uklad paliwowy
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 gru 2009, o 19:29
- VIN:
- Lokalizacja: polichna
uklad paliwowy
witam mam problem moj w 203 2.2cdi nie wchodzi mi na obroty a mianowicie wykrecilem pompe paliwowa ponieweaz ciekla mi jedna sekcja obczyscilem skrecilem pomoglo nie cieknie ale o tej pory nie da sie przekroczyc 3 tys obrotow podlaczalem go pod komputer i niema bledow jak ktos wie ja pomoc bylbym wdzieczny
Ostatnio zmieniony 4 mar 2010, o 21:31 przez kabatmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
MERCEDESW203
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 gru 2009, o 19:29
- VIN:
- Lokalizacja: polichna
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
mercfan pisze: Jeżeli na postoju to obroty nie wzrosną powyżej 3000, takie zabezpieczenie przeciw rozbieganiu i przegrzaniu.
czy aby napewno ??
u mnie nie ma takowego odcięcia spokojnie dokręce do maxa i dopiero odcina
i jeszcze jedno przychodzi mi do głowy !!
nigdy nie wyciągałem pompy z W203
ale w innych Dieslach pompe ustawia się na cechy i jest jeszcze regulacja na elipsach
(jeden ząb w prawo/lewo i już jest masakra
a finalnie ustawia się na elipsach
...tutaj bym szukał przyczyny na wstępie
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- VIP
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 sie 2009, o 17:07
- VIN:
- Lokalizacja: Jaworzno
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 gru 2009, o 19:29
- VIN:
- Lokalizacja: polichna
Oleju nie sprawdzisz w w 203 jak wlałeś 6.2l to jest ok tyle wchodzi i to niema nic wspólnego z obrotami ja mam tak samo z tymi obrotami i ntu pampa jak się wkręca to niema ząbków jest taki sworzeń wychodzący z pompy i nasadka która nakładasz na ten sworzeń nie da się inaczej i to wchodzi w obudowę silnika.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2010, o 22:39 przez kabatmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
MERCEDESW203
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- Rumcajs
- VIP
- Posty: 1096
- Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
kabatmarcin a to dlaczego nie sprawdzisz oleju chyba z lenistwa , bo są dwa sposoby sprawdzenia poziomu oleju w W203 , ponadto nie pisz bzdur , bo tym sposobem wprowadzasz innych w błąd i nie 6,2l oleju "wchodzi" , tylko jak instrukcja nakazuje 6,5l . Co do pompy to życzę powodzenia nikt kto ma jakiekolwiek pojęcie , sam za pompę się nie bierze i nie gmyra przy niej byle śrubokręcikiem No ale to Twoja bryka Pozdrawiam cieplutkokabatmarcin pisze:oleju niesprawdzisz w w 203 jak wlales 6.2l to jest ok tyle wchodzi...
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
Moim zdaniem pompa sama w sobie nie ma nic do tego ze silnik nie wkreca sie na 3000obr. Gdyby pompa nie dawala rady, to silnik zgasl by. Na Twoim miejscu jeszcze raz przeskanowal bym modul sterujacy CDI pod katem bledow, bo nie wierze ze nie ma bledu.
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
-
- VIP
- Posty: 2
- Rejestracja: 4 mar 2010, o 17:05
- VIN:
Witam wszystkich.
Od dwóch dni mam podobny problem co RV6.
Po odpaleniu silnika i ruszeniu wszystko jest OK. Czuje się przyspieszenie, silnik się wkręca na wysokie obroty. Jednak po przejechaniu ok kilometra przyśpieszenie gdzieś ginie, a silnik na maxa łapie 3000 obrotów. Dodam, że mój Merc to c 220 cdi 2002.
Poratujcie.
Od dwóch dni mam podobny problem co RV6.
Po odpaleniu silnika i ruszeniu wszystko jest OK. Czuje się przyspieszenie, silnik się wkręca na wysokie obroty. Jednak po przejechaniu ok kilometra przyśpieszenie gdzieś ginie, a silnik na maxa łapie 3000 obrotów. Dodam, że mój Merc to c 220 cdi 2002.
Poratujcie.
Mercedes-Benz C220 CDI 2003r. 143KM sedan
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 gru 2009, o 19:29
- VIN:
- Lokalizacja: polichna
rumcajs co do ilości oleju to ty piszesz bzdury bo znasz to z teorii. Książka tak pisze ale w praktyce jest troszeczkę inaczej wymieniałem już trzy razy raz weszło 6.2 i dwa razy 6.3 litra a w warsztacie jak ci wymieniają to może policzą za 6.5 litra i w niczym tu nam nie pomogłeś nawet nie napisałeś jak się sprawdza ten stan oleju także jeśli coś piszesz to z sensem a nie po to żeby porobić sobie jaja pozdrawiam bardzo cieplutko
Chcesz zapomnieć o zmartwieniach to wyluzuj.
[ Komentarz dodany przez: V126: 2010-03-21, 18:28 ]
Zwracaj uwagę na ortografię i NIE OBRAŻAJ INNYCH!!!
Chcesz zapomnieć o zmartwieniach to wyluzuj.
[ Komentarz dodany przez: V126: 2010-03-21, 18:28 ]
Zwracaj uwagę na ortografię i NIE OBRAŻAJ INNYCH!!!
Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, o 18:28 przez kabatmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
MERCEDESW203
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Książkowo do silnika 2.2 CDI lejesz 6.5 L oleju, z czego do miski spływa 6.3 L (reszta pozostaje w wałkach, kanałach, filtrze i innych zakamarkach). Jeśli lejesz 6.2L, to twoja sprawa, nie wiem co masz na myśli
Teoretycznie do tego silnika pewnie weszłoby ponad 7L, ale to jest już katowanie silnika.kabatmarcin pisze:raz weszło 6.2 i dwa razy 6.3 litra
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- VIP
- Posty: 58
- Rejestracja: 9 lip 2008, o 11:26
- VIN:
- Lokalizacja: Wyszków
Ja W swoim sam uszczelniałem pompę - nie miałem większych niespodzianek - pilnowałem jednak aby pompę włożyć w identycznej pozycji wałka jak po wyjęciu. Może wpadł ci jakiś paproch do pompy i z tego tytułu jest problem. Latem samochód wchodził mi w tryb awaryjny - musiałem wymienić przepływomierz p objaw był taki ,że po uruchomieniu wchodził mi na obroty po kilkunastu sekundach już nie. Może w pompie włożyłeś odwrotnie te małe metalowe podkładki. Podejrzewam ,że pozostaje Ci wizyta u speca od pomp.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2010, o 20:22 przez zen, łącznie zmieniany 1 raz.
w 203 200cdi combi
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 gru 2009, o 19:29
- VIN:
- Lokalizacja: polichna
- Rumcajs
- VIP
- Posty: 1096
- Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Aaaa jeżeli tak to sorry może masz racje chyba wyrzucę te książki myślałem kabatmarcin, że inżynierowie wiedzą co w tych książkach piszą . Dziwię się tylko , że skoro wyprzedziłeś wiedzą inżynierów to po co te pytanie na forum , sprawdzasz forumowiczów? . A po co mam pisać jak , w jaki sposób sprawdzić stan poziomu oleju silnikowego , kiedy na forum ten temat już był omawiany . No ale Ty na gotowca chyba czekasz ??. Aha kabatmarcin nie ogryzaj paznokcikabatmarcin pisze:rumcajs co do ilości oleju to ty piszesz bzdury bo znasz to z teorii. Książka tak pisze ale w praktyce jest troszeczkę inaczej .....
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.