Nie chce odpalić
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 gru 2009, o 09:49
- VIN:
- Lokalizacja: Krakow
- tjwasiak
- Użytkownik
- Posty: 501
- Rejestracja: 27 lis 2009, o 05:51
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Za 1470 kupiłeś... wtryskiwacz "regenerowany w fabryce"... Boscha
Widzę, że coraz ciekawsze "bajery" sprzedają klientom w ASO.
Konsultant serwisowy z Gottlieba Daimlera nie potrafił zrozumieć jakim cudem nasz OM612 pracuje "jak nowe CDI" (w domyśle przynajmniej OM646/647/642, albo nawet OM651)... Nie rozumiał też jakim cudem normalnie jeździ (i pracuje) mając 3 różne rodzaje wtryskiwaczy. I dziwił się że jest taki mocny
Różnicę dawek można sprawdzić komputerowo. Nie wiem czy masz jeszcze OM611 (wtedy starczy Carsoft), czy już OM646 (wtedy koniecznie SD). Następstwem dużych różnic dawek może być w skrajnym przypadku nierówna praca silnika (głównie przy niskich obciążeniach), jednak do pewnego stopnia (całkiem sporego z resztą) różnice w dawkach są wyrównywane przez sterownik silnika.
Widzę, że coraz ciekawsze "bajery" sprzedają klientom w ASO.
Konsultant serwisowy z Gottlieba Daimlera nie potrafił zrozumieć jakim cudem nasz OM612 pracuje "jak nowe CDI" (w domyśle przynajmniej OM646/647/642, albo nawet OM651)... Nie rozumiał też jakim cudem normalnie jeździ (i pracuje) mając 3 różne rodzaje wtryskiwaczy. I dziwił się że jest taki mocny
Różnicę dawek można sprawdzić komputerowo. Nie wiem czy masz jeszcze OM611 (wtedy starczy Carsoft), czy już OM646 (wtedy koniecznie SD). Następstwem dużych różnic dawek może być w skrajnym przypadku nierówna praca silnika (głównie przy niskich obciążeniach), jednak do pewnego stopnia (całkiem sporego z resztą) różnice w dawkach są wyrównywane przez sterownik silnika.
-
- Użytkownik
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 gru 2009, o 09:49
- VIN:
- Lokalizacja: Krakow
- tjwasiak
- Użytkownik
- Posty: 501
- Rejestracja: 27 lis 2009, o 05:51
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Takie części jak na przykład wtryskiwacze, czy turbosprężarki są dostępne jako nowe (nie zawsze do aut już nieprodukowanych, okrutnie drogie, starą część możesz sobie zabrać) albo regenerowane fabrycznie (tańsze, ale nie dostaniesz swojej części, bo ona wraca do regeneracji).
Tak robią bodaj wszyscy producenci. Tyle że ASO nie powinno takich głupot ludziom opowiadać
Tak robią bodaj wszyscy producenci. Tyle że ASO nie powinno takich głupot ludziom opowiadać
-
- Użytkownik
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 gru 2009, o 09:49
- VIN:
- Lokalizacja: Krakow
- zablockm
- VIP
- Posty: 375
- Rejestracja: 13 maja 2008, o 10:35
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa / Otwock
mój śmigał na dwóch rodzajach wtrysków i było ok.
Szczerze to śmiać mi się chce z tych opowieści zasłyszanych w serwisach....
i o wielkim "profesjonalizmie" jeśli chodzi o obsługę
Tylko raz zaskoczyli mnie wmiarę pozytywnie jak pojechałem w Aleje po części do auta, notabene do c199 . Po godzinie stania w kolejce (oczywiście 3 stanowiska a jeden ziewający człowiek który chyba za karę tam pracuje) łaskawie zaprosili do osobnego pokoju gdzie przy kawie dowiedziałem się że autko dostanie "swojego" opiekuna.
....szkoda że nasze w203 tak nie mają
Szczerze to śmiać mi się chce z tych opowieści zasłyszanych w serwisach....
i o wielkim "profesjonalizmie" jeśli chodzi o obsługę
Tylko raz zaskoczyli mnie wmiarę pozytywnie jak pojechałem w Aleje po części do auta, notabene do c199 . Po godzinie stania w kolejce (oczywiście 3 stanowiska a jeden ziewający człowiek który chyba za karę tam pracuje) łaskawie zaprosili do osobnego pokoju gdzie przy kawie dowiedziałem się że autko dostanie "swojego" opiekuna.
....szkoda że nasze w203 tak nie mają
C270 - 2001 - 212 KM/506 Nm - EX
C320 - 2000 - 218 KM - ELEGANCE - EX
Oferuję najnowsze mapy do systemów nawigacji dla MB i nie tylko. STAR DIAGNOSIS Zapraszam. Tel. 535-708-888
C320 - 2000 - 218 KM - ELEGANCE - EX
Oferuję najnowsze mapy do systemów nawigacji dla MB i nie tylko. STAR DIAGNOSIS Zapraszam. Tel. 535-708-888
- tjwasiak
- Użytkownik
- Posty: 501
- Rejestracja: 27 lis 2009, o 05:51
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
To że numer na wtryskiwaczu się nie zgadza, to jeszcze pikuś - bo wtryskiwacze generalnie różnią się końcówką (przy czym różne wtryskiwacze mogą mieć tą samą końcówkę - np 0 445 110 011, 0 445 110 024 i 0 445 110 071). Gorzej jeśli korpus wtryskiwacza "jest z innej epoki" - u nas bodaj 2 korpusy są od OM646/647 (żeby były chociaż takie same ). Oczywiście we wszystkich wtryskiwaczach są takie same końcówki, zupełnie niezgodne z żadnym z wtryskiwaczy
- zablockm
- VIP
- Posty: 375
- Rejestracja: 13 maja 2008, o 10:35
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa / Otwock
-
- VIP
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 wrz 2011, o 21:03
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków NH
Auto nie pali, nie kręci
Witam,
Samochód to W203 2.0 115km Kombi 2002r.
Dziś rano ide do garażu chciałem odpalić samochód a on "nic" rozrusznik nie kręci słychać tylko PYKNIĘCIE ..
Akumlator właśnie się łąduje ale jest naładowany raczej bo już słychać bombelki ...
Co to może być ?
I druga sprawa można go odpalać na popych ?
Samochód to W203 2.0 115km Kombi 2002r.
Dziś rano ide do garażu chciałem odpalić samochód a on "nic" rozrusznik nie kręci słychać tylko PYKNIĘCIE ..
Akumlator właśnie się łąduje ale jest naładowany raczej bo już słychać bombelki ...
Co to może być ?
I druga sprawa można go odpalać na popych ?
-
- VIP
- Posty: 220
- Rejestracja: 25 wrz 2010, o 00:11
- VIN: WDB2030461A828407
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- VIP
- Posty: 995
- Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: wroc
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- VIP
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 wrz 2011, o 21:03
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków NH
Więc tak doładował się akumlator i odpalił ... ale przyczyne i tak trzeba znaleźć ...
Pytanie czy:
TO była wina akumlatora czy po prostu po odłączeniu kabli aby doładować akumator coś sie zresetowało i odpalił.
Jak nie chciał zapalić na ekranie pojawiła się taka kontrolka czy coś.
Wyglądała jak literka P w nawiasie czy tam kółeczku ? co tomoglo byc
Pytanie czy:
TO była wina akumlatora czy po prostu po odłączeniu kabli aby doładować akumator coś sie zresetowało i odpalił.
Jak nie chciał zapalić na ekranie pojawiła się taka kontrolka czy coś.
Wyglądała jak literka P w nawiasie czy tam kółeczku ? co tomoglo byc