Odpala i po kilku sekundach gaśnie....?
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 31 maja 2009, o 09:38
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Odpala i po kilku sekundach gaśnie....?
Witam. Problem jak w temacie. Odpalam bez problemu ale dosłownie po 5 sek. silnik gaśnie. Zaczyna nim rzucać, obroty spadają i koniec. Zapala się ekran na środku na czerwono z komunikatem, że udać sie do serwisu bo akumulator badź alternator coś nie tak. Jak odpalam i wyłączam radio i światła, to pochodzi jakieś 10 sek. i również wyłącza się. Stało się to nagle, wczoraj nie było żadnych objawów. Dziś rano po odpaleniu dziwnie się zachowywał, podobnie ale jakoś odżył. Po kilku godzinach nie był już w stanie odżyć. Jeśli chodzi o akumulator, to nie obciążam go jakoś strasznie. Normalne użytkowanie. Swiatła, radio, wycieraczki i w sumie nic więcej. Akumulator ma jakiś rok. Stan paliwa - pół baku. Wie ktoś co może być przyczyną? Dodam jeszcze, że od dłuższego czasu borykałem się z falującymi obrotami ale tylko przy rozruchu. Trwało to kilka sekund i można było jechać.
Mercedes W203, 2.0 benzyna, C180, 2001r, sportcoupe.
Mercedes W203, 2.0 benzyna, C180, 2001r, sportcoupe.
-
- Użytkownik
- Posty: 81
- Rejestracja: 16 cze 2008, o 10:05
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Takie objawy mogą być spowodowane również przez źle działającą podającą pompę paliwa. Pompa po włączeniu zapłonu zaczyna podawać paliwo do przewodów aż osiągnie ciśnienie ok 5at.( jak odkryje się lewe tylne siedzisko to można ją usłyszeć). Po czym się wyłącza do chwili rozruchu. Jeżeli jest uszkodzona to zakres jej pracy wystarczy tylko do wypalenia paliwa, które zdążyło się nagromadzić przed rozruchem. Drugą przyczyną może być zapchany filtr paliwa. Filtr paliwa w silnikach benzynowych wymienia się co 60 tyś. km.
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 31 maja 2009, o 09:38
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
- krzysiek
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 kwie 2008, o 10:34
- VIN: WDB2032041F320308
- Lokalizacja: Augustów
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- Użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 19 kwie 2009, o 19:45
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
Witam. Moim problemem jest coś takiego , że odpala kiedy chce. Pełny zbiornik paliwa , uruchomi się dosłownie na chwilkę i sam zgaśnie. Czasami jest tak że muszę go kilka razy kręcić rozrusznikiem i zero reakcji , a niekiedy potrafi za pierwszym razem odpalić. Zauważyłem też że jak stoi przód auta niżej to lepiej się uruchamia. Czy jest jakiś może zawór zwrotny, który być może nie trzyma i po zgaszeniu uwalnia paliwo z powrotem do zbiornika. Przy takim dłuższym kręceniu rozrusznikiem to wygląda jakby w układzie w ogóle nie było paliwa. Jeżeli ktoś cokoliwiek wie w tym temacie to poproszę o pomoc. Jeszcze jedno zwróciło moją uwagę , jak kluczykiem się wyłączy silnik to widać na przewodzie przezroczystym przed filtrem jak pęcherzyki powietrza cofają się do filtra paliwa . Już nie wiem o co biega. Pomocy
Bo w tej gwieździe jest coś...
W203 2.2cdi T 2003
Sprinter 312D maxi
W203 2.2cdi T 2003
Sprinter 312D maxi
-
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 18:19
- VIN:
- Lokalizacja: piaseczno
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Czyli co nie wierzysz w to co widzisz czy widzisz i nie wierzyszolodriver pisze:Jeszcze jedno zwróciło moją uwagę , jak kluczykiem się wyłączy silnik to widać na przewodzie przezroczystym przed filtrem jak pęcherzyki powietrza cofają się do filtra paliwa
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- Użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 19 kwie 2009, o 19:45
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- Użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 19 kwie 2009, o 19:45
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
-
- Użytkownik
- Posty: 52
- Rejestracja: 19 mar 2008, o 10:35
- VIN:
- Lokalizacja: BL
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
Witaj,
Zajrzyj pod maskę może coś złego się pod nią dzieje
A tak serio, to masz nieszczelność w układzie paliwowym. EPC to błąd układ paliwowego np. za niskie ciśnienie paliwa.
Co do dźwięków podczas kręcenia kierownicą to opisz je/nagraj. Sugeruję zmianę płynu, może jest przegrzany, a może pompa wspomagania pada. Nie kupuj nowej tylko zregeneruj jak coś
Zajrzyj pod maskę może coś złego się pod nią dzieje
A tak serio, to masz nieszczelność w układzie paliwowym. EPC to błąd układ paliwowego np. za niskie ciśnienie paliwa.
Co do dźwięków podczas kręcenia kierownicą to opisz je/nagraj. Sugeruję zmianę płynu, może jest przegrzany, a może pompa wspomagania pada. Nie kupuj nowej tylko zregeneruj jak coś
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
-
- Użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
- VIN:
- Lokalizacja: Birmingham
Pierwsze foto, to nie zapocenie z pompy paliwa, a spod pokrywy zaworów, też ma podobnie. A te kolejne rysunki na których wskazałeś to nie oringi. Oringi znajdują się na końcach przezroczystych przewodów, które są zamaskowane tymi plastikowymi zmarszczonymi rurkami. Zacznij od filtra paliwa, a skumasz o co chodzi. Wyciągnij plastikowy króciec z filtra paliwa,na tym króćcu są gumowe malutkie oringi, takie same jak na foto z linka którego wstawiłeś. Podobne króćce będziesz miał przy pompie paliwa. Zamów sobie ich z 6- będziesz miał na zapas, bo nieraz przy wkładaniu potrafi się oberwać oring i puszcza powietrze. A wchodzą chyba 4 lub 5 na cały zestaw przewodów paliwowych.
Ostatnio zmieniony 19 paź 2011, o 21:45 przez lukzlo22, łącznie zmieniany 1 raz.
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211