siwix pisze: ↑22 kwie 2019, o 08:15
Ale żeś uparty. W aucie jest jeden system PTS awaria jednego podzespołu powoduje jego wyłączenie i tyle.
I to jest błąd bo jeżeli już to należało zrobić w jednym systemie DWA niezależne podzespoły nie sądzisz ?
olafik pisze: ↑22 kwie 2019, o 08:39
Starość nie radość.
Masz rację z tym że NIE wszyscy ją dożyją
kiler22 pisze: ↑22 kwie 2019, o 11:42
tak został zaprojektowany i tyle
zawsze możesz napisać @ do inżynierów którzy to projektowali że Twoim zdaniem wypuścili bubla i niewiele więcej
Ci inżynierzy to chyba byli z Bangladeszu albo Czadu bo to moim zdaniem rzeczywiście bubel - zresztą jak wiele innych - np. aby wymontować radio trzeba rozbebeszyć cały środkowy panel/konsolę łącznie z środkową regulacją nawiewu , popielniczką i zabudowę lewarka biegów zamiast dwie zaślepki a w nich dwie śrubki i radio w 1 min. mamy na wierzchu ale pewno i taki co poniektórzy powiedzą że się czepiam
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2019, o 16:17 przez 7dziadek, łącznie zmieniany 1 raz.
To nie FSO czy inne daewoo, żeby wszystko było montowane na śruby pod zaślepkami. Nie jestem pewny ale dwa systemy są w passatach, gdzie aby włączyć czujniki z przodu, trzeba nacisnąć guzik na konsoli, bo tylne zaliczają się z automatu (albo odwrotnie).
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
W203 C200 M271 2005 Był W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
7dziadek pisze: ↑22 kwie 2019, o 15:07
Ci inżynierzy to chyba byli z Mangladeszu albo Czadu bo to moim zdaniem rzeczywiście bubel - zresztą jak wiele innych - np. aby wymontować radio trzeba rozbebeszyć cały środkowy panel/konsolę łącznie z środkową regulacją nawiewu , popielniczką i zabudowę lewarka biegów zamiast dwie zaślepki a w nich dwie śrubki i radio w 1 min. mamy na wierzchu ale pewno i taki co poniektórzy powiedzą że się czepiam
nie mam pojęcia skąd byli
całkiem możliwe że wyciągasz radio np co 2 dni , wtedy takie rozwiązanie może przeszkadzać
niestety masz tylko dwie możliwości - przywyknąć albo zmienić na VAGa czy opla czy cokolwiek innego
7dziadek pisze: ↑22 kwie 2019, o 15:07
Ci inżynierzy to chyba byli z Mangladeszu albo Czadu bo to moim zdaniem rzeczywiście bubel - zresztą jak wiele innych - np. aby wymontować radio trzeba rozbebeszyć cały środkowy panel/konsolę łącznie z środkową regulacją nawiewu , popielniczką i zabudowę lewarka biegów zamiast dwie zaślepki a w nich dwie śrubki i radio w 1 min. mamy na wierzchu ale pewno i taki co poniektórzy powiedzą że się czepiam
nie mam pojęcia skąd byli
całkiem możliwe że wyciągasz radio np co 2 dni , wtedy takie rozwiązanie może przeszkadzać
niestety masz tylko dwie możliwości - przywyknąć albo zmienić na VAGa czy opla czy cokolwiek innego
ps tak na marginesie - co to jest Mangladesz ??
Kolego nie ważne jak często ale chodzi o to że 'sztuka cierpi' no i bije po portfelu
sorry za literówkę , poprawiono
A co tam radio, w "nowszych" autach rozrząd z tyłu silnika. Jest przez to dużo bardziej uciążliwy i kosztowny przy wymianie a statystycznie grzebie się tam tak często jak we wspomnianym radio. Myślę, że wiele można tak wymieniać.
Wracając do tematu to mając jakiś bajer w aucie trzeba liczyć się z tym, że kiedyś może się zepsuć. Tak samo to jest w VAG i tak samo w MB, bo tu i tu są wersje bogatsze i biedniejsze w wyposażeniu.