BERU,DENSO i najbardziej rozpowszechnione NGK-uwaga na podróbki
Unikaj BOSCH-a świece .
Błąd ciśnienia doładowania , tryb awaryjny
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 398
- Rejestracja: 26 lis 2009, o 12:38
- VIN:
- Lokalizacja: Mrągowo
- bartek.iz
- VIP
- Posty: 750
- Rejestracja: 13 mar 2008, o 00:12
- VIN: WDB2030461F850320
- Lokalizacja: Warszawa
-
- VIP
- Posty: 632
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Błąd ciśnienia doładowania , tryb awaryjny
Mam te same objawy. Po ponownym uruchomieniu awaryjny tryb znika. Ale jak przypiłuje silnik to zawsze wchodzi w awaryjny, zapala się check engine i obroty więcej jak 2000 nie chcą iść. Gdy cisnę but w podłogę i tak podtrzymam go to obroty wolno wzrastają powyżej 3000. Na moment delikatnie czuć wtedy lekki spadek obrotów i zblokuje sie. Gdy jeżdżę mało dynamicznie nic się nie dzieje. Samochód oddać mogę dopiero po weekendzie. Spokoju mi nie daje co jest nie tak.
@edit
znaleziona przyczyna, konwerter ciśnienia EGR szwankuje. Część o oznaczeniu A0005450527. Pytanie brzmi jakiej firmy warto brać?
@edit
znaleziona przyczyna, konwerter ciśnienia EGR szwankuje. Część o oznaczeniu A0005450527. Pytanie brzmi jakiej firmy warto brać?
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022