pompka podciśnienia?
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 17
- Rejestracja: 30 maja 2010, o 10:24
- VIN:
- Lokalizacja: Wwa
pompka podciśnienia?
Przepraszam za lamerskie pytanie, ale czy to co zaznaczyłem na focie to pompka podciśnienia?
Po wyłączeniu zapłonu jakąś minute, półtorej dziwnie pryka, jakby się coś tam smażyło w środku. Potem cisza. Czy to normalne zachowanie?
Po wyłączeniu zapłonu jakąś minute, półtorej dziwnie pryka, jakby się coś tam smażyło w środku. Potem cisza. Czy to normalne zachowanie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2010, o 18:58 przez bee, łącznie zmieniany 1 raz.
w 203 C220 CDI SportCoupe ASB -2002-
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
- noc
- Ekspert
- Posty: 2082
- Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
- VIN: WDB2030461F911681
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.
To podciśnieniowy modulator "ciśnienia" turbiny.Po wyłączeniu stacyjki wydaje dźwięki, bo wyrównuje podciśnienie z ciśnieniem atmosferycznym.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 59
- Rejestracja: 28 cze 2010, o 18:20
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Po prostu jest sobie podciśnienie, gasisz silnik, i to podciśnienie sobie uchodzi i brzmi to jak pierdzenie , ale to normalne
www.mercserwis.pl serwis dla Mercedesów
-
- VIP
- Posty: 17
- Rejestracja: 30 maja 2010, o 10:24
- VIN:
- Lokalizacja: Wwa
-
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: 18 sty 2011, o 14:49
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
A czy jest wg. coś takiego jak pompka podciśnienia (nie piszę tu o vacuum pomp do hamulców). Ktoś kto wymieniał wcześniej kolektor w moim wózku twierdzi, że jest przy nim coś takiego i żle steruje jakimiś zaworami/klapkami w owym kolektorze ssącym...
Niestety brak czasu nie pozwolił mi na naprawę tego w owym polskim warsztacie, a tu w Belgii wymieniliby mi cały silnik z osprzętem a i tak by coś nie działało, więc jestem daleki od korzystania z ich usług.
Niestety brak czasu nie pozwolił mi na naprawę tego w owym polskim warsztacie, a tu w Belgii wymieniliby mi cały silnik z osprzętem a i tak by coś nie działało, więc jestem daleki od korzystania z ich usług.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, o 11:56 przez th33nd, łącznie zmieniany 1 raz.
C200 2148ccm CDI 2004r
ENGINE: 646962
ENGINE: 646962
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: 18 sty 2011, o 14:49
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 kwie 2011, o 17:32
- VIN:
- Lokalizacja: uk
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 kwie 2011, o 17:32
- VIN:
- Lokalizacja: uk
ok ja ma problem z tym zamontowanym przy zbiorniku wyrownawczym plynu chlodzacego nie mam od dolu podlaczonego wezyka z filtrem (nie wiem dlaczego go tam nie ma odpadl albo cos?????) wiec moje pytanie jest nastepujace czy to ma jakis wplyw na nierowna prace silnika (tylko gdy jest goracy 90 st) czy to jest jakas inna usterka?
dziekuje za odpowiedz
dziekuje za odpowiedz
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
nieTomasss2007 pisze:nie mam od dolu podlaczonego wezyka z filtrem wiec moje pytanie jest nastepujace czy to ma jakis wplyw na nierowna prace silnika
ale pisałeś wcześniej że pompka jest gorąca
nie wiem jak bardzo gorąca może już kończy żywot
obie pompki spokojnie możesz zamienić miejscami będziesz miał jasność sytuacji
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
Choć to już zostało napisane w innym miejscu, to przypomnę, że to NIE SĄ pompki podciśnienia, tylko modulatory które "biorą" podciśnienie wytworzone przez vacum pompę.V126 pisze:th33nd w samochodzie masz 2 takie pompki elektryczne.
Zarówno jeden jak i drugi modulator ma podstawowy wpływ na pracę silnika Bez działającej turbiny oraz bez wysterowania zaworu EGR daleko nie zajedzieszTomasss2007 pisze:ok Panowie ale czy ten regulator ma jakis konkretny wplyw na prace silnika ? chodzi mi generalnie o wyczuwalne roznice w pracy silnika
Tomasss2007 - podjedź na SD i będziesz miał odpowiedź który z modulatorów jest OK a który niesprawny.
I jeszcze jedno - koniecznie kup jak najszybciej wężyk i filtr - zasysanie zanieczyszczonego powietrza szkodzi poważnie modulatorowi.
W203 OM612
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
-
- Użytkownik
- Posty: 15
- Rejestracja: 11 mar 2011, o 08:43
- VIN:
- Lokalizacja: Jaworzno
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Jeśli po wyłączeniu silnika nie bzyczą to może być przyczyną.
W zależności od tego, która padła, to nie działa (działa niewłaściwie) EGR lub turbo.
W zależności od tego, która padła, to nie działa (działa niewłaściwie) EGR lub turbo.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, o 19:23 przez V126, łącznie zmieniany 1 raz.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!