Wahacze - orginał czy zamiennik

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Tuleja nie ma oznaczeń Mercedesa, więc podróba, a sworzni Mercedes nie produkuje, bo nie jest wymienny, więc jest z czegoś dobrany.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

koko115 pisze:Kiedyś ktoś mi mówił że regenerowane to lepsze jak podróbka
Jaką masz pewność, czy ten regenerowany sworzeń nie wypadnie...
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Zobacz też co sprzedaje ten koleś na innych aukcjach. 13 stron ogłoszeń z używkami.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

Gdyniak pisze:
koko115 pisze:Kiedyś ktoś mi mówił że regenerowane to lepsze jak podróbka
Jaką masz pewność, czy ten regenerowany sworzeń nie wypadnie...
Nim wypadnie najpierw zacznie tłuc.
ML W164 350
Opel Ampera
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

pleban pisze:Nim wypadnie najpierw zacznie tłuc.
Sworzeń jako całość w stosunku do wahacza.
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

Kompresssor pisze:Zobacz też co sprzedaje ten koleś na innych aukcjach. 13 stron ogłoszeń z używkami.
Ma szrot. I dużo części używanych do regeneracji.

[ Dodano: 2010-09-08, 17:04 ]
Gdyniak pisze:
pleban pisze:Nim wypadnie najpierw zacznie tłuc.
Sworzeń jako całość w stosunku do wahacza.
Tak bo w obudowę wahacza jest wtłoczony sworzeń wraz z gniazdem.
Problem ze sworzniem jest na styku sworzeń/gniazdo. Nie słyszałem o przypadku wypadnięcia sworznia i gniazda z obudowy wahacza. Ale słyszałem o wyrwaniu sworznia z gniazda. Ale tylko wówczas gdy się nadmiernie zużyje.
ML W164 350
Opel Ampera
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

pleban pisze:Ale słyszałem o wyrwaniu sworznia z gniazda. Ale tylko wówczas gdy się nadmiernie zużyje.
W 124 to chyba jakaś bolączka oczywiście u ludzi, którzy olewają stan swojego auta bo z tego co słyszałem wypadanie sworznia zdarza się bardzo często...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Może był krzywo kiedyś zaprasowany i rozwaliło się ucho i już wypada.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
Rumcajs
VIP
Posty: 1096
Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
VIN:
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Rumcajs »

Dziwi mnie bardzo , że ludziska kombinują z jakimiś używkami , regenerowanymi częściami , jakby nie zależało im na własnym , życiu , że już nie wspomnę o , życiu osób które są przewożone samochodem , własne dzieci , et cetera . Kombinowanie w samochodach tej generacji np przy zawieszeniu , hamulcach to czyste szaleństwo .
Na własne oczy widziałem jak w A4 koło się urwało , "mistrzuniu" mówił , że słyszał że coś przez około rok stuka . No i w końcu sworzeń wyleciał z gniazda wahacza.
Pozdrowienia dla wszystkich regeneratorów :hejka: żenada !!
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
:hejka: se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna. :oczko:
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

mercfan pisze:W 124 to chyba jakaś bolączka oczywiście u ludzi, którzy olewają stan swojego auta bo z tego co słyszałem wypadanie sworznia zdarza się bardzo często...
Takie numery kilkukrotnie widziałem w samochodach produkcji francuskiej - choć zdaję sobie sprawę, że sworzeń musiał baaaaaardzo długo domagać się wymiany...
Rumcajs pisze:Kombinowanie w samochodach tej generacji np przy zawieszeniu , hamulcach to czyste szaleństwo .
Generalnie można stwierdzić, że w każdym samochodzie to czyste szaleństwo :nunu:
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Także u mnie w W211 właśnie główny dolny po stronie kierowcy zaczyna pukać, szarpie kierownicą gdy naciśnie się hamulec. U pro merca 800zł groszem nowy oryginał.... :boisie:
W ASO 900 i więcej. Mogę sobie kupić nowy bo zanim się zużyje auto będzie zamienione na $$, ale jak ktoś robi 50kkm rocznie, a to wystarczający przebieg na naszych drogach żeby pojawiły się luzy to nie dziwię się, że szukają tańszych, tak co roku wywalić chociaż 2 wahacze to trochę droga impreza...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
jjanicki
VIP
Posty: 780
Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
VIN: WDD2122251A291175
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjanicki »

mercfan pisze:W 124 to chyba jakaś bolączka oczywiście u ludzi, którzy olewają stan swojego auta bo z tego co słyszałem wypadanie sworznia zdarza się bardzo często...
Właśnie jest tak, jak piszesz... Choć nie słyszałem o przypadku, by stało się to przy dużej prędkości, a zwykle podczas jazdy manewrowej, w momencie dużego skrętu kół...
Sworzeń najpierw zaczyna daje znać skrzypieniem, jak metal o gumę (pod uszkodzoną osłonę dostaje się "złotko"), potem przestaje, ale zaczyna stukać (wytarł się luz)... potem wypada, bo jego konstrukcja w modelach w201/124/140 jest taka, że pod działaniem sprężyny zawieszenia, sworzeń jest wyciągany z gniazda...
Od modeli w202/210 konstrukcja sworznia została zmieniona tak, że sworzeń jest wpychany w gniazdo, więc wypadnięcie mu nie grozi...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
Awatar użytkownika
koko115
Użytkownik
Posty: 211
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
VIN:
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: koko115 »

Czesc. Dzisiaj przyszly wahacze. Wydaje sie ze faktycznie regenerowane, ale na oryginalnych czesciach. Zrobilem pare fotek sami zobaczcie.


Jeszcze jedna sprawa. Jak myslicie ta 10tka wybita to moze byc data produkcji ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W204 C320 CDI 224KM, 2007r, Avantgarde, Sedan .:WDD2040221A097417:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

koko115 pisze:Jeszcze jedna sprawa. Jak myslicie ta 10tka wybita to moze byc data produkcji ?
to jest :!: data produkcji/regeneracji marzec 2010
:mysli: solidnie
ja bym wsadził do woza :usmiech:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
koko115
Użytkownik
Posty: 211
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
VIN:
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: koko115 »

Oczywiście że je wsadzę :-) Bo naprawdę nie wyglądają źle. Za to na dół kupiłem totalne podróby za 78zł sztuka, ale z dwu letnia gwarancją, jak wytrzymają te dwa lata to opłaca się je zmienić jeszcze raz. Wszystko wyjaśnie we wtorek-środa jak je zmienie. Ktos wkońcu musi przetrzeć szlaki i posprawdzać te podróby rzetelnie :-)
W204 C320 CDI 224KM, 2007r, Avantgarde, Sedan .:WDD2040221A097417:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”