głośna praca c 270 cdi 2004 wtryski po regeneracji

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
jubiler1960
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 22 paź 2010, o 14:49
VIN:
Lokalizacja: POLSKA

głośna praca c 270 cdi 2004 wtryski po regeneracji

Post autor: jubiler1960 »

Witam wszystkich
Jestem nowym forumowiczem ale przeczytałem wiele tematów i nie spotkałem odpowiedzi na mój problem.Posiadam od 2 lat c270 cdi 2004 132 tys i wtryski już regenerowałem ,a problem polega na tym że zimny motor klekocze głosno i jest twardy w jeżdzie po rozgrzaniu przy jezdzie do 1500ob silnik pracuje twardo po przekroczeniu tych obr jest ciszej i bardziej elastycznie.Mechanicy twierdzą że się czepiam i trzeba się przyzwyczaić do tego klekotania,nadmienie że ojciec ma c 220 cdi i jest spora różnica na korzyść 220.Proszę o pomoc może ktoś to przećwiczył już?
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Ostatnio przerabiałem temat klekotu, okazało się, że poduszki pod filtrem powietrza były w stanie agonalnym. Złap ręką za filtr powietrza i powiedz czy pomogło. :ok:
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
jubiler1960
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 22 paź 2010, o 14:49
VIN:
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: jubiler1960 »

Dzieki za zainteresowanie ale to nie obudowa filtra na 100%

[ Dodano: 2010-10-22, 17:49 ]
Widzę że jesteś z Lublina ,dlatego zapytam czy może znasz firmę z Markuszowa w której regenerują wtryski.Oni zwrócili moją uwagę na złą regeneracje a raczej złe wyregulowanie przed wtrysku ; może mieli racje ?
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Firmy nie znam, ale źle ustawione wtryski po regeneracji mogą być bardzo hałaśliwe.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
jubiler1960
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 22 paź 2010, o 14:49
VIN:
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: jubiler1960 »

A czy przyczyną może być początek końca zaworu ciśnienia paliwa?
Ostatnio zmieniony 22 paź 2010, o 18:16 przez jubiler1960, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

jubiler1960 pisze:zaworu ciśnienia paliwa
Chodzi tobie o zawór nadmiarowy na końcu listwy paliwowej?
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
jubiler1960
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 22 paź 2010, o 14:49
VIN:
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: jubiler1960 »

Myślę że tak go można nazwać.To ten na końcu listwy od strony przedziału pasażerskiego
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Jeżeli kończyłby żywot, to miałbyś problemy z rozruchem i ogólnie samochód szedłby jak wóz z węglem, ale podstawą są problemy z rozruchem.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
jubiler1960
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 22 paź 2010, o 14:49
VIN:
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: jubiler1960 »

Dość długo kreci ( w porównaniu do ojcowego 220 ten sam rok ale silnik 646),pompa była uszczelniana bo ciekła na oringach ogólnie samochód sprawuje się ok tylko jak zimny to wołowaty i twardy po rozgrzaniu przy wolnej jeżdzie i nacisnieciu gazy słychac klekot do ok 1500 obr .Jazda w korkach trochę upierdliwa z powodu klekotania.Auto fajne i chciałbym aby praca silnika była jak należy .Wydałem już kasę na regenerację wtrysków i nie ma poprawy.Przepraszam że taki długi wywód ale to trzeba było opisać

[ Dodano: 2010-10-22, 18:50 ]
W drugim poście proszę o pomoc w doborze wtrysków bo serwisowe to ok 1800 plz(regenerowane) i z niemiec

[ Dodano: 2010-10-22, 18:57 ]
A i tak apropos tego wozu z węglem mój jest w miarę szybki ale co do startu ijazdy z małymi prędkościami ojca 220 jest lepsza przynajmiej tak to odczuwam jest bardziej lekka ze startu( też automat i podobny przebieg)

[ Dodano: 2011-01-11, 19:26 ]
Witam
Dziękuje wszystkim którzy pisali w tym wątku i informuje z radością że naprawiono wreszcie moje wtryski .Poddałem je badaniu w stacji eko diesel koło Sochaczewa,a tam dokonano regulacji i teraz jest bajka z której morał płynie taki "regeneracja tylko u fachowców i prosić o wydruki ".Co prawda cena była wysoka ale byłem już gotowy na kupno nowych wtrysków (6500zł).A tak przy okazji poprawił się też temperatura silnika i wydaje mi się że szybciej została osiągnięta.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”