Trzesie buda
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 502
- Rejestracja: 12 cze 2008, o 12:14
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Trzesie buda
220 CDI Automat.
Jak zimny to czuc wibraje na nadwoziu na postoju ( oprocz tego na kierownicy, galce zmiany biegow). Jak cieply to mniej.
Otwarte drzwi tylnie sie widocznie trzesa ( nawet odczuwam ze po otwarciu drzwi tylnich wibracje sie nasilaja)
W czasie jazdy przy okreslony obrotach - tak 1500- 2000 z przodu czuc wibracje ( predzej to slychac je niz czuc ).
Czasami - czesto jak nie jest jeszcze nagrzany to przy puszczaniu nagi z gazu na niskich biegach czuc takie zatelepanie na kierownicy (i drzenie szyby slychac).
Jak krece rozrusznikiem ( i wylacze silnik) to "telepnie" buda.
W czasie przyspieszania slychac dudnienie ( buczenie) z przodu.
Problem od 2 lat narasta - sprawdzalem: wtryski rowno pracuja, napinacz + rolka alternatora + pasek wymieniony ( 5 tys. temu), wzrokowo nie widac uszkodzen poduszek silnika.
Obecnie jeden mechanik od MB pare razy wlaczy i wylaczyl silnik i orzekl ze na poduszkach juz nie lezy dobrze. Jego zdaniem nie jest jeszcze tak tragicznie ale jak przeszkadza mi to te dwie poduszki nalezy wymienic.
Jest jakis sposob ich sprawdzenia ?? Bo podobno najlepiej wymienic na orginalne a to nie jest tania cczesc na wymiane w ciemno.
Jak zimny to czuc wibraje na nadwoziu na postoju ( oprocz tego na kierownicy, galce zmiany biegow). Jak cieply to mniej.
Otwarte drzwi tylnie sie widocznie trzesa ( nawet odczuwam ze po otwarciu drzwi tylnich wibracje sie nasilaja)
W czasie jazdy przy okreslony obrotach - tak 1500- 2000 z przodu czuc wibracje ( predzej to slychac je niz czuc ).
Czasami - czesto jak nie jest jeszcze nagrzany to przy puszczaniu nagi z gazu na niskich biegach czuc takie zatelepanie na kierownicy (i drzenie szyby slychac).
Jak krece rozrusznikiem ( i wylacze silnik) to "telepnie" buda.
W czasie przyspieszania slychac dudnienie ( buczenie) z przodu.
Problem od 2 lat narasta - sprawdzalem: wtryski rowno pracuja, napinacz + rolka alternatora + pasek wymieniony ( 5 tys. temu), wzrokowo nie widac uszkodzen poduszek silnika.
Obecnie jeden mechanik od MB pare razy wlaczy i wylaczyl silnik i orzekl ze na poduszkach juz nie lezy dobrze. Jego zdaniem nie jest jeszcze tak tragicznie ale jak przeszkadza mi to te dwie poduszki nalezy wymienic.
Jest jakis sposob ich sprawdzenia ?? Bo podobno najlepiej wymienic na orginalne a to nie jest tania cczesc na wymiane w ciemno.
Mb sprzedany
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- zezek1990
- Użytkownik
- Posty: 673
- Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK
-
- VIP
- Posty: 502
- Rejestracja: 12 cze 2008, o 12:14
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
To Automat nie ma dwumasówki.zezek1990 pisze:Jak mu depniesz na 6 z niskich obrotów na pełnej przepustnicy nie czujesz buczenia?
Kilka objawów pasuje do koła 2 masowego
Kiedyś ( dobre rok temu ) myślełem że to buczenie to rura z IC, ale uszkodzeń jej nie widać a jakby były to podobno dymił by. Obecnie problem sie nasila ( odczucie w srodku w kabinie) a nie widać i nie słychać na zewnątrz by silnik inaczej chodził, a sterownik nigdy nie zlapal zadnego bledu ( no moze 2 nie zwiazane - pogrzewacz silnika i klapki dolne nawiewu w kabinie).
Mb sprzedany
- zezek1990
- Użytkownik
- Posty: 673
- Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK
he, he, mam bardzo podobnie i zrobiłem już chyba wszystko co można prócz skrzyni.
napisz proszę czy coś wymyśliłeś, bo mój mechanik poddał się niestety
przypadek jak widzę nie jest odosobniony, więc może ktoś z forumowiczów ma jakiś pomysł? z góry mówię odpuście sobie tematy typu most, mocowanie wału, łożyska w kołach, poduszki silnika czy skrzyni, zawór EGR czy kolektor ssący, jak także układ wydechowy czy opony. wszystko to mam przejrzane i nadal buczy przy 1800 obrotów na min. jak buczało.
any idea?
napisz proszę czy coś wymyśliłeś, bo mój mechanik poddał się niestety
przypadek jak widzę nie jest odosobniony, więc może ktoś z forumowiczów ma jakiś pomysł? z góry mówię odpuście sobie tematy typu most, mocowanie wału, łożyska w kołach, poduszki silnika czy skrzyni, zawór EGR czy kolektor ssący, jak także układ wydechowy czy opony. wszystko to mam przejrzane i nadal buczy przy 1800 obrotów na min. jak buczało.
any idea?
-
- Użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
- VIN:
- Lokalizacja: Birmingham
To że, telepnie budą przy gaszeniu czy jak kto woli, wyłączeniu silnika... nie znaczy że są poduszki wyrąbane, to jest spory silnik a po drugie jest umieszczony wzdłuż auta, a nie jak przednio napędowe - w poprzek. Więc raczej objaw normalny i typowy dla merców.
A co do drżenia to trzeba się upewnić jak sprawa z wałem wygląda lub jego podporą.
A co do drżenia to trzeba się upewnić jak sprawa z wałem wygląda lub jego podporą.
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
-
- VIP
- Posty: 34
- Rejestracja: 19 cze 2009, o 22:51
- VIN:
- Lokalizacja: Wola Rzedzińska
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
-
- VIP
- Posty: 34
- Rejestracja: 19 cze 2009, o 22:51
- VIN:
- Lokalizacja: Wola Rzedzińska
tam viewtopic.php?t=6237 dowiedziałem się trochę więcej, choć u mnie to problem buczenia i małych drgań, a nie "telepania". nie mniej może się przyda