Witam Fanów
Od tygodnia walczę z odpaleniem samochodu ( świece, akumulator, rozrusznik wszystko sprawne już sprawdzone nawet regulator ciśnienia sprawdziłem)
Problem odkryłem przypadkowo kiedy zdjołem wężyk doprowadzający paliwo do filtra (okazał się suchy a o ile mi wiadomo tam powinno być paliwo.
Całe paliwo zleciało mi z silnika do zbiornika (problem połowicznie rozwiązałem, na szybciocha zamontowałem zawór zwrotny pomiędzy filtrem a podgrzewaczem i auto lepiej pali) ale to jeszcze nie jest to co powinno być.
Pytanie mam takie: Czy jeśli zawór zwrotny w pompie paliwowej by puścił to paliwo zeszło by aż do zbiornika??
Drugie pytanie: Czy w podgrzewaczu paliwa jest drugi zawór zwrotny??
Nie wiem gdzie szukać usterki
Musze to naprawić bo krew mnie zalewa kiedy samochód tak się krztusi przy odpalaniu a po za tym nie wypada aby tak odpalał.
[ Dodano: 2010-04-23, 07:50 ]
Nikt nie pomoże??
[ Dodano: 2010-05-08, 09:12 ]
Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną cofania się paliwa??
[ Dodano: 2010-05-25, 20:56 ]
[glow=blue]JAK BY KTOŚ MIAŁ TAKI PROBLEM TO U MNIE BYŁ JEDEN WTRYSK WALNIĘTY (brak ciśninia w silniku)[/glow]
Zapłon - długo kreci (łapie na raty)
Moderator: Dziki Mar
- OlO
- VIP
- Posty: 49
- Rejestracja: 7 mar 2009, o 09:55
- VIN:
- Lokalizacja: Tarnów
Zapłon - długo kreci (łapie na raty)
OlO pozdrawia *Mercedes_CDI* , Rumcajs, Wesoł i Lokis
* * * GALERIA!! * * * MB W203 Sport Cuope - 2,2CDI
* * * GALERIA!! * * * MB W203 Sport Cuope - 2,2CDI