uklad paliwowy

Moderator: Dziki Mar

kabatmarcin
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2009, o 19:29
VIN:
Lokalizacja: polichna

uklad paliwowy

Post autor: kabatmarcin »

witam mam problem moj w 203 2.2cdi nie wchodzi mi na obroty a mianowicie wykrecilem pompe paliwowa ponieweaz ciekla mi jedna sekcja obczyscilem skrecilem pomoglo nie cieknie ale o tej pory nie da sie przekroczyc 3 tys obrotow podlaczalem go pod komputer i niema bledow jak ktos wie ja pomoc bylbym wdzieczny
Ostatnio zmieniony 4 mar 2010, o 21:31 przez kabatmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
MERCEDESW203
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Tak na marginesie... Sprawdzasz na postoju czy podczas jazdy?? Jeżeli na postoju to obroty nie wzrosną powyżej 3000, takie zabezpieczenie przeciw rozbieganiu i przegrzaniu.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
kabatmarcin
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2009, o 19:29
VIN:
Lokalizacja: polichna

Post autor: kabatmarcin »

wogole ani na postoju ani w czasie jazdy mechanik mi powiedzial ze musze jechac do typowego diselowca bo normalny mechanik nic nie poradzi w tym typie silnika 2.2cdi w203 :placz:
MERCEDESW203
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

mercfan pisze: Jeżeli na postoju to obroty nie wzrosną powyżej 3000, takie zabezpieczenie przeciw rozbieganiu i przegrzaniu.
:mysli:
czy aby napewno ??
u mnie nie ma takowego odcięcia spokojnie dokręce do maxa i dopiero odcina

i jeszcze jedno przychodzi mi do głowy !!
nigdy nie wyciągałem pompy z W203
ale w innych Dieslach pompe ustawia się na cechy i jest jeszcze regulacja na elipsach
(jeden ząb w prawo/lewo i już jest masakra
a finalnie ustawia się na elipsach
...tutaj bym szukał przyczyny na wstępie
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
RV6
VIP
Posty: 16
Rejestracja: 25 sie 2009, o 17:07
VIN:
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: RV6 »

mam podobny problem od wczoraj,nie chgce sie wkrecic powyzej 3000obr. jesli go zgasze i odpale wkreca sie normalnie,dodam ze wymieniłem olej i nie moge sprawdzic poziomu,moze komputer odcina obr.bo oleju za mało,wlałem 6,2l (C200) :/
kabatmarcin
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2009, o 19:29
VIN:
Lokalizacja: polichna

Post autor: kabatmarcin »

Oleju nie sprawdzisz w w 203 jak wlałeś 6.2l to jest ok tyle wchodzi i to niema nic wspólnego z obrotami ja mam tak samo z tymi obrotami i ntu pampa jak się wkręca to niema ząbków jest taki sworzeń wychodzący z pompy i nasadka która nakładasz na ten sworzeń nie da się inaczej i to wchodzi w obudowę silnika.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2010, o 22:39 przez kabatmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
MERCEDESW203
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

RV6 pisze:(C200) :/
Diesel, benzyna, jaki rok... Jasnowidze jesteśmy??
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
Rumcajs
VIP
Posty: 1096
Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
VIN:
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Rumcajs »

kabatmarcin pisze:oleju niesprawdzisz w w 203 jak wlales 6.2l to jest ok tyle wchodzi...
:hejka: :mysli: kabatmarcin a to dlaczego nie sprawdzisz oleju :mysli: chyba z lenistwa :haha: , bo są dwa sposoby sprawdzenia poziomu oleju w W203 , ponadto nie pisz bzdur , bo tym sposobem wprowadzasz innych w błąd i nie 6,2l oleju "wchodzi" , tylko jak instrukcja nakazuje 6,5l . Co do pompy to życzę powodzenia :hejka: nikt kto ma jakiekolwiek pojęcie , sam za pompę się nie bierze i nie gmyra przy niej byle śrubokręcikiem :haha: :hejka: No ale to Twoja bryka :bezradny: Pozdrawiam cieplutko
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
:hejka: se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna. :oczko:
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

Moim zdaniem pompa sama w sobie nie ma nic do tego ze silnik nie wkreca sie na 3000obr. Gdyby pompa nie dawala rady, to silnik zgasl by. Na Twoim miejscu jeszcze raz przeskanowal bym modul sterujacy CDI pod katem bledow, bo nie wierze ze nie ma bledu.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Ostrymar
VIP
Posty: 2
Rejestracja: 4 mar 2010, o 17:05
VIN:

Post autor: Ostrymar »

Witam wszystkich.
Od dwóch dni mam podobny problem co RV6.
Po odpaleniu silnika i ruszeniu wszystko jest OK. Czuje się przyspieszenie, silnik się wkręca na wysokie obroty. Jednak po przejechaniu ok kilometra przyśpieszenie gdzieś ginie, a silnik na maxa łapie 3000 obrotów. Dodam, że mój Merc to c 220 cdi 2002.
Poratujcie. :prosi:
Mercedes-Benz C220 CDI 2003r. 143KM sedan
kabatmarcin
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2009, o 19:29
VIN:
Lokalizacja: polichna

Post autor: kabatmarcin »

rumcajs co do ilości oleju to ty piszesz bzdury bo znasz to z teorii. Książka tak pisze ale w praktyce jest troszeczkę inaczej wymieniałem już trzy razy raz weszło 6.2 i dwa razy 6.3 litra a w warsztacie jak ci wymieniają to może policzą za 6.5 litra i w niczym tu nam nie pomogłeś nawet nie napisałeś jak się sprawdza ten stan oleju także jeśli coś piszesz to z sensem a nie po to żeby porobić sobie jaja pozdrawiam bardzo cieplutko
Chcesz zapomnieć o zmartwieniach to wyluzuj.

[ Komentarz dodany przez: V126: 2010-03-21, 18:28 ]
Zwracaj uwagę na ortografię i NIE OBRAŻAJ INNYCH!!!
Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, o 18:28 przez kabatmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
MERCEDESW203
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Książkowo do silnika 2.2 CDI lejesz 6.5 L oleju, z czego do miski spływa 6.3 L (reszta pozostaje w wałkach, kanałach, filtrze i innych zakamarkach). Jeśli lejesz 6.2L, to twoja sprawa, nie wiem co masz na myśli
kabatmarcin pisze:raz weszło 6.2 i dwa razy 6.3 litra
Teoretycznie do tego silnika pewnie weszłoby ponad 7L, ale to jest już katowanie silnika.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
zen
VIP
Posty: 58
Rejestracja: 9 lip 2008, o 11:26
VIN:
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: zen »

Ja W swoim sam uszczelniałem pompę - nie miałem większych niespodzianek - pilnowałem jednak aby pompę włożyć w identycznej pozycji wałka jak po wyjęciu. Może wpadł ci jakiś paproch do pompy i z tego tytułu jest problem. Latem samochód wchodził mi w tryb awaryjny - musiałem wymienić przepływomierz p objaw był taki ,że po uruchomieniu wchodził mi na obroty po kilkunastu sekundach już nie. Może w pompie włożyłeś odwrotnie te małe metalowe podkładki. Podejrzewam ,że pozostaje Ci wizyta u speca od pomp.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2010, o 20:22 przez zen, łącznie zmieniany 1 raz.
w 203 200cdi combi
kabatmarcin
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2009, o 19:29
VIN:
Lokalizacja: polichna

Post autor: kabatmarcin »

mozliwe bylem u mechanika i powiedzial ze w tych silnikach paproch grobosci wlosa moze narobic duzych problemow niepozostaje mi nic innego jak jakis dobry mechanik od ukladu paliwowego dziki za pomoc pozdrawiam
MERCEDESW203
Awatar użytkownika
Rumcajs
VIP
Posty: 1096
Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
VIN:
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Rumcajs »

kabatmarcin pisze:rumcajs co do ilości oleju to ty piszesz bzdury bo znasz to z teorii. Książka tak pisze ale w praktyce jest troszeczkę inaczej .....
Aaaa jeżeli tak to sorry :mysli: :mysli: może masz racje :mysli: chyba wyrzucę te książki :wysmiewacz: myślałem kabatmarcin, że inżynierowie :mb: wiedzą co w tych książkach piszą :haha: . Dziwię się tylko :mysli: , że skoro wyprzedziłeś wiedzą inżynierów :mb: to po co te pytanie na forum :mysli: , sprawdzasz forumowiczów? . A po co mam pisać jak , w jaki sposób sprawdzić stan poziomu oleju silnikowego , kiedy na forum ten temat już był omawiany . No ale Ty na gotowca chyba czekasz ??. Aha kabatmarcin nie ogryzaj paznokci :wysmiewacz:
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
:hejka: se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna. :oczko:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”