c 200 kompressor zgasł i nie odpala
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 cze 2009, o 11:58
- VIN:
- Lokalizacja: ck
c 200 kompressor zgasł i nie odpala
Witam.Jestem nowym forumowiczem .Od roku jestem posiadaczem w 203i jak do tej pory mnie nie zawiódł ,az do dziś.Jechałem sobie autem jak zwykle nagle zgasło i nie chce odpalić jest to 2litrowy kompressorz 2000rpo przekręceniu kluczyka rozrusznik kręci cały czas bez przerwy ale nie odpala moze ktos z was miał juz podobny przypadek.Proszę o podpowiedz .Pozdrawiam wszystkich forumowiczów:)
- iceman
- VIP
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 kwie 2008, o 13:59
- VIN:
- Lokalizacja: Leszno
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Najpierw odwiedź to: viewforum.php?f=8
A później sprawdź bezpieczniki, możę bezpiecznik, może pompa paliwa.
A później sprawdź bezpieczniki, możę bezpiecznik, może pompa paliwa.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- VIP
- Posty: 228
- Rejestracja: 9 paź 2008, o 18:45
- VIN:
- Lokalizacja: KASZUBY
jak kolega wyżej radził, sprawdź najpierw bezpieczniki w bagażniku, bo tamte odpowiadają za pompe paliwa, jeżeli są dobre, to wtedy sprawdź, czy pompa paliwa daje, a mianowicie, zdejmij osłony z silnikia i popuść śrubę na rurce co prowadzi paliwo do wtrysków, jeżeli nie będzie lecieć, to na 100% pompa w zbiorniku Ci siadła
Był: WDB2030451A119554
Jest: WDB2030451F002032
Jest: WDB2030451F002032
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- tpolo
- VIP
- Posty: 186
- Rejestracja: 23 wrz 2008, o 07:41
- VIN:
- Lokalizacja: warm-mazur
czy mają ależ owszem nie nazywa się to pompa wstępna tylko zasadnicza, benzyniak nie potrzebuje nie wiadomo jakiego ciśnienia na wtryskach-zaspokaja się w granicach 0,8 do 3 bara wyłączając silniki z wtryskiem benzyny bezpośrednio do komory spalania GDI i podobne gdzie ciśnienie dochodzi do 150 bar. a więc zwykła pompka elektryczna w zbiorniku zaspokaja takie parametry.
T 200CDI-500.000 km na osiach i jedziemy dalej, kolektor zreanimowany, znowu pełna moc :-)
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- tpolo
- VIP
- Posty: 186
- Rejestracja: 23 wrz 2008, o 07:41
- VIN:
- Lokalizacja: warm-mazur
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
No wiesz są samochody, w których jest jedna pompka, który jest przy silniku i zasysa paliwo ze zbiornika, tutaj nie drążyłem wiedzy, bo mam CDI i wiem, że tam jest jedna pompka elektryczna "w barażniku" (nie we wszystkich) i druga pompa wysokiego ciśnienia napędzana od rozrządu. Kwestia CDI jest mi lepiej znana, bo mnie dotyczy.
P.S. Człowiek uczy się całe życie.
P.S. Człowiek uczy się całe życie.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- VIP
- Posty: 228
- Rejestracja: 9 paź 2008, o 18:45
- VIN:
- Lokalizacja: KASZUBY
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Z tym nie ma tematu, to niektóre CDI mają 2 pompy (wstępną i wysokiego ciśnienia), benzyna ma jedną w bagażniku, a ja myślełem, że ona jest pod maską.v126
u mnie jest tylko jedna pompa w baku, żadnych wiecej nie ma, nie wiem jak jest w innych benzyniakach
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom