chyba nie ma co posiać bo tyle samo może pochodzić 2.2 co 2.7 i na odwrót. A co do przebiegu to tak z przymrużeniem oka to traktuj.
W203 Sedan C200 Kompressor automat polift 2004r Avangarde
polofix
VIP
Posty: 1325
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: Swap 2.2 cdi na 2.7 cdi

Post autor: polofix » 14 sie 2019, o 09:12

Marysza pisze:
11 sie 2019, o 19:47
Witam.

Padł mi silnik 2.2 cdi. Szukam czegoś na chodzie, żeby silnik podmienić i zastanawiam się nad większym silnikiem.

Więcej na ten temat można przeczytać tu : silnik-i-osprzet-f36/czy-to-juz-koniec-t24607-s15.html

Znalazłem takie ogłoszenie : https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... BJjCj.html

Z tego co tam jest napisane, ten silnik ma najechane tylko 136 tysięcy. Więc to niewiele w porównaniu z moim 2.2 gdzie strzeliło już ponad 280

Pytanie: Czy z silnika 2.2 do silnika 2.7 pasuje ten sam osprzęt?

Jeżeli pasuje to jak z awaryjnością jednostki 2.7? Wytrzyma dłużej niż 2.2 ?
Ja mam w 2.2 ponad 400 i ma się świetnie. W benzyniaku m111 ponad 300, fabryczna kompresja, zero zużycia.
Jeden z ostatnich M111 kompressor
WDB2032451F248605
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”