Dziwna reguła działania spryskiwaczy

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Może tak leci, żeby nie wystudzić za bardzo dysz spryskiwaczy :bezradny: , ale u czeslaw555 to nie jest to, tylko jak już coś jest uszkodzone. Serwis niby powinien mówić dobrze, bo mają Star Diagnosis, ale fakt, że pracują tam mało wykwalifikowani ludzie sprawia, że czasami lepiej ich omijać.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
tjwasiak
Użytkownik
Posty: 501
Rejestracja: 27 lis 2009, o 05:51
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

Drobna uwaga... Jeśli ładowanie jest takie wysokie może się okazać że to jednak akumulator pada. Dziś 2 letni akumulator potrafi być złomem - bardzo często jest tak, że akumulator "na pierwszy montaż" żyje, a jak padnie to trzeba wymieniać właśnie co 2 lata. Problem zaobserwowałem nie tylko na autach osobowych, lecz również użytkowych.
Półtoraroczna Centra właśnie została zdiagnozowana jako padaka (wygląda jakby miała zwarcie). Jakiś Banner 92Ah ma ochotę jeszcze współpracować - próbuję ładować małym prądem, jutro stawiam diagnozę ostateczną. Wymieniać mogę długo - większość aut, które przyprowadzają klienci praktycznie nie ma akumulatorów. A później dziwota, że sterowanie urządzeń hydraulicznych pada...

Odnośnie SAMa - naprawa, jeśli ktoś się jej podoła jest pewnie możliwa. Co do kwestii samego padu - nie takie cuda widziałem, choć dotyczy to aut użytkowych skandynawskiej produkcji...
czeslaw555
VIP
Posty: 324
Rejestracja: 15 gru 2009, o 18:45
VIN: brak vin
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: czeslaw555 »

mercmarcin mam podobnie jak u Ciebie ,płyn leci parę razy w krótkich partiach i potem cisza i nic już nie wraca po jakimś czasie ,muszę wyłączyć i włączyć silnik i znowu jak wyżej .Problem jak jechać po autostradzie z takim problemem i to przez 1200 km w jedną stronę ? u nas można zjechać na chwilkę na pobocze ,pstryknąć kluczykim i znowu sika i jechać dalej.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
zezek1990
Użytkownik
Posty: 673
Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
VIN:
Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK

Post autor: zezek1990 »

żeby zgasić samochód nie musisz się zatrzymywać,

Niestety nie tylko ty masz masz problem ze spryskiwaczami.
mercmarcin
Użytkownik
Posty: 919
Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
VIN:
Lokalizacja: warszawa

Post autor: mercmarcin »

ja nie musze wyłączać silnika, żeby ponownie zaczął lecieć płyn, wystarczy chwile odczekać. Kurcze według mnie to gdzieś ten płyn przymarza. Nawet sam strumień jest taki delikutaśny, zupełnie inny niż jak jest ciepło.

A może niech się wypowiedza osoby z podobnym problemem, czy mają tak od zawsze, czy od nastania wielkich mrózów?
był W203, W211 aktualnie W204 1.8 kompressor
Awatar użytkownika
tjwasiak
Użytkownik
Posty: 501
Rejestracja: 27 lis 2009, o 05:51
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

zezek1990 pisze:żeby zgasić samochód nie musisz się zatrzymywać,

Niestety nie tylko ty masz masz problem ze spryskiwaczami.
A jak chcesz to przeprowadzić w automacie? Zwłaszcza przy prędkościach autostradowych??? Co innego auta z manualną skrzynią biegów...
czeslaw555
VIP
Posty: 324
Rejestracja: 15 gru 2009, o 18:45
VIN: brak vin
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: czeslaw555 »

ja akurat nie mam automatu tylko manual ,czyli mogę wyłączyć i włączyk stacyjkę podczas jazdy i żaden komp mi nie zgłupieje ?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Ta, tylko uważaj na brak wspomagania kiery i twardy hamulec...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
rosmo
Użytkownik
Posty: 181
Rejestracja: 13 cze 2009, o 19:33
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rosmo »

tjwasiak pisze:Drobna uwaga... Jeśli ładowanie jest takie wysokie może się okazać że to jednak akumulator pada. Dziś 2 letni akumulator potrafi być złomem - bardzo często jest tak, że akumulator "na pierwszy montaż" żyje, a jak padnie to trzeba wymieniać właśnie co 2 lata. Problem zaobserwowałem nie tylko na autach osobowych, lecz również użytkowych.
Półtoraroczna Centra właśnie została zdiagnozowana jako padaka (wygląda jakby miała zwarcie). Jakiś Banner 92Ah ma ochotę jeszcze współpracować - próbuję ładować małym prądem, jutro stawiam diagnozę ostateczną.
Zgadzam się, aku coraz gorsze robią, jeszcze te bezobsługowe jakość trzymają, bo za większe pieniądze. Siostrze dzisiaj padł taki 2-latek, ładowanie nic nie daje, złom z dnia na dzień.
C 270cdi, ASB, Elegance, 2004 po f-lift.
WDB2030161A654788
czeslaw555
VIP
Posty: 324
Rejestracja: 15 gru 2009, o 18:45
VIN: brak vin
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: czeslaw555 »

dzięki za info ,to akurat znam z innych aut ,obawiałem się tylko że może mi komp sprawi przykrą niespodziankę ale jak nie ,to dam radę w razie co.
Pozdrawiam
jarekter
VIP
Posty: 222
Rejestracja: 25 paź 2008, o 11:30
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jarekter »

czeslaw555 pisze:ja akurat nie mam automatu tylko manual ,czyli mogę wyłączyć i włączyk stacyjkę podczas jazdy i żaden komp mi nie zgłupieje ?
od ABS i ESP zwariuje :usmiech:
rosmo pisze:Zgadzam się, aku coraz gorsze robią, jeszcze te bezobsługowe jakość trzymają, bo za większe pieniądze. Siostrze dzisiaj padł taki 2-latek, ładowanie nic nie daje, złom z dnia na dzień.
teraz aku robi sie na 10 tys. odpaleń :zly:
a ja mam 11 letni org i pali jeszcze ale to już jego końcówka :dokuczacz: kreci ale bez przekonania :placz:

czeslaw555 sprawdź przekaźnik a najlepiej to go wymień :ok:
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Tak najlepiej to sprawdź podłączając inny akumulator.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
czeslaw555
VIP
Posty: 324
Rejestracja: 15 gru 2009, o 18:45
VIN: brak vin
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: czeslaw555 »

hmm...co z tym akumulatorem ? mój kreci dobrze ,auto odpala bez problemów,o co tu chodzi ? jaki przekaźnik ładowania ,gdzie on jest ?
Pozdrawiam
mercmarcin
Użytkownik
Posty: 919
Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
VIN:
Lokalizacja: warszawa

Post autor: mercmarcin »

jezeli aku kreci przy takich mrozach, to trudno go podejrzewac o to, ze jest na wykonczeniu!
był W203, W211 aktualnie W204 1.8 kompressor
jarekter
VIP
Posty: 222
Rejestracja: 25 paź 2008, o 11:30
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jarekter »

czeslaw555 sprawdź przekaźnik pompki płynu od spryskiwacza :!:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie, szyby, blachy”