Nie chce odpalić

Moderator: Dziki Mar

jawor74
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 27 gru 2009, o 09:49
VIN:
Lokalizacja: Krakow

Post autor: jawor74 »

W ASO poruszyłem temat regeneracji wtryska, bo nowy kosztuje 1470 zł z10% rabatem,to powiedzieli ze producent nie zaleca regeneracji ,i oni czegoś takiego nie będą robić .A cz tą rożnice dawek można jakoś sprawdzić i co może być tego następstwem.
w203 220 CDI 2003r
Awatar użytkownika
tjwasiak
Użytkownik
Posty: 501
Rejestracja: 27 lis 2009, o 05:51
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

Za 1470 kupiłeś... wtryskiwacz "regenerowany w fabryce"... Boscha :haha:
Widzę, że coraz ciekawsze "bajery" sprzedają klientom w ASO.
Konsultant serwisowy z Gottlieba Daimlera nie potrafił zrozumieć jakim cudem nasz OM612 pracuje "jak nowe CDI" (w domyśle przynajmniej OM646/647/642, albo nawet OM651)... Nie rozumiał też jakim cudem normalnie jeździ (i pracuje) mając 3 różne rodzaje wtryskiwaczy. I dziwił się że jest taki mocny :wysmiewacz:

Różnicę dawek można sprawdzić komputerowo. Nie wiem czy masz jeszcze OM611 (wtedy starczy Carsoft), czy już OM646 (wtedy koniecznie SD). Następstwem dużych różnic dawek może być w skrajnym przypadku nierówna praca silnika (głównie przy niskich obciążeniach), jednak do pewnego stopnia (całkiem sporego z resztą) różnice w dawkach są wyrównywane przez sterownik silnika.
jawor74
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 27 gru 2009, o 09:49
VIN:
Lokalizacja: Krakow

Post autor: jawor74 »

Powiadasz że ASO sprzedaje regenerowane wtryski, i wciskają kit ludziom że są funkiel nowe? I czy nowy powinien kosztować więcej.
w203 220 CDI 2003r
Awatar użytkownika
tjwasiak
Użytkownik
Posty: 501
Rejestracja: 27 lis 2009, o 05:51
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

Takie części jak na przykład wtryskiwacze, czy turbosprężarki są dostępne jako nowe (nie zawsze do aut już nieprodukowanych, okrutnie drogie, starą część możesz sobie zabrać) albo regenerowane fabrycznie (tańsze, ale nie dostaniesz swojej części, bo ona wraca do regeneracji).

Tak robią bodaj wszyscy producenci. Tyle że ASO nie powinno takich głupot ludziom opowiadać :dobani:
jawor74
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 27 gru 2009, o 09:49
VIN:
Lokalizacja: Krakow

Post autor: jawor74 »

Poprosiłem o zwrot starego wtryskiwacza i dostałem .

[ Dodano: 2010-01-27, 23:28 ]
Chyba musimy temat przenieść do innego działu.
w203 220 CDI 2003r
Awatar użytkownika
zablockm
VIP
Posty: 375
Rejestracja: 13 maja 2008, o 10:35
VIN:
Lokalizacja: Warszawa / Otwock

Post autor: zablockm »

mój śmigał na dwóch rodzajach wtrysków i było ok. :haha:

Szczerze to śmiać mi się chce z tych opowieści zasłyszanych w serwisach....
i o wielkim "profesjonalizmie" jeśli chodzi o obsługę :mb:

Tylko raz zaskoczyli mnie wmiarę pozytywnie jak pojechałem w Aleje po części do auta, notabene do c199 . Po godzinie stania w kolejce (oczywiście 3 stanowiska a jeden ziewający człowiek który chyba za karę tam pracuje) :dobani: łaskawie zaprosili do osobnego pokoju gdzie przy kawie dowiedziałem się że autko dostanie "swojego" opiekuna. :usmiech:

....szkoda że nasze w203 tak nie mają :mysli:
C270 - 2001 - 212 KM/506 Nm - EX
C320 - 2000 - 218 KM - ELEGANCE - EX
Oferuję najnowsze mapy do systemów nawigacji dla MB i nie tylko. STAR DIAGNOSIS Zapraszam. Tel. 535-708-888
Awatar użytkownika
tjwasiak
Użytkownik
Posty: 501
Rejestracja: 27 lis 2009, o 05:51
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

To że numer na wtryskiwaczu się nie zgadza, to jeszcze pikuś - bo wtryskiwacze generalnie różnią się końcówką (przy czym różne wtryskiwacze mogą mieć tą samą końcówkę - np 0 445 110 011, 0 445 110 024 i 0 445 110 071). Gorzej jeśli korpus wtryskiwacza "jest z innej epoki" - u nas bodaj 2 korpusy są od OM646/647 (żeby były chociaż takie same :haha: ). Oczywiście we wszystkich wtryskiwaczach są takie same końcówki, zupełnie niezgodne z żadnym z wtryskiwaczy :rotfl:
Awatar użytkownika
zablockm
VIP
Posty: 375
Rejestracja: 13 maja 2008, o 10:35
VIN:
Lokalizacja: Warszawa / Otwock

Post autor: zablockm »

hehe muszę obejrzeć to Wasze s203 :haha:
C270 - 2001 - 212 KM/506 Nm - EX
C320 - 2000 - 218 KM - ELEGANCE - EX
Oferuję najnowsze mapy do systemów nawigacji dla MB i nie tylko. STAR DIAGNOSIS Zapraszam. Tel. 535-708-888
Malitek
VIP
Posty: 19
Rejestracja: 23 wrz 2011, o 21:03
VIN:
Lokalizacja: Kraków NH

Auto nie pali, nie kręci

Post autor: Malitek »

Witam,

Samochód to W203 2.0 115km Kombi 2002r.


Dziś rano ide do garażu chciałem odpalić samochód a on "nic" rozrusznik nie kręci słychać tylko PYKNIĘCIE ..

Akumlator właśnie się łąduje ale jest naładowany raczej bo już słychać bombelki ...


Co to może być ?


I druga sprawa można go odpalać na popych ?
spawel
VIP
Posty: 220
Rejestracja: 25 wrz 2010, o 00:11
VIN: WDB2030461A828407
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spawel »

Na popych - tylko manual
w203 / 2005 C180 kompressor
Avantgarde - Sport Edition
misha1982
VIP
Posty: 995
Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: wroc

Post autor: misha1982 »

a próbował ktoś kiedyś sequentronica na popych odpalić, ciekawy jestem czy się da??
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

Sprawdz bezpiecznik rozrusznika.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

mrbraindeath pisze: Mlotem uderz, moze padl :)
Tylko, że w W203 jest ciężki dostęp do rozrusznika - to już nie to samo co w W123 :haha:
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Przekaźnik tyka, więc spróbuj wyjąć i włożyć przekaźnik i bezpiecznik (oczywiście bez kluczyka w stacyjce).
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Malitek
VIP
Posty: 19
Rejestracja: 23 wrz 2011, o 21:03
VIN:
Lokalizacja: Kraków NH

Post autor: Malitek »

Więc tak doładował się akumlator i odpalił ... ale przyczyne i tak trzeba znaleźć ...
Pytanie czy:

TO była wina akumlatora czy po prostu po odłączeniu kabli aby doładować akumator coś sie zresetowało i odpalił.


Jak nie chciał zapalić na ekranie pojawiła się taka kontrolka czy coś.


Wyglądała jak literka P w nawiasie czy tam kółeczku ? co tomoglo byc
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”