silnik nie odpala

Moderator: Dziki Mar

morfeusz1974
VIP
Posty: 11
Rejestracja: 12 wrz 2009, o 15:33
VIN:
Lokalizacja: zabrze

silnik nie odpala

Post autor: morfeusz1974 »

Witam wszystkich mam problem z moim MB c200 cdi a mianowicie wieczorkiem przyjechalem wszystko było ok rano wchodze do samochodu troche sie spieszylem wsadzilem kluczyk do stacyjki i od razu przekreciłem auto zapaliło i od razu zgasło od tej pory nie potrafie go zapalic ,otworzyłem maske zdemontowałem pokrywe nad filtrem i po właczeniu zapłonu cos w tych okolicach delikatnie piszczy juz mi rece opadaja dzwoniłem do serwisu kazali przycholowac auto kurde przecie to koszty straszne moze koledzy cos doradza pomocy
w200 cdi sedan manual rok 2002
Awatar użytkownika
*Mercedes_CDI*
Użytkownik
Posty: 578
Rejestracja: 10 maja 2009, o 11:50
VIN:
Lokalizacja: UE
Kontakt:

Post autor: *Mercedes_CDI* »

niech oni przyjada z laweta :mysli:
dziwni sa Ci z ASO naprawde :rotfl:
*Mercedes coupe sport ; C200CDI ; 2003 ;*
*Mercedes_CDI* pozdrawia [you] :hejka:

"The best or nothing"

**
morfeusz1974
VIP
Posty: 11
Rejestracja: 12 wrz 2009, o 15:33
VIN:
Lokalizacja: zabrze

Post autor: morfeusz1974 »

huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :zacieszacz: :haha: :hejka: :mb: okazało sie ze jest ZALANY kolega a linka przyjechał i gitara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
w200 cdi sedan manual rok 2002
jacek9971
VIP
Posty: 9
Rejestracja: 28 maja 2009, o 21:14
VIN:
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: jacek9971 »

witam
mialem podobny przypadek w 220 cdi i tez niechcial odpalic pozniej odpalil i w koncu po kilku dniach nie odpalil wcale okazalo sie izx padl jeden wtryskiwacz , koszt wymiana 500 zl. ale jak nie chce odpalic a musisz dojechac do serwisu psiknij lekko ok 2 sek plakiem do czyszczenia taspicerki w filtr powietrza i powinnien zapalic bez problemu - sprawdzilem to sam i dziala -- laweta niae byla potrzebna / samostart dla diesla jest za silny dlatego plak/

[ Komentarz dodany przez: V126: 2009-10-14, 20:28 ]
CDI ma wtryskiwacze CommonRail, przez większość nazywane po prostu wtryskami, nie ma pompowtryskiwaczy.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2009, o 20:25 przez jacek9971, łącznie zmieniany 1 raz.
W 203 220CDI 2003 ELEGANT
morfeusz1974
VIP
Posty: 11
Rejestracja: 12 wrz 2009, o 15:33
VIN:
Lokalizacja: zabrze

Post autor: morfeusz1974 »

Dzięki za rade mam psikac we wlot który jest za grilem ?
a tak z innej beczki na filtrze jest wskaznik do 100 w okienku jest biało powiedz mi czy wymiana filtra jak bedzie czerwono czy ten własnie biały kolor oznacza zapełniony filter pozdrawiam?
i jeszcze jedno pytanie za filtrem paliwa jest krótki bagnet do czego on jest? :mysli: :mysli: :mysli:
w200 cdi sedan manual rok 2002
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

morfeusz1974 pisze:Dzięki za rade mam psikac we wlot który jest za grilem ?
Spróbuj, zobaczysz co się stanie... Psikać należy prosto w kolektor byle za filtrem powietrza i przepływomierzem!!
morfeusz1974 pisze:i jeszcze jedno pytanie za filtrem paliwa jest krótki bagnet do czego on jest?
Chodzi ci o rurkę bagnetu do pomiaru poziomu oleju??

[ Komentarz dodany przez: V126: 2009-10-14, 20:29 ]
Wyciąłem z twojego postu o tym pompowtrysku, ponieważ poprawiłem poprzedni post.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2009, o 20:27 przez mercfan, łącznie zmieniany 1 raz.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
morfeusz1974
VIP
Posty: 11
Rejestracja: 12 wrz 2009, o 15:33
VIN:
Lokalizacja: zabrze

Post autor: morfeusz1974 »

wyglada to jak bagnet tylko całosc ma długosc jakies 20 cm to raczej nie jest do pomiaru oleju bo miska jest na dole
w200 cdi sedan manual rok 2002
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Może to być coś w rodzaju odmy, odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika. Niektóre auta ponoć miały takie kanały do badania składu gazów w skrzyni korbowej, Miałem takie coś w Audi V8..
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Tobie chyba chodzi o takie porkętło na obudowie filtra powietrza, bok którego jest skala z procentami. Dobrze myślę?
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
morfeusz1974
VIP
Posty: 11
Rejestracja: 12 wrz 2009, o 15:33
VIN:
Lokalizacja: zabrze

Post autor: morfeusz1974 »

zrobie fotke i wstawię
w200 cdi sedan manual rok 2002
dziuniek31
Użytkownik
Posty: 61
Rejestracja: 22 maja 2009, o 12:13
VIN:
Lokalizacja: warszawa

Post autor: dziuniek31 »

palił więcej przy zepsutym 1 wtrysku?
jacek9971
VIP
Posty: 9
Rejestracja: 28 maja 2009, o 21:14
VIN:
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: jacek9971 »

wskaznik na flltrze powietrza gdzie sa procenty to sciema nie patrzcie na to filtr trzebawymieniac co wymiane oleju i bedzie ok.
z tylu silniku miarka jest prawdopodobniie do oleju skrzyni biegow olej wymienic co 60 000 km.
a jak wtryskiwacz padnie nawet jeden to moze silnik nie odpalic bo ropka przwodem wraca do zbiornika a nie na wtryski bo nie ma cisnienie poprostu wtrysk przepuszcza.a plakiem w filtr psiknac delikatnie bo zaworki zagraja ale odpali nietrzeba wzywac lawety -- sprawdzone
Ostatnio zmieniony 16 paź 2009, o 12:39 przez jacek9971, łącznie zmieniany 1 raz.
W 203 220CDI 2003 ELEGANT
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

jacek9971 pisze:z tylu silniku miarka jest prawdopodobniie do oleju skrzyni biegow olej wymienic co 60 000 km.
Z tym że kolega ma manualną skrzynię...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
jacek9971
VIP
Posty: 9
Rejestracja: 28 maja 2009, o 21:14
VIN:
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: jacek9971 »

no ja mam automat ale niewidze problemu wejdz w strefe vip i sciagnij instrukcie do mb a ja sam jeszcze sprawdze ale jestem prawie na 100 % pewien ze to miarka do skrzyni biegoe
W 203 220CDI 2003 ELEGANT
morfeusz1974
VIP
Posty: 11
Rejestracja: 12 wrz 2009, o 15:33
VIN:
Lokalizacja: zabrze

nie pali

Post autor: morfeusz1974 »

witam wiem ze moze był omawiany ten problem ale myslałem za pierwszym razem ze go zalałem ale niestety!!!!!!! po nocy mam problem auto zaraz zapali i gasnie i nie moge go zapalic zeby zapalic musze go na hol i dopiero zapali po 10 minutach ciagania co to moze byc a jak zapali to juz cały dzien odpala normalnie momózcie co mam zrobic
w200 cdi sedan manual rok 2002
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”