Witam wszystkich,
To mój pierwszy post, dlatego proszę o wyrozumiałość:) Mam ogromny problem. Kilka dni temu samochód mojej żony zaczął się dziwnie zachowywać. Po odpaleniu (zimny) warczy, rzuca nim na boki, prawie jak diesel, praca silnika nierównomierna, obroty falują poczym po około 20sek. sytuacja się uspokaja i pracuje cichutko. Podczas jazdy dławi się, stracił całkowicie moc, obroty spadają poniżej tysiąca. Jak się włączy klimę i np. cofa, to potrafi zgasnąć. Wyskoczyła kontrolka silnika, świeci się cały czas. Podczas jazdy jest strasznie mulisty, mam uczucie jakby miał zaraz zgasnąć. Na pierwszym biegu zdarzają się "kangury", trzeba naprawdę dużo gazu dodać, żeby ruszył płynnie. Domyślam się, że trzeba go podpiąć pod komputer i wszystko będzie jasne niemniej jednak może ktoś z Was spotkał się z podobnymi objawami i byłby w stanie dać chociaż jakąś wskazówkę? Sprawdziłem wszystkie płyny, pompa paliwa oraz filtr wymieniony rok temu. Od tego czasu auto przejechało może z 10 tys. km, także to raczej wykluczam.
Mercedes C180 sportcoupe, 2.0L benzyna, 2001 rok, 129 KM, przebieg 148tys.
Pozdrawiam,
Daniel
C180 sportcoupe - błąd silnika, brak mocy.
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 cze 2011, o 18:04
- VIN:
- Lokalizacja: Sopot
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 lut 2011, o 09:38
- VIN:
- Lokalizacja: Żary
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 cze 2011, o 18:04
- VIN:
- Lokalizacja: Sopot
Dziś byłem w ASO i podpieli mi auto pod komputer. Nie ma kednoznacznej przyczyny ale prawdopodobnie to zapieczone wtryski. Pierwszy krok, to oczyszczenie wtrysków, jeśli to nie pomoże, to niestety wymiana a to już będzie bolało....Z tym falowaniem obrotów zaraz po uruchomieniu silnika, to prawdopodobnie przepływomierz tak jak pisaliście, ponoć to bardzo częsty defekt w tym modelu, tak mi powiedziano. Słuchajcie, korzystając z okazji spytam jeszcze? Chcę wymienić jeszcze tarcze hamulcowe. W ASO powiedzili mi, że jak kupować, to tylko oryginały po 400pln za sztukę, bo zamienniki się deformują i nie nadają się. Klocki mam ATE i jestem bardzo zadowolony, tarcze widziałem też tej firmy za 200 pln za sztukę. Co o tym sądzicie? Acha, mam jeszcze uszkodzony silniczek nagrzewnicy. Za ściągnięcie przedniej deski krzykneli 800 pln, to już nawet nie pytałem ile kosztuje ten silniczek.....
-
- VIP
- Posty: 995
- Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: wroc
silniczek pewnie nie duzo, tylko robota tyle kosztuje..., hamulce mam z alegro ate tarcze i klocki smigam i jestem zadowolonydaniel71 pisze:Dziś byłem w ASO i podpieli mi auto pod komputer. Nie ma kednoznacznej przyczyny ale prawdopodobnie to zapieczone wtryski. Pierwszy krok, to oczyszczenie wtrysków, jeśli to nie pomoże, to niestety wymiana a to już będzie bolało....Z tym falowaniem obrotów zaraz po uruchomieniu silnika, to prawdopodobnie przepływomierz tak jak pisaliście, ponoć to bardzo częsty defekt w tym modelu, tak mi powiedziano. Słuchajcie, korzystając z okazji spytam jeszcze? Chcę wymienić jeszcze tarcze hamulcowe. W ASO powiedzili mi, że jak kupować, to tylko oryginały po 400pln za sztukę, bo zamienniki się deformują i nie nadają się. Klocki mam ATE i jestem bardzo zadowolony, tarcze widziałem też tej firmy za 200 pln za sztukę. Co o tym sądzicie? Acha, mam jeszcze uszkodzony silniczek nagrzewnicy. Za ściągnięcie przedniej deski krzykneli 800 pln, to już nawet nie pytałem ile kosztuje ten silniczek.....
Ostatnio zmieniony 12 cze 2011, o 11:48 przez misha1982, łącznie zmieniany 1 raz.
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 cze 2011, o 18:04
- VIN:
- Lokalizacja: Sopot