Wahacze - orginał czy zamiennik
Moderator: Dziki Mar
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Ma szrot. I dużo części używanych do regeneracji.Kompresssor pisze:Zobacz też co sprzedaje ten koleś na innych aukcjach. 13 stron ogłoszeń z używkami.
[ Dodano: 2010-09-08, 17:04 ]
Tak bo w obudowę wahacza jest wtłoczony sworzeń wraz z gniazdem.Gdyniak pisze:Sworzeń jako całość w stosunku do wahacza.pleban pisze:Nim wypadnie najpierw zacznie tłuc.
Problem ze sworzniem jest na styku sworzeń/gniazdo. Nie słyszałem o przypadku wypadnięcia sworznia i gniazda z obudowy wahacza. Ale słyszałem o wyrwaniu sworznia z gniazda. Ale tylko wówczas gdy się nadmiernie zużyje.
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
W 124 to chyba jakaś bolączka oczywiście u ludzi, którzy olewają stan swojego auta bo z tego co słyszałem wypadanie sworznia zdarza się bardzo często...pleban pisze:Ale słyszałem o wyrwaniu sworznia z gniazda. Ale tylko wówczas gdy się nadmiernie zużyje.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- Rumcajs
- VIP
- Posty: 1096
- Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Dziwi mnie bardzo , że ludziska kombinują z jakimiś używkami , regenerowanymi częściami , jakby nie zależało im na własnym , życiu , że już nie wspomnę o , życiu osób które są przewożone samochodem , własne dzieci , et cetera . Kombinowanie w samochodach tej generacji np przy zawieszeniu , hamulcach to czyste szaleństwo .
Na własne oczy widziałem jak w A4 koło się urwało , "mistrzuniu" mówił , że słyszał że coś przez około rok stuka . No i w końcu sworzeń wyleciał z gniazda wahacza.
Pozdrowienia dla wszystkich regeneratorów żenada !!
Na własne oczy widziałem jak w A4 koło się urwało , "mistrzuniu" mówił , że słyszał że coś przez około rok stuka . No i w końcu sworzeń wyleciał z gniazda wahacza.
Pozdrowienia dla wszystkich regeneratorów żenada !!
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
Takie numery kilkukrotnie widziałem w samochodach produkcji francuskiej - choć zdaję sobie sprawę, że sworzeń musiał baaaaaardzo długo domagać się wymiany...mercfan pisze:W 124 to chyba jakaś bolączka oczywiście u ludzi, którzy olewają stan swojego auta bo z tego co słyszałem wypadanie sworznia zdarza się bardzo często...
Generalnie można stwierdzić, że w każdym samochodzie to czyste szaleństwoRumcajs pisze:Kombinowanie w samochodach tej generacji np przy zawieszeniu , hamulcach to czyste szaleństwo .
W203 OM612
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Także u mnie w W211 właśnie główny dolny po stronie kierowcy zaczyna pukać, szarpie kierownicą gdy naciśnie się hamulec. U pro merca 800zł groszem nowy oryginał....
W ASO 900 i więcej. Mogę sobie kupić nowy bo zanim się zużyje auto będzie zamienione na $$, ale jak ktoś robi 50kkm rocznie, a to wystarczający przebieg na naszych drogach żeby pojawiły się luzy to nie dziwię się, że szukają tańszych, tak co roku wywalić chociaż 2 wahacze to trochę droga impreza...
W ASO 900 i więcej. Mogę sobie kupić nowy bo zanim się zużyje auto będzie zamienione na $$, ale jak ktoś robi 50kkm rocznie, a to wystarczający przebieg na naszych drogach żeby pojawiły się luzy to nie dziwię się, że szukają tańszych, tak co roku wywalić chociaż 2 wahacze to trochę droga impreza...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Właśnie jest tak, jak piszesz... Choć nie słyszałem o przypadku, by stało się to przy dużej prędkości, a zwykle podczas jazdy manewrowej, w momencie dużego skrętu kół...mercfan pisze:W 124 to chyba jakaś bolączka oczywiście u ludzi, którzy olewają stan swojego auta bo z tego co słyszałem wypadanie sworznia zdarza się bardzo często...
Sworzeń najpierw zaczyna daje znać skrzypieniem, jak metal o gumę (pod uszkodzoną osłonę dostaje się "złotko"), potem przestaje, ale zaczyna stukać (wytarł się luz)... potem wypada, bo jego konstrukcja w modelach w201/124/140 jest taka, że pod działaniem sprężyny zawieszenia, sworzeń jest wyciągany z gniazda...
Od modeli w202/210 konstrukcja sworznia została zmieniona tak, że sworzeń jest wpychany w gniazdo, więc wypadnięcie mu nie grozi...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
- koko115
- Użytkownik
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: Małopolska
Czesc. Dzisiaj przyszly wahacze. Wydaje sie ze faktycznie regenerowane, ale na oryginalnych czesciach. Zrobilem pare fotek sami zobaczcie.
Jeszcze jedna sprawa. Jak myslicie ta 10tka wybita to moze byc data produkcji ?
Jeszcze jedna sprawa. Jak myslicie ta 10tka wybita to moze byc data produkcji ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W204 C320 CDI 224KM, 2007r, Avantgarde, Sedan .:WDD2040221A097417:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- koko115
- Użytkownik
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: Małopolska
Oczywiście że je wsadzę :-) Bo naprawdę nie wyglądają źle. Za to na dół kupiłem totalne podróby za 78zł sztuka, ale z dwu letnia gwarancją, jak wytrzymają te dwa lata to opłaca się je zmienić jeszcze raz. Wszystko wyjaśnie we wtorek-środa jak je zmienie. Ktos wkońcu musi przetrzeć szlaki i posprawdzać te podróby rzetelnie :-)
W204 C320 CDI 224KM, 2007r, Avantgarde, Sedan .:WDD2040221A097417:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.